23. sayfa (Toplam 27 sayfa)

Gönderilme zamanı: 10 Nis Sal, 2012 09:25
gönderen alabay
Hepsi Çek malına benziyor, yeni tramvay Škoda, eski tramvay Tatra, çift katlı tren de galiba Elefant (mı neydi ismi, Prag’tan işleyen banliyö hatlarında da var).

Gönderilme zamanı: 10 Nis Sal, 2012 13:26
gönderen Mehmet Kasım
hızlı trende fransız ürünleri

Resim
Resim

Gönderilme zamanı: 20 Nis Cum, 2012 10:22
gönderen WienerAhmet02
Bizden bir kare, önde Bombardier Flexity Swift arkada Rotem LRV34, yer Topkapı tramvay durakları
Altı çizili yazıyı tekrar düzelteyim öndeki:T1 (Kabataş-Zeytinburnu-Bağcılar)hattından Bombardier Flexity Swift A32/2 (Düz kapı) Arkada T4(Topkapı-Şehitlik-Mescid-i Selam) hattından Hyundai Rotem LRV34.Kazanan T1 (Kabataş-Zeytinburnu-Bağcılar)hattından Bombardier Flexity Swift A32/2 (Düz kapı)! :)

Gönderilme zamanı: 20 Nis Cum, 2012 11:18
gönderen Esat
Bence kazanan Rotem, hem fotoğrafın çekilme açısı itibari ile önde duruyor hemde daha çok satış yaptı. Bombardier favorimdir ama maalesef satış konusunda ülkemizde yeterli ivmeyi yakalayamadı. Bu arada A32/2 teknik modelimidir Swiftlerin

Gönderilme zamanı: 20 Nis Cum, 2012 15:19
gönderen Mehmet Kasım
rotem kaç adet sattı ki? bombardier daha fazla diye düşünmüştüm.

Gönderilme zamanı: 20 Nis Cum, 2012 20:05
gönderen Esat
Mehmet Kasım yazdı:rotem kaç adet sattı ki? bombardier daha fazla diye düşünmüştüm.
Bombardier'in İstanbul'daki 55 aracı ve Eskişehir'dekiler hariç hangi araçları var? Bir de Bursa'da var sanırım. Onun dışında bilmediğim için. Rotem'in sadece İstanbul'da 92 metro aracı artı LRV34 ler var, ha keza TCDD ye sattığı araçlar var, Marmaray araçları var, var da var.

Gönderilme zamanı: 21 Nis Cmt, 2012 20:17
gönderen mustafaguler
Esat yazdı:
Mehmet Kasım yazdı:rotem kaç adet sattı ki? bombardier daha fazla diye düşünmüştüm.
Bombardier'in İstanbul'daki 55 aracı ve Eskişehir'dekiler hariç hangi araçları var? Bir de Bursa'da var sanırım. Onun dışında bilmediğim için. Rotem'in sadece İstanbul'da 92 metro aracı artı LRV34 ler var, ha keza TCDD ye sattığı araçlar var, Marmaray araçları var, var da var.
Bursa'da 48 adet Siemens, 30 adet Bombardier araç var :wink:

Gönderilme zamanı: 21 Nis Cmt, 2012 20:22
gönderen Esat
Teşekkürler bilgi için. Eskişehirin filo adedini bilmiyorum ama görünüşe göre Rotem herhalukarda geçmiş gibi.

Potosi Bolivya

Gönderilme zamanı: 09 Haz Cmt, 2012 12:41
gönderen kemal
Bolivya'da Ant dağlarında Potosi diye orta büyüklükte bir şehir var. Dünyanın en yüksek yerleşim yerlerinden biri. Burada bir de dar hat demiryolu sistemi var ve kenti ülkenin diğer kentlerine bağlıyor. Kullanılan araçlar ise boji takılmış otobüsler. Hem de 1940 , 1950 model kamyon kasalarına uydurulmuş tam benlik araçlar.Çok şirin :D

Resim

Gönderilme zamanı: 09 Haz Cmt, 2012 16:13
gönderen Esat
Abi nerden buldun bunları :) vay vay tam ulaşımlık. :D

Gönderilme zamanı: 06 Tem Cum, 2012 10:02
gönderen Esat
İntermodal taşımacılık konsept Türk firmaları artık daha çok demiryolunu tercih etmeye başladı, bunun büyük faydası olduğunu düşünüyorum. Avrupa içinde yollarda çok fazla TIR trafiği olmuyor, yükler demiryolu ağları üzerinden pek çok noktaya ulaştırılabiliyorlar. Benim bulunduğum bölgede de bir yük demiryolu var, daha doğrusu bu fotoyu çektiğim yerdeki hat bir Yük Garına (Güter Bahnhof) gidiyor, dolayısı ile yük trenleride burayı kullanıyorlar. Yakalamışken Ekol firmasının konteynerlerini çekeyim dedim.

Resim

Gönderilme zamanı: 04 Eyl Sal, 2012 17:51
gönderen Esat
Siemens Desiro'dan bir kaç kare. Fotoğrafları Avusturya Wiener Neustadt kenti ile Puchberg arasında çalışan araçlarda çektim. Kısaca araca değinmek gerekir ise, iç yolcu konforu çok iyiydi, yani oturma alanları, bunların yerleşimi, koltuk kalitesi, araç içi yükseklik ve genişlik yolcu için harika, tek garibime giden havalandırma oldu, kliması yokmuydu yoksa çalıştırılmıyormuydu bilmiyorum ama soğuk üflemiyordu ve bu biraz sıkıntı yaratıyordu açıkçası. Aracın iki başındaki bölümde oturma alanları yüksekte, burada alan daralmasına rağmen baş üstü küçük valiz ve ceket koyabilecek alanlar var. Orta bölümde ise çok yüksek ve geniş camlar kullanılmış, sanki bir gezi treniymiş havası veriyor. Bunun dışında yolculuk esnasında araç biraz fazla sallanıyor, özellikle makas bölgelerinden geçişlerde sağa sola yalpalanıyor, bu yalpalanma Talent lerde yok, hatta Rail Jet te de yok, yaptığı yüksek hıza rağmen. Bir diğer detay ben Desiro ların dizel olduğunu bilmiyordum, ya da dizel modeli olduğunu diyeyim, hep elektrikli zannediyordum fakat bindiğim ve gördüklerimin hepsi dizeldi, aracın dışında bayağı bir ses yapıyor, motorun çalışması aynen bir kamyon motoru sesinde ve oldukça gürültülü, yolculuk esnasında yolcu kabinine bu ses geliyor, rahatsız edecek oranda yüksek değil ama duyuluyor, bir de aracın hızlanması esnasında otomatik araçlardaki vites değiştirmeye benzer bir hareketi hissediyorsunuz, aktarma sistemi muhtemelen benzer yani hidrolik kavrama gibi bir şey olsa gerek, çünkü kendimi otomatik araba sürüyor gibi hissettim. Bir de nedenini bilmiyorum ama bazı istasyonlarda hareket etmeden önce sanki araç vitese geçiyormuş gibi tak tuk etti, buna da bir anlam veremedim. Garip geldi bana ya.

Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim