Edil Arda yazdı: ↑16 Eki Çrş, 2019 07:57
1- Evet, Ulaşım AŞ idi o zaman sanırım, Metro İstanbul olduktan sonra da yeterli talep yok yanıtını almış olabilirim.
2- Tek peronda binenler inenlere yol vermeden içeri dalmaya çalışıyor koltuk kapmak için, bu da arbedeye yol açıyor. Söğütlüçeşme'de metrobüsten inenlerle binenlerin aynı yerden bindiğini düşünün. O kadar hayvanca değil ama ona yakın. Özellikle yoğun saatlerde arbede olabiliyor.
3- Tavşantepe'yi bilmiyorum.
Teşekkürler hocam, anladım, cevabın değişmesi garip olmuş

ya da yoğunluk gerekçesi gösterilmesi de sanki garip olmuş ama sonuçta Kamil Bey e verdiğim cevap geçerli, bu istasyon çıkışından sonra (ido yönünde doğru) bir makas tüneli yok, sizin bahsettiğiniz işletmenin yapılabilmesi için M2 Yenikapıdaki gibi bir makas tüneli ve kuyruk hattı olması gerekir