2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

İDO'nun rakibi gemilerini getirdi...

Gönderilme zamanı: 28 Eki Pzr, 2012 20:43
gönderen Kamil16
http://ekonomi.milliyet.com.tr/ido-nun- ... efault.htm

"--Denizcilik sektörüne rekabet getirmelerinin kaliteyi artıracağını söyleyen Şafak, konuşmasını şöyle sürdürdü: “140 araç ve 800 yolcu kapasiteli vapurlarımızla üstün hizmet kalitesini amaçlıyoruz. Bu sektöre rekabet getirmemiz müşteriye hem hizmet kalitesi anlamında hem de fiyat anlamında avantajlar sunacak. Artık uzun kuyruklar bitecek. Biz insanların Eskihisar – Topçular hattında uzun zaman kaybetmelerini, kötü hizmet görmelerini istemiyoruz. Bu amaçla yola çıktık. Bu amaç için mevcut sistemdeki en iyi gemileri aldık. Bu gemiler yüksek kapasiteli, hızlı ve konforludur. Hem araç hem de yolcu girişi açısından çok farklı gemiler. Müşterilerimiz ilk kullandıkları andan itibaren bunu hissedecekler.”--"

Gönderilme zamanı: 28 Eki Pzr, 2012 21:41
gönderen Esat
Evet bugün okuduğum bir haberde 3 adet Feribot alınmış fakat söz verdikleri tarihe hava muhalefeti nedeni ile yetiştirememişler, gemiler şu anda tersane de kontrollerden geçiriliyorlarmış, en kısa sürede hizmete alacaklarını söylüyorlardı.

Gönderilme zamanı: 28 Eki Pzr, 2012 21:56
gönderen kenanmar
Kurban Bayramı bitişi tatilciler Eskihisar-Topçular'da arabalı vapura yüklendiler. Lodos sebebiyle denizyolu kullanılamaz hale geldi. 5-6 yıl sonra İzmit Körfezi Köprü Geçişi'nin bittiğini farzedelim. Kimse 1 saat kuyruk bekleyip arabalı vapuru tercih etmeyeceğine göre gelecekte Negmar veya İdo hangi rekabet avantajını kullanıp yolcu çekecekler anlayabilmiş değilim.
Köprü Geçişi 10 Dolar olacak da bu firmalar 3 dolara mı yol taşıyacak.

Gönderilme zamanı: 28 Eki Pzr, 2012 22:18
gönderen Kamil16
Körfez Köprüsü geçiş ücreti ihale sırasında belirlenmişti. 35 USD+KDV. Körfez Köprüsü açılınca Feribot Ücretleri %50 bir avantaj sağlamalı ki insanlar beklesinler.

Sadece Köprüden geçirilmeyecek olan tehlikeli madde taşıyan TIR'lar ve zaman sorunu olmayan ağır yük taşıtları, Feribot müşterisi kalacak diye düşünüyorum. 8)

"Otomobil için geçiş ücreti, İzmit Körfez Geçişi Köprüsü için KDV hariç 35 dolar"

http://ekonomi.milliyet.com.tr/iste-3-k ... efault.htm

Gönderilme zamanı: 28 Eki Pzr, 2012 23:08
gönderen Esat
kenanmar yazdı:Kurban Bayramı bitişi tatilciler Eskihisar-Topçular'da arabalı vapura yüklendiler. Lodos sebebiyle denizyolu kullanılamaz hale geldi. 5-6 yıl sonra İzmit Körfezi Köprü Geçişi'nin bittiğini farzedelim. Kimse 1 saat kuyruk bekleyip arabalı vapuru tercih etmeyeceğine göre gelecekte Negmar veya İdo hangi rekabet avantajını kullanıp yolcu çekecekler anlayabilmiş değilim.
Köprü Geçişi 10 Dolar olacak da bu firmalar 3 dolara mı yol taşıyacak.
İkisinden birisi elveda diyecek, bu durumda İDO nun ayakta kalması muhtemeldir bana göre.
Kamil16 yazdı:Sadece Köprüden geçirilmeyecek olan tehlikeli madde taşıyan TIR'lar ve zaman sorunu olmayan ağır yük taşıtları, Feribot müşterisi kalacak diye düşünüyorum.
Zaman sorunu olmayan ağır yük taşıtı pek yoktur ama :) herkesin illa bir acelesi vardır ya o yüzden diyorum, yoksa gıda ürünleri taşıyan araçların tabii ki bu tip zaman kısıtları var ama tehlikeli yük taşıtları, evet bunlar olabilir çünkü normalde de biliyorsunuz köprüden gece 12:00 den sonra geçiriliyorlar bu köprüden de böyle bir sınırlama olacaktır ama gemide bu sınırlama olmaz ise gemileri tercih edebilirler. Bir de eğer daha ucuza gelirse belki otobüsler ama onlarda zaman avantajını tercih edip köprüyü kullanabilirler.

Feribot hattında büyük kavga...

Gönderilme zamanı: 07 Kas Çrş, 2012 06:48
gönderen Kamil16
İZMİT Körfezi’nde, Bursa ve İzmir yönüne gidip- gelen günlük ortalama 4 bin aracın taşındığı ve ’En karlı hât’ olarak da bilinen Gebze Eskihisar ile Yalova Topçular arasında feribot hattında İDO’ya rakip olarak ortaya şirket yetkilileri ilk kez basın toplantısı düzenledi.

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/21862751.asp

Gönderilme zamanı: 07 Kas Çrş, 2012 20:40
gönderen Esat
Haberin altındaki yorumlarda bir şahıs İDO'nun rakip firmaya izin verilmesi halinde teminatını geri isteyeceğini söylediğini yazmış, gerçekliği varmı bilmiyorum ama eğer İDO ya böyle bir şart ile işletmecilik hakkı verilmiş ise bu hem kabotaj kanununa hem de anayasal olarak vatandaşın özgür seyahat hakkına aykırı bir durum oluşturmaz mı? Zaten firma yetkililerinin en çarpıcı cevabı ilgili kurumlara işletme için başvuru yaptıkları ama henüz izin çıkmadığı, yani gemileri getirmiş olması biraz havada kalan bir iş oldu sanki.

Gönderilme zamanı: 08 Kas Prş, 2012 01:08
gönderen senturk90
Evet o yorumu bende okudum. Aslında öyle birşey olduğunu düşünmüyorum. Öyle birşey varsa kapitalizm içinde komünizm gibi birşey valla. Şirketlere bak sen ne akıllılar.

Negmar'ın güzergahı farklı : "Eskih

Gönderilme zamanı: 08 Ara Cmt, 2012 13:20
gönderen Kamil16
Resim

"Eskihisar Tavşanlı arabalı vapur hattı seferlerini yakın bir zamanda başlatacak olan negmar Grup bünyesindeki Narlı Feribot İşletmeciliği AŞ'nin Genel Müdürü Bülent Şafak, İDO'nun gürültüyle gerçekleri sakladığını ve kamuoyunu yanıltmaya çalıştığını belirtti. Şafak, "Bizi gürültü oluşturarak vazgeçiremezler. Eskihisar Tavşanlı arasında üç yeni gemimizle 2-3 hafta içinde hizmete başlamayı planlıyoruz" dedi."

http://www.bursadabugun.com/haber/ido-g ... 43337.html

Eskihisar - Tavşanlı arasında ISTANBUL LINES

Gönderilme zamanı: 01 Ağu Prş, 2013 06:06
gönderen Kamil16
Denizde büyük kavga devam ediyor ama, sessizce Eskihisar - Tavşanlı arasında ISTANBUL LINES seferlere başladı...

http://www.denizhaber.com.tr/guncel/500 ... t-koc.html