ist-B.04:01 » Marmaray Halkalı-Gebze Banliyö Hattı

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5556
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 02 Kas Cmt, 2013 18:25

Evet, o çözüm çok istanbulvari olacaktır, bence de.

Kullanıcı avatarı
Kamil16
Müdavim
Mesajlar: 919
Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44

Para ile MARMARAY'a binemezsiniz!

Mesaj gönderen Kamil16 » 02 Kas Cmt, 2013 22:43

Para ile MARMARAY'a binemezsiniz!

Tam bir rezillik. AKP show olmuş. Niçin bedava? Niçin? 8)
Sonra çıkıyor Başbakan, trenin orasını burasını gençler kurcalıyor diyor.:shock: 8) :)

Hem bedava yapacaksın sonra şikayet edeceksin!!!

Bugün Ayrılkçeşmesiinden Marmaray binmeye çalşıtım. Olağanüstü bir kalabalık. Çünkü bedava. 8)

Anons yapıyorlardı. Kalabalık diye seferler gecikmeli yapılıyor diyorlardı. Vazgeçtim. Binmeye imkan yok bedavacılardan. 8)

Tabii istasyon girişinde AKP otobüsü broşür dağıtıyordu. :?

Bu arada, M4 0,95 TL -M2 1,25 TL, Metrobus 2,95TL !!!

Kullanıcı avatarı
Kamil16
Müdavim
Mesajlar: 919
Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44

Kurcalamayın şu Trenleri...

Mesaj gönderen Kamil16 » 03 Kas Pzr, 2013 00:07


Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5556
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 03 Kas Pzr, 2013 13:41

Bu tünel o benim gezdiğim Gotthard/Gottardo tüneline bayağı benziyor.

http://www.ulasimturkiye.com/viewtopic. ... a40dc7fc86

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 03 Kas Pzr, 2013 19:07

Bu ücretsiz olayını gereksiz buluyorum, hatta bayramlardakileri bile gereksiz buluyorum, yok efenim dar gelirli anca geziyor falan olayı da bana ters, bilmiyorum neden ama sevmiyorum açılışta bedava, bayramda bedava hadisesini.

Bence 50 kuruşta olsa bir biniş bedeli olmalı idi. Bir diğer husus her imdat freni çekmede insanları tünele salmalarını da anlayamıyorum, 5 dk. sürer en fazla imdat freni çözüp tekrar sefere çıkmak, 1 saat niye beklensin ki?

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5556
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 03 Kas Pzr, 2013 19:15

Sistemsiz sürmelerindendir. Yani herhangi bir başka yöntem plânı varsa (auf Sicht Planung falan), imdat freniyle bu kaos oluyordur. Belki. Hani o geçici komuta merkezinde ne yapıyorlar acaba, merak ediyorum. Ama neyse.

Açılışta bedelsiz taşıma bence yerinde. Ama tek açılışta ve çok özel günlerde, öyle zırt pırt bana garip geliyor. Rantçılık veya da »Anfixe« gibi oluyor.

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 04 Kas Pzt, 2013 13:52

Bugün Ayrılıkçeşmesi durağında dikkatimi çeken hususlardan biri Yenikapı istikametinden gelen trenden inen insanların bir kısmı tekrar Yenikap istikametine giden trene bindiler. Üstelik sayıları 3- 5 kişi de değil. Belki de dünya üzerinde başka bir örneği olamaz hat açılması üzerinden 5 gün olmasına rağmen hala tren ile beton tüneller arsında anlamsızca yolculuk eden insanlar var.

13 Kasım günü tüm sistem rayına oturacak, gereçketen ihtiyac karşılığında yolculuk eden insanların sayısı çoğaldıkça ortaya çıkan aksaklıklar bitecektir.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 04 Kas Pzt, 2013 14:41

:) 15 gün bedava çok abartılıydi bence, 3 gün iyiydi :) İstanbul kalabalık, herkes bir kaç gün geçsin sakinleşsin bineyim diye bekliyordur. Birden fazla gün gidip gezen olmuşmudur bilmiyorum ama herhalde kentteki emeklilerin %80 i kesinlikle gidip bir kere görmüştür :)

Bana pek Aralıktan önce gerçek yolcu profili ortaya çıkar gibi görünmüyor, tabii akabinde M1 ve M2 bağlantıları da yolcu sayısını değiştirecek, işletme tarafından bakarsak Mart sonu ya da Nisan gibi bu işletmenin gerçek rakamları ortaya çıkar diye düşünüyorum.

Mehmet keles
Moderatör
Mesajlar: 233
Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25

Mesaj gönderen Mehmet keles » 04 Kas Pzt, 2013 14:53

Gerçek yolcuyu, sirkeci istasyonu ve ücretli tarife belirleyecek. Hatta yolculuk yaptım, gayet güzel ve ferah. Trenler banliyo hattı olması sebebiyle metrodan çok geniş ve ferah. Aynı berlin S-Bahn'lar gibi. Sirkeci açılınca Tramvay'a ek ara istasyon şart. Hattı nar gibi kızartacak yani olgunlaştıracak olan ise yenikapı metro bağlantıları finalinde Halkalı Gebze...

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 04 Kas Pzt, 2013 17:16

http://gundem.milliyet.com.tr/guvenlige ... efault.htm

Yemin ederim artık utanır hale geldim sürekli aynı haberi görmekten, Allah'tan yabancı yok aramızda

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 04 Kas Pzt, 2013 17:43

Anatolian yazdı:http://gundem.milliyet.com.tr/guvenlige ... efault.htm

Yemin ederim artık utanır hale geldim sürekli aynı haberi görmekten, Allah'tan yabancı yok aramızda
Olmuyormuş gibi davransak olmaz mı acaba? :D Hani there is no arıza gibi??

Mehmet keles
Moderatör
Mesajlar: 233
Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25

Mesaj gönderen Mehmet keles » 04 Kas Pzt, 2013 18:27

Bence sorun basında, sistemin cazibesinden dolayı ve tazeliğinden dolayı, en küçük doneyi bile değerlendirerek. Haber değerini maximize etmek için sık tekerrürler ile tırmandırıyor. Her haber kanalında çıkmasından dolayıda gündem oluşturuyor. karst'a bile, herkes bunu konuşuyor. Tabiiki herkesin kulağı bu sistemde.

Cevapla

“Banliyö Hatları” sayfasına dön