Mesaj
gönderen kenanmar » 27 Şub Çrş, 2019 23:01
Fıstıkağacı ve Kısıklı cidden gereksizmiş; Bulgurlu’ya metro hattının kıvrım yapması çok doğru bir kararmış. Altınşehir ve Ihlamurkuyu istasyonlarının yeri ve çıkışları çok saçma yerlerde olduğundan ve besleme - aktarma ücretsiz otobüs hatlarından mahrum kaldığından kullanım oranı düşük, tam ikisinin ortasına çeşitli caddelere yer altından erişim tünelleriyle erişim ve çıkış sağlansa verimli olurmuş, İmam-Hatip istasyonu da aynı durumda. Dudullu beklenenin altında Bostancı metrosunu bekliyor. Necip Fazıl’a Metrogarden AVM yoğunluk katmış, Çekmeköy istasyonuna bağlantılı epey bedava aktarmalı otobüsün de etkisi olmuş. Çakmak istasyonu AVM’lerin biraz uzağında ters konumuna karşın yine de kullanılmış.
M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattı, 20 Şubat 2019 İstasyon Bazlı Yolcu Değerleri;
Üsküdar 40.199 %20,48
Fıstıkağacı 2.901 %1,48
Bağlarbaşı 10.279 %5,24
Altunizade 28.498 %14,52
Kısıklı 2.307 %1,18
Bulgurlu 14.940 %7,61
Ümraniye 13.580 %6,92
Çarşı 14.526 %7,26
Yamanevler 10.158 %5,17
Çakmak 9 .594 %4,89
Ihlamurkuyu 5.449 %2,78
Altınşehir 4.919 %2,51
İmam Hatip Lisesi 4.822 %2,46
Dudullu 6.639 %3,38
Necip Fazıl 6.287 %3,20
Çekmeköy 21.474 %10,94
Toplam Yolcu 196.302