Şunu açıkça söyleyebilirim ki kesinlikle 40 dk. ayakta yolcu gitmez bu hatta ama 30 dk. nın da altına düşmez.Şehitlik hattın bel kemiği zaten indirme peronunu oraya bu kadar geç inşa etmelerini de anlamış değilim.Şehitlik aracın yolcusu kalmıyor ayakta yolcu kalmıyor diyelim.Sabah saatlerinde.Akşam ise Şehitlikte Ayakta yolcu almaya başlıyoruz genelde ve A.fuat - Taşköprü ve Karadenizde de aracın ayakta yolcusu kısmen de olsa boşalıyor diyebiliriz...
Araç kapasiteleri ve hatta seyahat eden yolcuların hangi istasyondan nereye ne kadar zamanda gittiği ve ne sıklıkla gittiği şeklinde araştırmalar,çalışmalar ve istatistikler çok yapıldı bu hatta ve Faaliyet Raporu isimli bir dergimiz bile var T4 ile ilgili istatistikleri içeren...
Çalışmalar hala devam ediyor ve düşünülen projeler hayata geçirilirse gerçekten çok güzel ve özel bir hat olacak T4 hattı...
Tabi Rotem araçlarının artık burada devamlı çalışacağı artık kesin gibi...İnşallah en kısa zamanda modifiyeler ile de aracı hatta uygun hale getirirlerse daha iyi olacak...
