Durmazlar'ın yeni nesil tramvayının fotoğrafları düşmeye başladı. Bu tramvaylar öncelikle Kocaeli ve Samsun'da hizmete girecek.
Durmazlar Panorama Tramvay
bur-T.10:07 » Yerli Üretim Tramvay "Panorama" - Durmazlar
-
- Müdavim
- Mesajlar: 801
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18106
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Durmazlar - Panorama Tramvay
Güzel, araç sanırım Innotrans ta sergilenecek, içindeki görsellerden bu çıkarımı yapıyorum Berlin ve Roma görselleri kullanılmış. Bildiğim kadarı ile Durmazlar Innotrans ta yer alıyor, ben maalesef gidemiyorum tüm planlar gidiş üzerine idi ama maalesef olmadı, cepten de ağır gelir
Araç alt yapısında bir iyileştirmeye gerek var mıydı ya da yapıldı mı bilemiyorum ve sadece görsel bir değişiklik olsa bile bir Türk firmasının bu platformda başarı ile yer alması çok güzel.
Araç alt yapısında bir iyileştirmeye gerek var mıydı ya da yapıldı mı bilemiyorum ve sadece görsel bir değişiklik olsa bile bir Türk firmasının bu platformda başarı ile yer alması çok güzel.
-
- Müdavim
- Mesajlar: 801
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
Re: bur-T.10:07 » Yerli Üretim Tramvay "Panorama" - Durmazlar
Fuarda yer alacaklar Esat ağabey. İpekböceği'nden sonra bu araç çok çok güzel olmuş. Zamanında fabrika ziyareti yaptığımda İpekböceği için yapıcı eleştiriler yapmıştım ve bu eleştirileri Panorama'da olumlu yönde uygulandığını görmek sevindirici. Umarım LRV içinde yaptığım eleştirilerimi GreenCity'de de uygularlar.
En son mustafaguler tarafından 05 Eyl Pzt, 2016 16:48 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18106
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: bur-T.10:07 » Yerli Üretim Tramvay "Panorama" - Durmazlar
İnşallah uygularlar, ilk İpek böceği ile alakalı bizim de bir iki düşüncemiz olmuştu ama o dönemler daha işin başında olunduğu için havada kalmıştı, umarım artık yapıcı eleştirileri daha olgunluk ile karşılıyorlardır, teknik olarak ya da bakış açısı olarak her şeyi yapmak zorunda değiller tabii ki ama yine de yaklaşımın karşılıklı yapıcı olmasında fayda var. Her zaman söylüyorum Durmazlar güzel bir işe girişti ve bunu güzel bir şekilde de sürdürüyor, her türlü ülkeye ve sektöre getirisi var.mustafaguler yazdı:Fuarda yer alacaklar Esat ağabey. İpekböceği'nden sonra bu araç çok çok güzel olmuş. Zamanında fabrika ziyareti yaptığımda İpekböceği için yapıcı eleştiriler yapmıştım bu bu eleştirileri Panorama'da olumlu yönde uygulandığını görmek sevindirici. Umarım LRV içinde yaptığım eleştirilerimi GreenCity'de de uygularlar.
-
- Müdavim
- Mesajlar: 801
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
Re: bur-T.10:07 » Yerli Üretim Tramvay "Panorama" - Durmazlar
Panorama özelliklerine linkini verdiğim siteden ulaştım: http://www.virtualmarket.innotrans.de/e ... A,p1503010
For New Concept 2,65 Tram
Main Features : %100 Low Floor Bi Directional Tram, 750V DC
Vehicle Lenght : 33 m
Vehicle Width : 2.650 mm
Vehicle Hight : 3.500 mm
Seating Capacity : 50
Standing Capacity (8 Persons/m2) : 240
Total Passenger Capacity : 290
Maximum Speed : 70 km/h
Floor Height from TOR : 350 mm
Minimum Curve Radius : 20 m
Vehicle Weight : 41,5 t
Acceleration : 1,2 m/s²
Emergency Break Deceleration : 2,8 m/s²
%100 Native Design, Local Technology, Domestic Production
For New Concept 2,65 Tram Bogie
Main Features : Tramvay Motor Bogie , 750 V DC
Rail Gauge : 1435 mm
Whell Diameter (New/Worm) : 650 mm/570 mm
Bogie Wheel Base : 1850 mm
Breaking System : Hydraulic and Magnetic Breaking System
30 years life cycle test has been completed, Safety and Eco-Design.
İpekböceği'ne göre 3 ton daha ağır
For New Concept 2,65 Tram
Main Features : %100 Low Floor Bi Directional Tram, 750V DC
Vehicle Lenght : 33 m
Vehicle Width : 2.650 mm
Vehicle Hight : 3.500 mm
Seating Capacity : 50
Standing Capacity (8 Persons/m2) : 240
Total Passenger Capacity : 290
Maximum Speed : 70 km/h
Floor Height from TOR : 350 mm
Minimum Curve Radius : 20 m
Vehicle Weight : 41,5 t
Acceleration : 1,2 m/s²
Emergency Break Deceleration : 2,8 m/s²
%100 Native Design, Local Technology, Domestic Production
For New Concept 2,65 Tram Bogie
Main Features : Tramvay Motor Bogie , 750 V DC
Rail Gauge : 1435 mm
Whell Diameter (New/Worm) : 650 mm/570 mm
Bogie Wheel Base : 1850 mm
Breaking System : Hydraulic and Magnetic Breaking System
30 years life cycle test has been completed, Safety and Eco-Design.
İpekböceği'ne göre 3 ton daha ağır