4. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Gönderilme zamanı: 21 Mar Cmt, 2009 00:18
gönderen Esat
kemal yazdı:Metrobüsün "metrobüs" olduğunu anlatan ışıklı tabelaya sarı zemin kartona yazılan "Edirnekapı'ya kadar gider" yazısını yazmayı niye akıl edememiş ki bu İETT...Veya Edirnekapı-S.çeşme yazarsın olur biter kunduracı tabelası gibi ön cama konur mu akıl ermiyor bu işlere velhasıl.
:D :D :D Ya Kemal abi en azından adamlar "Edirnekapı' ya Kadar Gider" yazmış, ya "Cuma' ya Gidiyorum Dönücem" yazsalardı kunduracı gibi :evil: heheheeh vallahi haklısın ya, sanki çok zor bir iş, Almanya' dan mühendis gelmiyor ki o yazıları yazmaya, ama tabi şöyle bir şeyde var, bu işlerin işletmecilerinde şöyle bir düşünce tarzı var "Yolcu tabelaya bakmaz" eeeeeeeeee ne yapıcaz üstteki tabelaya bakmıyor ise bu çok ağır sosyolojik bir vaka demektir, yani vatandaş kafası eğik geziyor, öz güveni olmayan, silik insanlar dolu sokaklar demektir, ben bunu anlarım, kaldırın kardeşim alnınız açık başınız yukarda olsun, görün tabelaları, yıkın bu zihniyeti, ne demek "yolcu bakmaz, yolcu anlamaz" o dediğin 1880 de idi, anlamazlar diye dünyanın ilk yer altı funikülerinde (yer üstünde varmıydı bilmiyorum) koyun taşımıştık. Yıl 2009 :)

Gönderilme zamanı: 21 Mar Cmt, 2009 00:51
gönderen alabay
Edirnekapı-S.Çeşme neden yazsınlar? Edirnekapı'ya gidecekse EDİRNEKAPI, öteki istikamette yoldaysa da SÖĞÜTLÜÇEŞME yazsın. Bu tüm otobüsler için geçerli, nereden nereye gittiği bana ne, nereye gittiği önemli. Hahaha!

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 20 Nis Pzt, 2009 10:09
gönderen gokhan aslan
eskiden güngörenden mecidiyeköye tek araçla ee haliyle daha ucuza gidiyordum şimdi in bin in bin in bin bu mu yani çözüm daha hızlı ve daha çabuk mu evet ama cebe dost değil eskiden 2. biniş yani aktarma bedavaydı şimdi daha az fiyata 2den daha fazla biniosun ama bugune kadar 3. aktarma nasip olmadı
neyse bu mecidiyeköye giden otobusleri x durak- mecidye köy oldu x durak -incirli veya x durak-b.evler falan filan yaw zaten tramvay var binerim z.burnundan metrobuse aktarma yaparım niye 2-3 duraklık boşuna gezinen bu otobus hatlarını yapmışlar anlayamıyorum

Gönderilme zamanı: 20 Nis Pzt, 2009 13:49
gönderen alabay
Bir ricamız: lûtfen, mümkün olduğu kadar, Türk -yor fiil takısını itinalı yazmaya gayret etsin herkes. Dil bekçileri değiliz, ama yine de, az biraz seviyemizi tutalım, göze daha şık geliyor. Bir de, virgüllerin avantajı vardır ... virgülsüz yazılar bazen, ister istemez, çift anlamlı olabiliyor. En kötü ihtimal, hiç ya da yanlış anlaşılıyor.

Şimdiden teşekkürler, İUİDİ (İstanbul Ulaşım İç ve Dış İlişkileri).

:D

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 16 Haz Sal, 2009 16:33
gönderen İSMAİLÇELİK
Devamlı giden için aylık en uygunu.Aylık 110TL. ayda 200 kere bin.Artık deniz otobüsü ve e seferler hariç hepsindede geçiyor.

Gönderilme zamanı: 16 Haz Sal, 2009 17:52
gönderen alabay
O da işe yaramaz. Üç haftada 300 ile 400 liralık kontör gerekti bana. Bu acaba 200 inbin miydi? Bir de orada geçer, burada geçmez, öylesi, böylesi. Salata olsa, mideyi bozar diye tavsiye etmem! :evil:

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 17 Haz Çrş, 2009 08:35
gönderen oglcan
Metrobüs Kartal'a doğru devam edecekmiş.Doğru mu?Bilgisi olan var mı?

Gönderilme zamanı: 17 Haz Çrş, 2009 09:06
gönderen Esat
oglcan yazdı:Metrobüs Kartal'a doğru devam edecekmiş.Doğru mu?Bilgisi olan var mı?
İETT de bu kafa varken ("Çalıştıracak hattım olsa yine Phileas alırım" diyen zihniyet") metro hattı iptal edilip metrobüs yapılmazsa şaşarım.

Gönderilme zamanı: 20 Kas Pzr, 2011 00:47
gönderen Esat
Bu hat ile ilgili bir soru soracağım. İETT web sitesinde Küçükçekmece banliyö ile metrobüs arasında aktarma yapılabildiğini yazıyor, tamam tabii ki yapılabiliyor ama ben size sormak istiyorum aradaki mesafe google ölçümü ile yaklaşık 715 metre, benim bu hat ile ilgili gösterdiğim en uzun aktarma noktası Gayrettepe metro ile ki o da 480 metre civarındaydı şimdi hatırladığım kadarı ile, bu aradaki aktarmayı yapmış birisi olarak bence mantıklı bir aktarma (hele ki şu bağlantı tüneli yapıldıktan sonra tam olacak) ama Küçükçekmece' deki olay hiç aklıma yatmıyor. Metrobüsten üst geçit ile çıktıktan sonra yonca kavşağın ortasında kalıyorsunuz, oradan ya E-5 kenarına inip aradan ya da göl kenarından içeri yürüyeceksiniz falan filan, bilmiyorum kullanan varmı, sizce burayı bir aktarma noktası olarak göstermek doğrumudur?

Şöyle bir linkinide vereyim göz atın
http://g.co/maps/a9pfy

Bu arada daha önce benim göstermiş olduğum en uzun aktarma noktası yine 478 m. civarında tutan Aksaray tramvay durağı ile Aksaray metro istasyonu arasıdır.

Gönderilme zamanı: 20 Kas Pzr, 2011 01:36
gönderen Hakan
Esat bilmiyorum E-5'den ayrılıp K.Çekmece istasyonun olduğu yere en son ne zaman gittin, ama şunu söyleyeyim o yolu uzunluğunu bırak zaten yürümez kimse. Metruk, izbe yerler. Akşam falan adamın başına her şey gelebilir. Ayrıca o kadar mesafe aktarma olarak gösterilir mi, akıl var mantık var...

Gönderilme zamanı: 20 Kas Pzr, 2011 01:39
gönderen Esat
Hakan yazdı:Esat bilmiyorum E-5'den ayrılıp K.Çekmece istasyonun olduğu yere en son ne zaman gittin, ama şunu söyleyeyim o yolu uzunluğunu bırak zaten yürümez kimse. Metruk, izbe yerler. Akşam falan adamın başına her şey gelebilir. Ayrıca o kadar mesafe aktarma olarak gösterilir mi, akıl var mantık var...
Açıkçası aynen senin düşündüğün sebepten aktarma göstermek istemiyorum, orada metrobüsten inipte içeriye gece yürümek bana hiç cazip görünmedi, o yolu daha önce metrobüs yok iken bir kaç sefer yürümüştüm gündüz vakti dahi sıkıntılı idi, bana göre hem mesafe hemde konum nedeni ile orada aktarma gösterilemez ama İETT yazmış :) gerçi daha neler neler yazmışlar ya neyse.

Gönderilme zamanı: 20 Kas Pzr, 2011 14:47
gönderen hasancicek37
Yanlış hatırlamıyorsam Menekşe plajının olduğu yer o istasyon. Aktarma imkanı diye birşey söz konusu değil orada. Şöyle olabilir. Banliyöden metrobüse sadece yürüyerek gidebilirsiniz. Plajdan falan geçerek yani. İETT de bunu düşünerek aktarma var demiş olabilir :D Yoksa hakikaten çok uzak.