5. sayfa (Toplam 8 sayfa)

Gönderilme zamanı: 21 Şub Sal, 2012 19:43
gönderen Mehmet Kasım
fikirtepe'de gerçekten 50-60 katlı binalar yapılacak mı? yoksa söylentiden mi ibaret? bu yönde kesinleşmiş bir proje var mı? eğer varsa haydarpaşa'nın silueti falan kalmaz. bir başlandı mı gider. zeytinburnu'ndaki bina gibi.

Gönderilme zamanı: 21 Şub Sal, 2012 20:59
gönderen alabay
Bilmiyorum, neden böyle azıtıyorlar. hele hele oraya, buraya. Bir kaç semte manyak gibi kule diksinler, iş bitsin. Boğazhattan yapsınlar, rahatsınlar işte. Ama her yere? Valla, ben burada biraz fazla etraf, doğa, psikoloji, sosysoloji vs ile uğraşıyorum, karı gibi :lol:

Hakan, hâlâ seni şu toplantılarda göremedik, yakından olsun, uzaktan olsun … bari Berlin’e mi geleceksin?!

Gönderilme zamanı: 21 Şub Sal, 2012 21:53
gönderen Hakan
Ben hafta sonunda Bandırma'ya gitmek durumunda kaldım, Esat biliyor bir-kaç sıkıntılı durumum var o yüzden sağım solum belli olmuyor. Berlin şöyle dursun evden çıkamadığım oluyor. İnşallah yüz yüze görüştüğümüz de olur ama zamanını kestiremiyorum.

Neyse Fikirtepe'de Anka yapımıydı neydi onların projesinde 50 küsür katlı bir kule var...

Gönderilme zamanı: 21 Şub Sal, 2012 22:13
gönderen Esat
Ya yazdığım mesaj gitti sinir oldum ha. Neyse şunu demiştim, 100 yıl sonra Haydarpaşa hala orada var olacaksa bu gökdelenlerin bir sakıncası yok ama şimdi ve yakın gelecekte ASLA.

Diğeri Mehmet bu şekilde düşünmeyi sana yakıştıramıyorum, ha ilgilenmiyorsun bir şey diyemem ama bu tarzı genel olarak hoş bulmuyorum, bana göre Haydarpaşa Gar ı bu kentte senden benden daha fazla İstanbulludur.


Hakan açıkçası seni bekledim, yani şöyle diyeyim gözlerim aradı, yani biri gelirde ya kardeş sizmisiniz şu bizim ulaşımcılar der mi diye :):) ama diğer taraftan "hem davet ediyorsun hemde bir telefon numarası vermiyorsun" diyerek kendimede çok kızdım ve hayıflandım, inşallah bir başka sefere.

Başar, Innotrans işi benim için bayağı bir ciddiye bindi haberin olsun Nisan sonuna kadar netleştirmem gerekiyor ama bunuda ancak döndükten sonra yapabilirim, çok istiyorum umarım bir aksilik çıkmaz.

Gönderilme zamanı: 21 Şub Sal, 2012 23:11
gönderen Mehmet Kasım
haydarpaşa bir semboldür. öteki meslede çok bilgim yok. olursa nasıl olur bilemem. ma gökkafes güzel olmadı. ama güzel olan gökdelenlerde var. gökdelisi diyorlar :)

Gönderilme zamanı: 12 Nis Prş, 2012 23:12
gönderen Esat
Marmaray Projesi "Haydarpaşa-Gebze, Sirkeci-Halkalı Banliyö Hatlarının İyileştirilmesi, Elektromekanik Sistemler" işi kapsamında Gebze-Pendik arası hat kesiminin demiryolu trafiğine kapatılması nedeniyle 29.04.2012 tarihinden itibaren banliyö trenleri Haydarpaşa-Pendik arasında işletilecektir.

Haydarpaşa-Pendik banliyö trenlerine ilişkin yeni düzenleme ayrıca duyurulacaktır.
http://www.rayturk.net/banliyo-trenleri ... e-gececek/

TCDD Marmaray kapsamında yapılacak olan iyileştirme çalışmaları çerçevesinde hattın Pendik'ten sonrasının işletmeye kapatılacağını duyurmuş. Bu kapama kaç sene olacaktı yav? :) Haritaları revize etmek lazım.

Gönderilme zamanı: 13 Nis Cum, 2012 22:42
gönderen Hakan
Tüm istasyonlara ilan takmışlar, 29 Nisandan sonra banliyö hattı Pendik-Haydarpaşa çalışacağından dolayı Pendik-Gebze arası yolculuk yapan yolcularımız aylık abonman kartlarını yenilemesinler. ya da bu mealde bir şeyler yazıyordu.

Gönderilme zamanı: 14 Nis Cmt, 2012 09:55
gönderen alabay
İlginç, yani yapıcı değil de yıkıcı bir komuta mı yazmışlar? »Size servisimiz şöyle ve böyle olacak« yerine »Bilet almayınız (zaten iş bitti)«. :shock:

24 ay

Gönderilme zamanı: 14 Nis Cmt, 2012 09:56
gönderen Mehmet Kasım
normalde pendik-haydarpaşa arası haziran 2013'te başlayıp haziran 2015'te bitirilecekti. cr3 sözleşmesi böyleydi. yani 24 aylık iş süresi öngörülmüştü. şimdi bu revize oldu. söylentilere göre haziranda bu kısımda kapanacakmış. eğer haziran 2012'de kapanırsa 2 yıl eklersek haziran 2014'te pendik-haydarpaşa arası da tamamlanmış olur. bu kısım 24 km. ancak ayrılıkçeşmede söğütlüçeşmeye bağlantı inşaatı yapılıyor. söğütlüçeşme-pendik arasını düşünmek gerek. bu kısım 22 km civarında. bu 22 km'lik 2 hatlı demiryolunun 3 hatta çıkarılması işi 24 ayda biter sanırım.

Gönderilme zamanı: 21 Nis Cmt, 2012 22:18
gönderen Mehmet Kasım
gar konusunda pendikle birlikte sanırım bostancı ve söğütlüçeşme'de gar olacak. dlh belgelerinde öyle yazıyordu. ayrılıkçeşmede gar olacağını hiç bir belgede rastlamadım. ama derenin üstünden çok su geçebilir.

Gönderilme zamanı: 24 Nis Sal, 2012 21:06
gönderen Esat
Banliyö hattının işletmeye kapatılan Gebze-Pendik arası için İETT tarafından bir otobüs hattı işletmeye açılmış, her ne kadar teoride doğru bir iş olsa da acaba pratikte başarılı olacakmı bilemiyorum. 15 dk. lık sefer sıklığı iyi gibi görünebilir ama 10 vagonlu banliyö treni yolcusunu tek bir otobüse sığdırabilecekmiyiz. Trenler tam dolu gidiyordu demiyorum ama pik saatte her halukarda bir otobüsten fazla yolcusu vardır herhalde.

Resim
Bu yazının Türkçesi içerikteki gibimidir? :)

http://www.iett.gov.tr/saat/orer.php?hi ... aatler.y=9

Bir de 9 duraklık banliyö hattı yerine 28 duraklı 1 saat sefer süreli bir otobüs hattı koymak doğrumudur?

Gönderilme zamanı: 24 Nis Sal, 2012 22:05
gönderen Hakan
Ben yaşadığım yeri tanıyorsam, bu otobüs hattı o kadar da yoğun bir hat olmaz. Vatandaş bunun yerine E-5'i kullanan 130, 130A, 130Ş hatlarına aktarma yapacaktır. Hatta 133Ş hattı bile daha fazla yolcu taşıyacak. Ama her şartta en çok etkilenecek olan Pendik çarşı esnafıdır. Pendik İstanbul'un doğu ucunda, hatta İstanbul'u 3 kısma ayırırsak doğudaki kısımda tartışmasız tek alışveriş merkezi ve Pendik; Gebze hatta İzmit ve Yalova'nın bile merkezi konumunda. Ben onlarca yüzlerce kez banliyö trenlerinin Gebze istikametinden dolu gelip yarı yolcusundan fazlasını Pendik'de indirdiğini gördüm, bu her cumartesi bir-kaç on seferde böyledir.

Neyse hat çalışmaya başlasın ben otobüslerin yoğunluk durumunu aktarırım size...