ist-T.10:04 » KTA Tramvay Araçları - Düwag B100

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18060
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 11 Haz Çrş, 2008 20:54

Resim

Düwag - KTA aracı Kabataş istasyonunda park halinde

Resim
Düwag ve Bombardier Zeytinburnu makaslarda

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18060
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 16 Haz Pzt, 2008 11:32

KTA ların basamak problemi, normalde bu araçların en altta bir basamağı daha var ama bizim peronlarımıza çarptığı için kullanamıyoruz, aslında çok yüksek değil ama alışık olmayınca ben bile ikinci basamakta sendeledim :S

Resim

Kullanıcı avatarı
abhazyalı ugur
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 128
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 17:54

Mesaj gönderen abhazyalı ugur » 16 Haz Pzt, 2008 11:39

Bu araçlarda klima olmaması,Yoluculuk süresi her nekadar kısada olsa yolcuları çok terletiyor.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18060
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 16 Haz Pzt, 2008 11:42

Resim

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18060
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 23 Haz Pzt, 2008 15:36

Resim

Resim

Resim

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 23 Haz Pzt, 2008 18:27

Yani ben ALMANYA'DA bile "outlet center" okuyunca fıtık oluyorum da, bunu şimdi TÜRKİYE'DE okuyunca, amel mi olayım, bilemiyeceğim! :evil:
İngilizce'ye hayır demiyorum, herşey ÖZZZ falan olsun da demiyorum, ama BU kadarı da gülünç oluyor bazen. Ama boşverelim, dünya bu yoldan gidecek, bin sene sonra zaten Dingilizce'den başka dil kalmayacak. He, doğuda belki bir köyde Zazaca falan kalır :lol:

B. Alabay

Ek: ben İngilizce'yi çok severim! Şahane bir dil. Uluslararası olması da çok iyi. Ama avanak heveslenmeden tiksinir gibiyim. TDK de bazen bu konuda hatalar yapıyor. Formel yerine resmî - oha! Resmî de olsun, formel de olsun, ama ...

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18060
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 25 Haz Çrş, 2008 14:00

KTA - Düwag Araçları numaraları tam liste

204 - 206 - 207 - 210 - 211 - 213 - 214 - 215 - 216 - 218 - 219 - 221 - 222 - 223 - 225 - 226 - 227 - 228 - 230 - 234 - 236 - 243 - 247 - 297 - 203 - 220 - 224 - 237 - 238 - 240 - 251

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 25 Haz Çrş, 2008 14:50

Zeytinburnu yazabiliyorsa, neden buna bir de T1 ilâve edilemiyor? Olmazsa 37, 39 ve 51 numaralrını T1 yapsınlar, iş bitsin. Halbuki o numaralar mantıklı ya, ama oldu, anladık, burada o sistem olmayacak.
Hm, Zeytinburnu'ndan başka yazan isim hiç görmedim sanki ... ötekileri de var mı?

B. Alabay

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18060
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 18 Tem Cum, 2008 15:43

KTA araçları ile ilgili bir bilgi. Bu sıcak yaz günlerinde KTA lar çok yoğun yolcu olmayan saatlerde idare ediyor ama yoğunluk saatlerinde tabii ki boğucu bir sıcağa maruz bırakıyor, araçların alındığı dönemde İstanbul Ulaşım A.Ş. yönetimi bu araçlara süratli bir şekilde klima takılarak araçların yaz ortasına kadar klimalı olarak sefere alınmasını istemişti ama bu klimalandırma çeşitli sebepler ile sekteye uğramıştı, yeni aldığım bir bilgiye göre o zamanlar verilen bazı raporlarda araçların karoseri yapısının üzerine klima takılarak taşımaya müsait olmadığı söylenmiş.

Yani araç üzerine konulacak klima tertibatının ekstra bir yük getireceği ve hem aracın karoserinin imalat şekli hemde denge unsurları nedeni ile olumsuz görüşler belirmiş ve bu sebeple takılmamış fakat bir şekilde uygulama yapılabilirdi denildi ve bu bilgiyi aldığım aynı gün Esenler Atölye de başka bir şey ile karşılaştım :) muhtemelen özel imalat bir klima sistemi Esenler atölyeye KTA lardan birisine monte edilmek ve test edilmek amacı ile getirilmişti, işte bu çok güzel bir gelişme demek ki proje çöpe gitmemiş birileri bir şekilde çaba harcayarak araçların klimalandırılması için bir şeyler yapıyor umarım atölye ekipleri bu klima teçhizatını başarılı bir şekilde araca uygularlar ve en azından önümüzdeki yıl verimli bir şekilde çalıştırılır. Tebrikler.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18060
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 21 Mar Cmt, 2009 00:13

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Fotoğraflar : Kemal Güllapoğlu

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 21 Mar Cmt, 2009 00:59

Şu sıcaklık ve klima konusuna değineyim: Kolonya kenti en az İstanbul kadar sıcak, belki de daha sıcak bir şehir, Almanya'nın en sıcak iki bolgesinden birisi (ötekisi Freiburg etrafı, bilhassa Kaiserstuhl bölgesi, Ihringen en sıcak yer diye bilinir, Kolonya ama daha da sıcakmış). Yani Kolonya'da klimasız işlemişse ... ama tabiîki klima değişikliği falan :-)

B. Alabay

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18060
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 21 Mar Cmt, 2009 01:01

Rahatsızlık veren sıcaklık değil ki Rutubet, İstanbul' da rutubet olmasa klimaya ne gerek var.

Cevapla

“Toplu Taşıma Araçları” sayfasına dön