Ben o sırt dayanarak durma yerlerine bir türlü ısınamadım, ayrıca gördüğüm kadarı ile tavan tutamaklarıda araca paralel değil dikey yerleştirilmiş, bu biraz zor bir tasarım. Yani bu tasarımı yaparken ne düşünüldü acaba?
Mesela insanların duruşu ve tramvay içindeki hareketlerine göre oradaki bilek zorlanması hesaba katıldımı? Pek sanmıyorum, çünkü bu hali ile o demiri tutan adam inene binene yol vermek için bileğini ekseninde değil yatay zorlayacak bu da yolcu için itici bir neden, o tutamaklar boydan boya paralel olmalıydı, böylece sırtlıklara dayananlarda yanlarında bulunan bir kişi ile yüz yüze seyahat edebilirlerdi, ben bu bölümü bu iki sebepten kullanışsız buluyorum, umuyorum ki haklı çıkacağım
Kapı girişlerinde ortada dikme tutamak bulunmaması ise bir avantaj, koltuk olmadığı için tekerlekli sandalye ya da bebek arabası için oldukça fazla yer ama hala bağlama kayışları yok, yok, yokkkkkkk, çok para değil ya, lütfen artık bu sese kulak verin.
Not: Düzeltme o dikey tutamakların arasında her iki yanda birer de paralel tutamak var sanırım, aracın 3D çizimlerinde gördüm, bu fotoğrafların açısında görünmüyor, yine de yazdıklarımı düzeltmeyeceğim ama dediğim gibi yanılma ihtimalim yüksek.