1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

mlt-TB.01:01 » Malatya Trambus/Troleybüs İşletmesi

Gönderilme zamanı: 11 Mar Çrş, 2015 15:57
gönderen Esat
Malatya' da troleybüsler seferlere başladı. Bana çok akılcı bir karar olarak görünüyor bu iş, sonuçta tramvay yapmanın maliyeti çok daha yüksek, her ne kadar olmayan bir araç üretilerek risk alınmış olsa da Bozankaya bu işin altından kalkmış gibi görünüyor.

Resim

Resim

Resim

Resim

Kaynak: https://www.facebook.com/MalatyaBuyukse ... iyesiMotas

Hayırlı uğurlu olsun.

Gönderilme zamanı: 11 Mar Çrş, 2015 16:44
gönderen Uğur
Acaba sadece ön kapıda mı validatör var eğer öyleyse büyük bir zaman kaybına sebep olur.

Gönderilme zamanı: 11 Mar Çrş, 2015 17:12
gönderen Esat
Güzel soru, ilk gün için midir bilmiyorum ama diğer fotolarda insanlar diğer kapılardan da binerken görünüyor. Tabi Malatya da ücret ödeme sistemi nasıl onu da bilmiyorum, validatörlü bir sistem var ise keşke yeni bir iş yapmışken dediğiniz gibi her kapıdan binilebilen bir sistem yapsalardı ama şunu da unutamıyorum Bursa' da her kapıdan biniyordunuz ama aracın içinde bu iş için güvenlik vardı diye hatırlıyorum? Bursa' daki arkadaşlar yanlışım varsa düzeltecektir. Yani bunu da komik buluyorum :) hem serbest hem kontrollü bir sistem, iki arada bir derede.

Gönderilme zamanı: 12 Mar Prş, 2015 09:37
gönderen Engin Y
Resimler için teşekkürler Esat..

Durakları tramvayınki gibi yapsalar, insanlar turnikeyle girse ve otobüste ayrıca basmasalar daha iyi olmaz mı aslında?

Gönderilme zamanı: 12 Mar Prş, 2015 11:02
gönderen mustafaguler
Esat yazdı:Güzel soru, ilk gün için midir bilmiyorum ama diğer fotolarda insanlar diğer kapılardan da binerken görünüyor. Tabi Malatya da ücret ödeme sistemi nasıl onu da bilmiyorum, validatörlü bir sistem var ise keşke yeni bir iş yapmışken dediğiniz gibi her kapıdan binilebilen bir sistem yapsalardı ama şunu da unutamıyorum Bursa' da her kapıdan biniyordunuz ama aracın içinde bu iş için güvenlik vardı diye hatırlıyorum? Bursa' daki arkadaşlar yanlışım varsa düzeltecektir. Yani bunu da komik buluyorum :) hem serbest hem kontrollü bir sistem, iki arada bir derede.
Söz bahsi tramvay ise; ön ve arka kapıdan binişler, orta kapılardan inişler yapılıyor. BBB'nin mantığı her durağa (14 durak) güvelik görevlisi koymaktansa araç (4 araç) içine koyarım tasarruf ederim herhalde :)

Gönderilme zamanı: 12 Mar Prş, 2015 11:21
gönderen Esat
mustafaguler yazdı:BBB'nin mantığı her durağa (14 durak) güvelik görevlisi koymaktansa araç (4 araç) içine koyarım tasarruf ederim herhalde :)
Böyle düşünmemiştim bak :)

Gönderilme zamanı: 15 Mar Pzr, 2015 23:34
gönderen Uğur
Araçlardan biri Üniversite'nin içinde yanmış.

Gönderilme zamanı: 15 Mar Pzr, 2015 23:59
gönderen ÖmerYILMAZ
çok kötü bir olay, insanların zarar görmemiş olması sevindirici...
http://www.malatyaolay.com/haber-9629-m ... aleri.html

Malatya'da trambüs patladı ve yandı..

MALATYA'DA

TRAMBÜS PATLADI VE

YANDI...

MAHŞER AKŞAMI...

İnönü Üniversitesinde meydana gelen olayda trambüs patladı ve yandı.

İtfaiye ekipleri müdahale etti.

Saat 22.45 sıralarında trambüs bu hale geldi. Trambüsün halatının kopması nedeniyle bu hale geldiği ifade edildi.

Olayda kimsenin burnu kanamaması büyük sevinç.

Malatya Büyükşehir belediyesinin kısa süre önce sefere koyduğu Trambüs İnönü Üniversitesi Kampüsünde İlahiyet Fakültesi önünde patladı ve yandı.

Resim


Resim

Gönderilme zamanı: 16 Mar Pzt, 2015 07:59
gönderen Esat
Evet, aracı hızlıca boşaltmışlar ucuz atlatılmış, geçmiş olsun diyelim ama arkasının araştırılıp araçlarda bu konuda bir sorun olabilir mi incelenmeli derim, bu tek bir araçta olan münferit bir olayda olsa sonuçta yeni bir araç, bu tip şeyler çok iyi araştırılmalı. Yolculardan kimsenin yaralanmaması sevindirici, herkese geçmiş olsun.

Gönderilme zamanı: 19 Mar Prş, 2015 10:08
gönderen mustafaguler
Başka bir forumda yazılana göre Vossloh-Kiepe'den alınan elektrik giriş kutusundaki arıza nedeniyle yangın çıkmış.

Gönderilme zamanı: 27 Mar Cum, 2015 22:54
gönderen Esat
Olayin detayini ogrenmedim ama bu olay isletmeci ve ureticinin sevkini kirmadi, tabii ki olay arastiriliyor. Diger taraftan bolgede buljnan bir akarsu uzerine kurulacak kucuk capli bir HES ile sistemin enerjisi saglanacak, atolye sahasida gunes panelleri ile donatilarak yerleskenin genel ihtiyaci karsilanacak. Yani MOTAS ciddi anlamda ulkemizin en cevreci isletmecisi (elektrik tuketim anlaminda) olmaya aday gorunuyor.

Bir diger bilgi troleybus otobuse kiyas ile yolcu basina maliyette yakit avantaji nedeni ile bayagi verimli imis, %60 kadar ucuza mal oluyor ama dedigim gibi sadece yakit maliyeti anlaminda.

Re: mlt-TB.01:01 » Malatya Trambus/Troleybüs İşletmesi

Gönderilme zamanı: 07 Ara Pzt, 2020 14:35
gönderen kemal
Resim