gnl-RS.10 » Dünyadan Raylı Sistem Araç Resimleri
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
http://www.europhoenix.eu/news.php
linki buldum. bi çok resim var. europhoenix diyor. daha bir çok resim var. hoşuma gitti.





linki buldum. bi çok resim var. europhoenix diyor. daha bir çok resim var. hoşuma gitti.





- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18144
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bu mesajdaki tüm resimler Bahnforum Österreich' ten alıntıdır.
Moskova Monoraydan iki kare


Moskova monorayı fuar metro istasyonu ile bölgesel tren garını bağlıyor, 2010 EXPO için inşa edilmiş fakat kent bu organizasyonu alamamış, 5 km civarında bir uzunluğa sahip.
Bratislava tramvaylarından bir kaç kare



Katowice tramvayları




Moskova Monoraydan iki kare


Moskova monorayı fuar metro istasyonu ile bölgesel tren garını bağlıyor, 2010 EXPO için inşa edilmiş fakat kent bu organizasyonu alamamış, 5 km civarında bir uzunluğa sahip.
Bratislava tramvaylarından bir kaç kare



Katowice tramvayları




- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18144
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Teknik bilgim yok ama gözlem olarak şunu söyleyebilirim bu açıdaki bir eğimde S çizmek daha doğrusu resim üzerinden konuşayım ilk kesişimden sağa dönsün bir arka sokaktan yukarı sonra tekrar sola dönsün yine yukarı dönsün yine sağa gibi bir yapı olabilir çünkü gördüğümüz üzere kentleşme IZGARA sistemi ile gerçekleştirilmiş, birbirini tam dik kesen caddeler. Bu sebepten dolayı gerçek bir S çıkışı mümkün değil (arazide bir tepeye çıkan yollar gibi) Bu kadar dik açılı bir noktada benim söylediğim gibi yatay sokağa gir sonra yine dikeye gir sonra yine yatay a gir gibi bir çıkışta ise bence 2 engel var. 1. dikine çıkışlar çok dik, yani dönüşten sonra tramvayın ivmelenmesi yeterli gelmeyebilir 2. Kavşaklarda sorunsuz bir dönüş için biraz bile olsa dever gerekli olabilir bu durumda da oradaki asfalt yapının garip bir hal alması lazım, nasıl tarif edeyim bilemiyorum şimdi
yani deray riski bana göre çok fazla özellikle iniş yaparken.
Az önce kurcalarken bir tane hareketli GIF resminde bu sistemin hatlarını gösteriyordu, tamamen dümdüz çıkmayan 2 hat var, onlarda sanırım yeterli genişlikte bir düzlüğe çıktığı zamanlarda dönüş yapılmış gibiydi.
Velhasılı kelam garip bir sistem şu okyanus geçme derdi olmasa gidip görmeyi çok istiyorum.

Az önce kurcalarken bir tane hareketli GIF resminde bu sistemin hatlarını gösteriyordu, tamamen dümdüz çıkmayan 2 hat var, onlarda sanırım yeterli genişlikte bir düzlüğe çıktığı zamanlarda dönüş yapılmış gibiydi.
Velhasılı kelam garip bir sistem şu okyanus geçme derdi olmasa gidip görmeyi çok istiyorum.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18144
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5582
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18144
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Viyana teknik müzesinde görüntülediğim bir takım korunmuş araçlar, araçları anlatan tabelaları çekemedim ama sanırım bu ülkenin kendi yapmış olduğu ilk buharlı lokolar ve bir tanesi de elektrikli lokomotif. O elektrikli bayağı bir ilginçti, içinde kocaman bir dinamo vardı
nasıl hareket ettiğini pek kavrayamadım ama dediğim gibi kendi sanayileşmelerini göstermek anlamında önemli araçlar olsa gerek ki bu müzeye kaldırmışlar.


















