1. sayfa (Toplam 27 sayfa)
gnl-RS.10 » Dünyadan Raylı Sistem Araç Resimleri
Gönderilme zamanı: 14 Mar Cum, 2008 12:03
gönderen Esat
Sarajevo - Saraybosna Tramvayları
Gönderilme zamanı: 28 Mar Cum, 2008 10:44
gönderen Esat
Gönderilme zamanı: 30 Mar Pzr, 2008 21:04
gönderen Esat
Brüksel' den araç resimleri
Eski model bir tramvay aracı, bizim Düwag (KTA) lar gibi yanlız bunlar içten basamaklı idi hatırladığım kadarı ile ve bu bölümleri oldukça dar
Halen kullandıkları metro araçlarından biri
Gönderilme zamanı: 04 Haz Çrş, 2008 10:17
gönderen Esat
Siemens Combino
Gönderilme zamanı: 04 Haz Çrş, 2008 11:42
gönderen alabay
Ah şu Combino'lar ... neler çektik, neleeer. Geldiler, çatlaklar belirdi, hepsi yine gitti, tamir edildiler, Basel kenti ta 1948'den kalma eski tramvaylarını yine depodan çıkarmak zorunda kaldı, Freiburg ise 50'li ve 60'lı yıllarından kalma araçlarını hepsini sattığı için (nostaljiklar hariç), büyük, ama hakikaten büyük sıkıntılara girdi. Hurdadan (!) tüm 70'li trenlerini yeniden revizde edip (atılmıştı onlar ha) hatlara koymak zorunda kaldı, yaklaşık yarım sene. Siemens ondan sonra yedi tokatı. Hele İsviçre'den, onlara öyle höp diyemezsin, sıkarlar sana tazminatı. Freiburg bunu beceremedi, burası biraz kabagöt şehir
B. Alabay
Gönderilme zamanı: 04 Haz Çrş, 2008 11:47
gönderen Esat
Aslında Siemens' in bu araçları pazarlama stratejisi de iyi, yani ekonomiklik ve kullanımda esneklik ama tabi tasarım aşamasında ne gibi yanlışlar yapıldı da aracın yapısında bu tip sorunlar yaşandı bilemiyorum, bayağı bir kullanımda da var Avrupa' da gördüğüm kadarı ile, bana sorarsanız bende İstanbul için bu tip araçların gerekli olduğunu hep düşündüm ama benim gözümdekiler daha çok Siemens elektromekanik Bombardier karoserli ULF ler, bu tip sök tak lı değilde sabit 4-6-8 bölümlü ya da 4-8 di herhalde hatırlayamadım şu anda, ve bildiğim kadarı ile hiç sorun yaşanmadı hali hazırda Viyana 150 araçlık yeni filo için siparişini de verdi.
Gönderilme zamanı: 04 Haz Çrş, 2008 13:26
gönderen alabay
Ben bu araçları sevemiyorum, Freiburg'taki bir evvelki model daha küçük görünüyor, ama sanki daha fazla insan oturup durabiliyor gibi (ama fazla pahallı bir modeldi, onlar da DÜWAG, yanılmıyorsam). Sök tak ile ne diyorsun, vagon mu, kompartıman mı? Trenler istenen uzunlukta yapılabilir, kısadan uzuna kadar. Vikipedi sayfası çok ilginç:
http://de.wikipedia.org/wiki/Combino
http://en.wikipedia.org/wiki/Combino
Bahsettiğim hadise de yazılı.
B. Alabay
Gönderilme zamanı: 05 Haz Prş, 2008 10:10
gönderen kemal
Lizbon'dan Brill tramvaylar
Gönderilme zamanı: 05 Haz Prş, 2008 10:22
gönderen kemal
Gönderilme zamanı: 05 Haz Prş, 2008 10:25
gönderen Esat
Bu Brill zamanında İstanbul' da kullanılan modellerden değil mi? Benzetiyormuyum?
Gönderilme zamanı: 05 Haz Prş, 2008 12:26
gönderen kemal
Doğru Istanbul'da da "Brill trolley" AEG MAN ve "Franko Belge" marka tramvaylar kullanıldı, ilginç olan markalar değişse de tipler hiç değişmiyor çünkü bu tip Istanbul için özel tasarlanmış.Şimdilerde ise standart renk tutturmayı bile akıl edemiyoruz ne tuhaf. İleri mi gidiyoruz geri mi yahu?
Gönderilme zamanı: 05 Haz Prş, 2008 13:13
gönderen alabay
Çok iyi bir soru. Diyorum ya, bu konularda sanki "eskiden" her şey daha tertipli, temiz ve iyice düşünmüşe benziyor
B. Alabay