7. sayfa (Toplam 11 sayfa)

Gönderilme zamanı: 17 Eki Çrş, 2012 21:52
gönderen Esat
Aha, 8 cm daha genis bunlar, hr iki yandan 4 er cm. Genis gelecek, Bursarayda hic kurpta istasyon yok herhalde ama duzdekilerde arac ile peron arasinda ne kadar bosluk var acaba? Sacmaladigimi dusunmeyin bunlar tecrube ile sabit :) yasandi yani.

Gönderilme zamanı: 17 Eki Çrş, 2012 21:55
gönderen mustafaguler
Hemzemin peraonlar kurtarır gibi geliyor ama yer altı istasyonlarda istasyonun ortasında kolonlar var işte orası benim kafamı kurcaladı.

Herhalde bu aracı alan kişi bunun hesabını iyi yapmıştır.

Gönderilme zamanı: 17 Eki Çrş, 2012 22:21
gönderen Esat
mustafaguler yazdı:Hemzemin peraonlar kurtarır gibi geliyor ama yer altı istasyonlarda istasyonun ortasında kolonlar var işte orası benim kafamı kurcaladı.

Herhalde bu aracı alan kişi bunun hesabını iyi yapmıştır.
Muhakkak bir hesap yapilmistir ama bazen evdeki hesap carsiya uymaz ya ben pesimistligimi yapayim dedim :) bakalim teslimat ne kadar surecek ve araclar ne boyutta revizyon gorecekler, daha kisasi ne zaman seferde gorecegiz.

Gönderilme zamanı: 17 Eki Çrş, 2012 22:42
gönderen mustafaguler
Temmuz-Ağustos gibi hazır olmaları lazım çünkü hat o aylarda açılır. Yetişmezse de artık Arabayatağı-Kestel arası aktarmalı olur.

Şimdi Bombardier aracın uzunluğu 28,14 SG 29,80. Her araç için 1,66m fark çıkıyor bunu 4 ile çarparsak 6,64m yapar ki bu sefer bu araç eğer 4lü dizin olursa istasyona ucu ucuna sığacak.

Peron uzunluğu 120m Düwag SG2 ise 119,20m. Vatman geriye kalan 80cm çok iyi ayarlaması lazım. Sonra yolcular hopp vatman az geri gel, şimdi topla, tamam hoppp demesin :D

Gönderilme zamanı: 17 Eki Çrş, 2012 23:05
gönderen Esat
Evet tam sigacak perona, biraz kacirmaya gelmez :) birde o arac boyu kuplorlu boymu? Eger kuplorlu degilse perondan tasabilir bile.

Gönderilme zamanı: 18 Eki Prş, 2012 07:06
gönderen Mehmet keles
Araca dikkat ettiniz mi. Bir tarafta 6 kapı var, mükemmel yolcu sirkülasyonu, aracın genişliği ve yüksekliği ile ilgili izah edebilirim. Ayrıca aracın çok güzel bir süzülmesi var, bu düwagların hepsinde öyle. Araca biraz makyaj ile bursaya çok yakışacak. Klima konsepte vardı fakat bursa kendi takacak istemedi. Bence haklılar klima takılacaksa Bursada takılmalı daha ucuz olur...

Gönderilme zamanı: 18 Eki Prş, 2012 13:17
gönderen Esat
Mehmet keleş yazdı: Klima konsepte vardı fakat bursa kendi takacak istemedi. Bence haklılar klima takılacaksa Bursada takılmalı daha ucuz olur...
Konseptte vardı derken takılıp gelmesi mi, yoksa klimalı araç bulmak gibimi? Sonuçta dediğin gibi Bursa da daha ucuza mal olacağı açık, araç kliması konusunda kendisini ispatlamış firmalarda var, herhalde uygun bir çözüm üretilecektir.

Gönderilme zamanı: 20 Eki Cmt, 2012 08:42
gönderen Mehmet keles
Trenler Bursaya sunulurken, sıfıra yakın bir konseptte yani yenilenmiş olarak verilecekti. Fakat Bursa bu variasyonları istemedi aracı çıplak vaziyette istedi. Sanırım fiyatlama konusunda haklı yanları var. Ama finalde kendisi yenilerse çok rantbl bir alışveriş olacak...

Gönderilme zamanı: 12 Kas Pzt, 2012 09:35
gönderen Mehmet keles
Bursanın yeni aracının testini yaptık, gayet iyi geçti, Soğuk testi Unimogla 750 V. testi test hattında gerçeçleştirdik. Hayırlı olsun.Resim
Resim
Resim
Resim
Resim-Resim-Resim
Resim
Resim

Gönderilme zamanı: 12 Kas Pzt, 2012 10:00
gönderen Esat
Mehmet cok sagol fotolar icin, ne diyorsun abi araclar icin iyi durumda mi, birde kac tane geldi?

Gönderilme zamanı: 12 Kas Pzt, 2012 11:20
gönderen alabay
Bunlar mesafe testi miydi? Başka neler yaptınız?

Resimler için sağolasın.

Gönderilme zamanı: 12 Kas Pzt, 2012 11:21
gönderen Mehmet keles
Şimdilik bir tane geldi ikincisi bugün Ret'ten yükleniyor. Diğerleri için ise daha erken.... Araçlar iyi durumda, içinde vandalizm izleri var fakat Bursa gibi bir sanayi şehri için kolay aşılabilir sorunlar. Yürüyeni çok sağlam motorlar ve tahrik çok güçlü, tüm bojilerde motor var dolayısıyle bat- çıklar bu araçlar için çok kolay eğimler sorun değil. Biraz masrafla çok ucuza bir sistem...kurulacak. Bursa burulaşı tebrik ediyorum. Mantıklı bir manevra. 3 milyon euroya yakın maaliyetli Bombardiere göre az yatırım çok iş ...