3. sayfa (Toplam 13 sayfa)

Gönderilme zamanı: 05 Eyl Cum, 2008 07:59
gönderen Mehmet Kasım
Çift katlı trenler tüp geçitte değilde boğaza yapılacak 3.köprüde demiryolu da olursa düşünülebilir. Bu demiryolu hattını kuzeyden HALKALI (Başakşehir dermişim birde :D ) veya ÇATALCA istasyonlarına bağlayıp Avrupa ile entegrasyonu sağlanabilir.

Tek katlılar tüpten çift katlılar kuzeyden geçer.

Şunu iyi düşünelim;

Kapıkule-Çatalca-KUZEY İSTANBUL-3.KÖPRÜ GEÇİŞİ-Gebze Böyle bir demiryolu aksı olabilir.

Gönderilme zamanı: 05 Eyl Cum, 2008 08:18
gönderen alabay
Tüpten de çift katlıların geçmesi lâzım yahu! Öyle işte ... bak hangi yılda yaşıyoruz ... ikibinbilmemne :-)

Ah bir de şu var: neden hep öyle tutucu şekilde var olanlara tutunuyorsunuz? Kapıkule ilgilendirmez (banliyö olarak). Şile'ye hat gerek (hep diyorum), banliyö/metromsu bir ağ sistemi olabilir. Bu vesileyle hakikaten bir ring şebekesi de yapılabilir, bari bir tane gerek, evet. Metro için pek öngörmesem de, tüm kente bir ring, iyi olabilir.

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 05 Eyl Cum, 2008 09:08
gönderen Mehmet Kasım
alabay yazdı:Tüpten de çift katlıların geçmesi lâzım yahu! Öyle işte ... bak hangi yılda yaşıyoruz ... ikibinbilmemne :-) B. Alabay
Gönül ister ki 3 katlı da geçsin :D Ama bunu zor yapıyorlar. Hala engellemeye çalışanlar var. Şu aşamada bile.

Gönderilme zamanı: 12 Eyl Cum, 2008 19:44
gönderen alabay
Geçenlerde bir yerde çiftkatlıları konuşmuştuk, neredeydi o verdiğim sayfa ... bi dakkaaa ...
Şimdi sadece Talgo'yu buldum ...
Lichte Höhe 4.600 mm–4.950 mm (je nach Lichtraumprofil)
http://www.talgo.de/download/Talgo22D.pdf
Düşünün yani, beş metrenin altında! Gayet güzel geçer!

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 15 Eyl Pzt, 2008 12:19
gönderen Mehmet Kasım
alabay yazdı:Düşünün yani, beş metrenin altında! Gayet güzel geçer!B. Alabay
Geçemez efendim. Yassah, Anıtlar Kurulu var. Çift katlıdan geçtim. Tek katlılar bile geçemeyecek bu gidişler. 2 kör nokta var projede.

1-Yedikule-Yenikapı Tünelleri

2-Yenikapı-Sirkeci Tünelleri

Gönderilme zamanı: 15 Eyl Pzt, 2008 12:21
gönderen alabay
Neden geçemez? Problem nerede?

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 15 Eyl Pzt, 2008 12:46
gönderen Mehmet Kasım
alabay yazdı:Neden geçemez? Problem nerede?B. Alabay
Problem kafalarda. Anıtlar Kurulu inşaatı durdurdu. Tünel kazdırmıyor evler yıkılıyor diye. Kafaya bak yav. Geçici tahliye vermiş DLH. Senin yetkin yok yapın kaçak demişler. Öküz altında buzağı aramış resmen.

Kurumların çekişmesi.....

Gönderilme zamanı: 11 Ara Cum, 2009 19:37
gönderen Esat
Mehmet in başka bir başlıkta verdiği linkte Marmaray araçları ile ilgili bir haber gözüme çarptı, aslında sadece bir başlık ama Marmaray vagonlarından birisinin teslimatını gösteren bir fotoğraf vardı bu konuyu biraz araştırmak lazım, çokmu süratli oldu yoksa bizmi kaçırdık

http://www.normedline.com/default.asp

Resim

Resim

Emin olamıyorum ama fena halde şu kaktırma LRV34 lere benziyor, umarım değildir.

Gönderilme zamanı: 11 Ara Cum, 2009 20:40
gönderen Esat
Sitede araçların Derince'ye indirildiği yazıyor, şu aşağıdaki 2 resmide o sitede buldum, tarihe bakılır ise Mart 2009 ??? Çorba oldum şimdi, bunlar gerçekten Marmaray araçlarımı değil mi :) ne zaman geldi ne oldu kime geldi neden geldi nereden geldi? Bu ihaleyi Rotem almamışmıydı?

Resim

Resim

Gönderilme zamanı: 11 Ara Cum, 2009 21:38
gönderen Mehmet Kasım
şaka bi yana marmaray aracı bunlar. başka ne arcı olacak ki. rotem yapıyor ama derinceye getiren normed nereden kalktı acaba? adapazarında üretilme konusu ne oldu?

Gönderilme zamanı: 12 Ara Cmt, 2009 00:39
gönderen alabay
Bu hatta çiftkatlı araçların işlememesi beni çok üzüyor, yani açıkçası, inanamıyorum!

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 15 Ara Sal, 2009 11:06
gönderen Esat
alabay yazdı:Bu hatta çiftkatlı araçların işlememesi beni çok üzüyor, yani açıkçası, inanamıyorum!

B. Alabay
Hala bıraktığımız yerdesin, olmadı ve olmuyor tartışmanın bir anlamı yok, her şehrin, her yönetimin, her kentlinin farklı ihtiyaçları var, Avrupa ve Avustralya' da ve sanırım Amerika'da da iki katlı tren konsepti benimsenmiş ve verimli olarak kullanılıyor olabilir, fakat bu düşüncenin ülkemizde faydalı olacağını nereden bilebiliriz? Bizim milletimiz konforuna düşkündür, dünyada hangi ülkede bizdeki kadar lüks otobüs taşımacılığı var? :) Trende de aynı durum, eğer ben Türkiyeli isem ve bir Türk gibi düşünüyor isem beğenmem abi çift katlı treni :D ha şimdi konfor mevzusuna girme ben o vagonların ne kadar büyük konfora sahip olduğunu biliyorum, bir garabet beklerken için bindiğimde gerçekten "ohaaa" dedim. Süper lüks değil tabii de, rahat işte yaa, nasıl tarif edeyim, rahat kardeşim :)