20. sayfa (Toplam 23 sayfa)

Gönderilme zamanı: 18 Eyl Cum, 2009 22:58
gönderen Hakan
Kadir Topbaş'ı beğenmeme rağmen ve oyumu vermiş olmama rağmen, burada yapılan şovun çok saçma olduğunu düşünüyorum, neredeyse 6 ay oldu, hala hatta doğru dürüst bir gelişme yok, öyle sanıyorum ki Taksim-Maslak işletmesi 2010 ilk çeyreği bulacak, bunun anlamı da 1 sene erken açılış yapıldığı oluyor ki, bu insanları kandırmaktan başka bir şey değil.

Acaba gelmesi gereken Rotemler tamamlandı mı, yoksa daha vakit var mı?

Gönderilme zamanı: 18 Eyl Cum, 2009 23:06
gönderen Esat
Esat yazdı:Yani köprü ne zaman biter bilemem, ki 2010 ortasında Şişhane-AOS olsun diyen benim, yetkili tarafın görüşü köprü yapılıp bitene kadar Şişhane-Taksim <-Aktarma-> Taksim-AOS olması yönünde. Ayrıca sanırım diğer başlıkta bir yerlerde yazmıştım ben kaç dakika olacağını, 2010 ortasına kadar araç filosu tamamlanmış olur herhalde, eğer tamamlanmış olursa Şişhane-AOS arasında 4 dk nın altında çalışılabilir.
Buradaki iyimser tahmin işletmeden arkadaşlar ile yaptığım görüşmeden aldığım bilgiler ışığında idi, yani önümüzdeki yılın Mart ayında falan sinyalizasyonun tam anlamı ile oturmuş olacağı yönünde bir bilgi vardı, şimdi tam hatırlayamadım, arayıp bir tam mesajı bulayım.

Gönderilme zamanı: 18 Eyl Cum, 2009 23:13
gönderen Hakan
Peki burada şunu mu anlamalıyız, İBB vagonların hepsi gelmediği için, 4.Levent-Maslak arasında yapacağı işleri ağırdan alıyor.

Halbuki bence vagonlar yetişmese bile diyelim yarısı var elde, 8 dk aralıkla da olsa Taksim-Maslak çalışabilir, Şişhane'yi katmıyorum orada o kadar aciliyet olduğunu düşünmüyorum, hatta köprü ve Saraçhane-Yenikapı bölgesi bile marmaray devreye girmeden verimliliği çok yüksek seviyeye çıkmayabilir.

Bence bizim dışarıdan göremediğimiz başka sebepler var, yoksa benim aklıma yatmıyor, nedir bu elektrmekanik işler, hangi programı baştan yazıyorlar, sistem çalışamıyor, yok böyle bir mantık, bilerek bekletiliyor ama sebebini bilmiyorum.

Gönderilme zamanı: 18 Eyl Cum, 2009 23:18
gönderen Esat
Öyle bir mantık var hocam, ben bunu daha önce defalarca yazdım ama bazı bizim gibi forum kaynaklarında sürekli hat tek açılacak şöyle olacak böyle olacak denildi, manipülasyon oldu, sonuçta ben haklı çıktım, yine yeniden.

Araçların tamamının gelmemesi değil sorunun aslı, temeldeki sorun araç takibi ve işletmeyi yapacak firma ile araçları veren firmanın başka olması, dolayısı ile yok aracı tanımıyor, yok şu olacak bu olacak, sonra eski sistem ile yeni yapılan kısımların birbirine entegrasyonu ki bence bu daha küçük bir problem, ve en önemlisi eldeki araç setlerinin sistemde tanımlandığında nasıl çalıştırılabileceği ile ilgili durum, gecikmenin en büyük sebebi bu. Sanırım M2 Şişhane başlığına ya da Güney 2. Uzatmada yazmıştım.

Gönderilme zamanı: 20 Eyl Pzr, 2009 23:56
gönderen hasancicek37
Evet sinyalizasyonda adım adım gidilecek anlaşılan ve üçüncü adıma geçtik sanırım..
Şu anda 09:30-17:00 arası yapılan 4. Levent-Maslak A.O.S. arası metro seferleri okulların açılmasıyla birlikte, 25 Eylül tarihinden itibaren sabah 06:00, akşam 21:00 arası yapılacak.
http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/Pages/Haber ... wsID=17684

Gönderilme zamanı: 20 Eyl Pzr, 2009 23:58
gönderen Esat
Bana pek bir adım atlama gibi gelmedi, sefer sıklığının değişimi ile ilgili bir şey söylenmiyor çünkü sadece ilk ve son sefer saatleri değiştirilmiş ki bu normalde daha önce de yapılabilirdi, kısa çalışmasının sebebi hatta yarım kalmış bazı işlerin bitirilmesi ve kalan zamanda sinyalizasyon çalışması ve testlerinin yapılabilmesi içindi. İBB okulların açılmasını bahane göstererek sadece işletme saatini uzatarak test ve eksik giderme çalışması saatini kısaltmış.

oto sanayi 4 levent

Gönderilme zamanı: 22 Eyl Sal, 2009 09:48
gönderen gökhan karataş
peki sonuç olarak tam kapasite kasım 1 demi başlayacak oto sanayi acaba?

Gönderilme zamanı: 23 Eyl Çrş, 2009 09:27
gönderen Hakan
Zaten ben adım falan beklemiyorum, iş saat sabah 6 gece 1 arasında Taksim-Maslak şeklinde çalışmadan yapılanların pek bir anlamı yok. Saatler biraz daha genişledi ama aktarma olayı devam ediyor, bu da doğal olarak insanları minibüse yönlendirmekte, ayrıca sırf bu aktarma yüzünden minibüs ve otobüslere bir düzenleme de yapılamamakta.

Beklemeye devam, bence Aralık garanti...

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Prş, 2009 14:49
gönderen Mehmet Kasım
Linkteki haberde koyu ile gösterdiğim açıklama dikkatimi çekti. "aynı anda" ibaresinden bugün 4.Levent Metro İstasyonunun diğer peronunun açılacağını mı anlamak lazım.


http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/SubSites/ra ... esimi.aspx

2009 yılında hassas olan bu sürecin kaydettiği her yeni aşama duyurulacaktır. Örneğin, en yakın hedef olarak 4. Levent-Maslak hattında şu an 9:30 – 17:00 olan işletme saatleri 06:00 – 21:00 olarak geliştirilecektir. Aynı anda 4.Levent İstasyonunda 2000 yılından beri atölye olarak kullanılan sol peron da hizmete açılarak rahatlama sağlanacak ve yolcu konforu arttırılacaktır. Bu sayede üniversite, sanayi siteleri ve plazaların çalışma saatlerini tamamen karşılaması açısından önemli bir adım atılmış olacaktır. Tüm bunlar entegrasyon sürecinin adımlarıdır.

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Prş, 2009 18:34
gönderen Doğukan
Bugün bu hattı kullandım malesef kötü haber 4. Levent'teki yeni açılacak olan 2. peron Atatürk Oto Sanayi yönü olarak kullanıacak. Yani 2. perona gelen araç Atatürk Oto Sanayi yönüne gidecek Taksim'e decam etmeyecek. Eski peron normal işletme olan 4.Levent Taksim olrak çalışacak. Bu uyglamayı şöyle anladım istasyonlaın duvarlarına işaret levhası asmışlar. 2. perona Atatürk Oto Sanayi diye işaret koymuşlar.

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Prş, 2009 18:39
gönderen Hakan
O zaman bunun anlamı şu, 4.Levent'de her iki perondan da Maslak'a mekik sefer düzenlenecek, eğer eşit zaman aralıklarını kullanırlarsa, ortalama 5-6 dk'da bir Maslak'a sefer olacak, yani mesela

1.perondan saat 9'da Maslak'a bir dizi gidecek
2.perondan saat 9:05'de Maslak'a bir dizi gidecek

Aktarma sie devam edecek kesintisiz sefer henüz yok.

Gönderilme zamanı: 25 Eyl Cum, 2009 10:29
gönderen Hakan
Umduğum gibi çıkmadı, seferler 11dk'da bir şeklinde devam ediyor.

http://www.istanbul-ulasim.com.tr/tarif ... vent_2.pdf

Resim