Şu an 8'li değil 15'li falan bile alacak peronlar var. Tabi marmaray işleri başlayınca hepsini yıkacaklar ama 250 metre uzunluğuda yenileri inşa edilecek. Çoğu istasyonun yeri de değişecek...Banliyö hattında peronlar yeterince uzun merak etme, normalde de zaten 8 li dizi alıyor galiba değil mi Hakan? Bununla ilgili bir sorun yok yani.
ist-B.05:02 » Haydarpaşa-Gebze Banliyö Hattı B2
-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
http://www.haber7.com/haber/20101119/Is ... ihbari.php
Bomba ihbarı nedeniyle Güzelyalı istasyonunda tren boşaltılmış, yolcusuz halde Tuzla'ya götürülmüş. Aramalar neticesinde ihbarın asılsız olduğu ortaya çıkmış...
Bomba ihbarı nedeniyle Güzelyalı istasyonunda tren boşaltılmış, yolcusuz halde Tuzla'ya götürülmüş. Aramalar neticesinde ihbarın asılsız olduğu ortaya çıkmış...
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Haydarpaşa Gar' ın bilet holündeki tavan süslemeleri ile vitraydan bir kesit
Yangın söndürmenin etkilerinin zemin kattaki bu süslemelere ulaşmamış olması sevindirici tabii ki bu şimdilik dışarıdan görünen ama binanın üst katlarında da genel olarak büyük bir hasar gözüme çarpmadı, elektrik tesisatı ile ilgili çalışmalar devam ettiği için o konuda sıkıntı var, tabii ki çatı ve altındaki katlarda hasar ne durumda bilmiyorum, bir de çatı kısmı ile ilgili hazır yapılırken restoran yapılsın gibi bir durum ortaya çıkmış diye bir duyum aldım, yani adım adım Haydarpaşa' nın sonuna yaklaşıyoruz, son günlerinde oradan bir kaç kez daha trene binmek nasip olur umarım.
Yangın söndürmenin etkilerinin zemin kattaki bu süslemelere ulaşmamış olması sevindirici tabii ki bu şimdilik dışarıdan görünen ama binanın üst katlarında da genel olarak büyük bir hasar gözüme çarpmadı, elektrik tesisatı ile ilgili çalışmalar devam ettiği için o konuda sıkıntı var, tabii ki çatı ve altındaki katlarda hasar ne durumda bilmiyorum, bir de çatı kısmı ile ilgili hazır yapılırken restoran yapılsın gibi bir durum ortaya çıkmış diye bir duyum aldım, yani adım adım Haydarpaşa' nın sonuna yaklaşıyoruz, son günlerinde oradan bir kaç kez daha trene binmek nasip olur umarım.
-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
Bu hat başka sorunları da olan bir hat bence, yani işin teknik kısmını çok iyi bilmiyorum ama dün akşam Bostancı'dan bindim ve Pendik'de inecektim. Gideceğim istasyon sayısı 9 ve ortalama 18 dakika sürmesi gerekir, hadi bilemediniz 20 dakika. Halbuki benim yolculuğun 25-26 dakika sürdü, Kartal istasyonunda elektrik kesildi. Hava kar yağışlı ve pronlar kaygan, istasyonlar düz bir hatta değil tam kurpun göbeğinde. Trenler normal gitmiyor, sanki yavaş gidiyor. Bilmiyorum artık ömrünü tamamladılar hakikaten...
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5559
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Elektriklerin kesilmesi belki havayla da ilgili olabilir. Ya da Bursa olaylarıyla. İstanbulda hep elektrik kesinti problemleri vardı, onu buradaki ortalama Almana anlatamam ki, ben orada kaç gün, hafta mum veya petrol lâmbasıyla oturdum, haha.
İstasyonların kurpta olmaları bugünün standardı değil, ama bu bazı eski metro ve banliyö sisteminde böyle, bütün dünyada. Buna çok güzel çareler var, treni kullanan, bir kaç kamerayla görüntülenen bir çokekranlı tablodan durumu seyredip, ona göre hareket edebilir, ama bizde zaten burada Abfertigung dedikleri şey yok. Esat, sen onun bir Türkçesini biliyor musun? Hani tren geldiğinde, nereye geldiğini hoparlörle söyleyip, in bin komutasını veren, sonra geri durunuz, tren kalkıyor vs vs vs? (Şimdi bir baktım, burada yollama ve muamele isimleri çıkıyor). Bunu eskiden (Berlin'de) halk ağzıyla DJ diye adlandırdığımız adamlar/kadınlar yapardı, sonra bu iş trenleri kullananlara kaydı. Banliyöde hâlâ perondan hâllediliyor. İstanbul banliyösünde de böyle şeyler yapılsa, kurp (ve başka şeyler) problem olmaz. Tek problem kalabilecek eğri böğrü raylar belki. Ray ve elektrik sistemi. Buzlu perona bakım ve bekçi gerek, o kadar basit
Bilmem, ben İstanbulun iki banliyösünü tanırım, onlardan çok daha çürük ve zor banliyöler gördüm, eskiden Berlinde, sonradan Pragta, Doğualmanyada ama hepsi işliyordu. Çünkü isteye isteye işleteni vardı, ne iş gördüklerini bilenler vardı.
İstasyonların kurpta olmaları bugünün standardı değil, ama bu bazı eski metro ve banliyö sisteminde böyle, bütün dünyada. Buna çok güzel çareler var, treni kullanan, bir kaç kamerayla görüntülenen bir çokekranlı tablodan durumu seyredip, ona göre hareket edebilir, ama bizde zaten burada Abfertigung dedikleri şey yok. Esat, sen onun bir Türkçesini biliyor musun? Hani tren geldiğinde, nereye geldiğini hoparlörle söyleyip, in bin komutasını veren, sonra geri durunuz, tren kalkıyor vs vs vs? (Şimdi bir baktım, burada yollama ve muamele isimleri çıkıyor). Bunu eskiden (Berlin'de) halk ağzıyla DJ diye adlandırdığımız adamlar/kadınlar yapardı, sonra bu iş trenleri kullananlara kaydı. Banliyöde hâlâ perondan hâllediliyor. İstanbul banliyösünde de böyle şeyler yapılsa, kurp (ve başka şeyler) problem olmaz. Tek problem kalabilecek eğri böğrü raylar belki. Ray ve elektrik sistemi. Buzlu perona bakım ve bekçi gerek, o kadar basit
Bilmem, ben İstanbulun iki banliyösünü tanırım, onlardan çok daha çürük ve zor banliyöler gördüm, eskiden Berlinde, sonradan Pragta, Doğualmanyada ama hepsi işliyordu. Çünkü isteye isteye işleteni vardı, ne iş gördüklerini bilenler vardı.