bur-RS.10 » Bursadaki Düwag Marka Araçlar (İkinci El)
-
- Moderatör
- Mesajlar: 233
- Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18138
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Valla hoş ya
depoda görünce içim ısındı araca, dediğin gibi Mehmet Bursa'da aracın kaporta, cam ya da iç aksesuarları ile ilgili yapılamayacak iş yoktur, ki zaten bu tip ürünleri üreten pek çok firmamız var, küçük bir makyaj iş görecektir, önemli olan motor, boji ve kapı aksamlarının iyi çalışması, hayırlı olsun, peki Burulaş'ın her bir araç için bir revizyon süresi ve işletme ömrü süresi varmı? Yani bir vagon muhtemelen ağır bakımdan geçecektir önce, bu işlemle birlikte aracın yenilenip işletmeye verilecek hale gelmesi için her bir vagona biçtikleri süre nedir bunu merak ettim, tabii bir de sonrasında kaç yıl verimli olarak kullanmayı hesapladılar ya da planlıyorlar.

-
- Yıllık Paso
- Mesajlar: 425
- Kayıt: 08 Tem Prş, 2010 17:34
Öncelikle fotoğraflar için çok teşekkürler.
Bunu ben de çok merak ediyorum. Bu araçlar için yapılacak çalışmalarla ilgili bir takvim belirlendi mi ? Buna ilave olarak araçlarda ne gibi bir değişiklik yapılması planlanıyor ? Gaziantep'teki gibi bambaşka araçlar mı ortaya çıkacak yoksa sadece boya , temizlik mi yapılacak ? Fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla oturma grupları çok kötü durumda , mutlaka elden geçmeleri gerekli. Son olarak da bu araçlar toplam kaç Euro/Tl ya da USD 'ye alındı ?aracın yenilenip işletmeye verilecek hale gelmesi için her bir vagona biçtikleri süre nedir bunu merak ettim
-
- Müdavim
- Mesajlar: 801
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18138
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Yer altı tünelleri ile ilgili sizlerden biri daha önce bir şeyler söylemişti galiba? Daha doğrusu yer altı istasyonları ile ilgiliydi, hattın diğer kesimi ile bir farklılıkmı var yer altı kesiminde, tekrar hatırlatmanız mümkünsemustafaguler yazdı:Araç hemzemin istasyonda sorun yaşamamışa benziyor ama durum yer altı tünellerinde nasıl?

-
- Müdavim
- Mesajlar: 801
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
Resimleri görünce heyecandan tam telaffuz edememişim. Yer altı tünelinden kastım yer altı istasyonları olacaktı
Yer altı istasyonlarının tam ortasında kolonlar var ve açıkçası bu aracın genişliği bakımından bu yer altı istasyonlarında bir sıkıntı yaşandımı merak ettim. Büyük ihtimalle sıkıntı yoktur ama test aşamasında durum tam olarak nasıldı acaba?

Yer altı istasyonlarının tam ortasında kolonlar var ve açıkçası bu aracın genişliği bakımından bu yer altı istasyonlarında bir sıkıntı yaşandımı merak ettim. Büyük ihtimalle sıkıntı yoktur ama test aşamasında durum tam olarak nasıldı acaba?
-
- Moderatör
- Mesajlar: 233
- Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25
Sorun yok; nerdeyse tüm hattı dolaştık, sadece Osman... bey miydi osmanlı bir istasyonda sağ tarafa proje dışında tabela reklam çalışması yapılmış ve oraya çerçeve çıkıntıları oluşmuş, oraya sadece araç yanına dynamic envelop açısından yapıştırlan poliüretan köpükler çarptı. Yani araç ile ilgili hiçbir temas zaten yok, fakat, aracın maksimum kapasiteli olarak çalışması ve max. yanal hareketlerini simüle edilmesi için aracın muhtemel yanal hareketi kadar köpük yapıştırılır. Bu köpükler sayesinde gabari(dinamik) testleri yapılır. Birde hatırlamadığım iki istasyon arası proje dışı bir direğin üzerindeki tabela köpüğe çarptı. Bunların haricinde hiçbir olumsuzluk yok. Aracın dışıyla ve içiyle alakalı bir dizayn değişikliğine gerek yok bence, koltuklar dahi güzel, hiçbir değişikliğe gerek yok. Sadece dediğim gibi vandal izlerini silip camları çerçeveleri değiştirip klima takıp birde konvertör, sonra tadından yenmez bir araç olur. Ben kim ne derse desin bir Düwag FANATİĞİYİM. Bu araçlarda kullanılan malzemeye ve teknolojisine hayranım....
-
- Moderatör
- Mesajlar: 233
- Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25
-
- Moderatör
- Mesajlar: 233
- Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25