ist-T.05:02 » T2 Zeytinburnu-Bağcılar Tramvayı

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: Osmaniye

Mesaj gönderen Esat » 16 Eyl Sal, 2008 10:16

Mehmet Kasım yazdı:Neyse belki olur. Kadir Bey aday olmayacakmış. Tramvayın önü açılır belki.
Vay güne iyi bir başlangıç güzel bir haber :) o zaman oy vermeye gidebilirim :)

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 09 Ara Sal, 2008 23:17

Bu hat gerçekten Zeytinburnu'na gitse nasıl olur? Zeytinburnu Merkez'e. Marmaray Zeytinburnu İstasyonu'na.

Diğer sorumda şu; Yenikapı'ya açmak istediğimiz makas BAĞCILAR-Yenikapı şeklinde işletme şansı verir mi?

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 10 Ara Çrş, 2008 00:09

Birinci sorunun cevabını daha önce İstanbul Tramvay Hatları ütopyam ile ilgili başlıkta vermiştim sanırım, benim önerim mevcut Zeytinburnu istasyonlarından kalkan ve Zeytinburnu ilçe sınırlarını harmanlayan bir kaç hattın olması ve bunlardan bir veya ikisinin Zeytinburnu ve Kazlıçeşme de Marmaray ile kesişmesi idi zaten. Dolayısı ile Bağcılar-Zeytinburnu Marmaray ve Bağcılar-Topkapı gibi iki işletme dahi yapılabilir bence güzel fikir tabii bunun için tramvayı isteyen bu isteğini bu işi yönetenlere baskı yaparak diretebilen bir toplum ve kaynaklarını birazda tramvaya harcamak isteyen bir yönetim gerekir, 1+1=2 ama bizde ne var 0+0=0 olsun sonuçta denklik bozulmuyor :)

İkinci sorunu ise tam anlayamadım hangi makas, nereye açtık kim açtı, metro ilemi ilgili, biraz dağıldım bu aralar.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 10 Ara Çrş, 2008 00:38

Tramvayı Yusufpaşa'dan Yenikapı'ya indirdik ya :) Çizikldik. Orayı Bağcılar-Yusufpaşa-Yenikapı desek nasıl olur? Bazı yerleri 3. veya 4. ray ile yapabilirmiyiz.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 10 Ara Çrş, 2008 01:00

Mehmet Kasım yazdı:Tramvayı Yusufpaşa'dan Yenikapı'ya indirdik ya :) Çizikldik. Orayı Bağcılar-Yusufpaşa-Yenikapı desek nasıl olur? Bazı yerleri 3. veya 4. ray ile yapabilirmiyiz.
Heh şimdi anladım :) bence bu soruyu İstanbul Tramvay Hatları Projesi başlığı altına alalım ne dersin? orada üzerine tartışabiliriz, 3-4 yollu tramvay hatları nasıl olur, olurmu? bu sorulara cevap arayalım.

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1577
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 07 Oca Çrş, 2009 16:38

Galiba bu hatta artık sadece "Düwag"lar kullanılıyor.
Resim

Resim

Resim
üstte T1 ile T2 nin birbirinden ayrılış şekli görülüyor, zincirli manuel kol :P
Resim

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 22 Oca Prş, 2009 23:25

Evet Bağcılar hattında tamamen Düwag setleri kullanılıyor, bu araçlar kapı problemleri haricinde bence oldukça verimli oldular, ayrıca T2 Zeytinburnu-Bağcılar dışında pik saatlerde T1 Zeytinburnu-Kabataş hattında da çalışıyorlar ama tam tur yapıyorlarmı şu an hatırlayamadım, bir ara sadece Cevizlibağ-Beyazıt, ya da Cevizlibağ-Sultanahmet olarak çalışıyorlardı diye hatırlıyorum.

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1577
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 19 Mar Prş, 2009 16:25

Bugün tam T2 çekimlerine başlamışken kar yağmaya başladı, Mart ortasıda kış geri geldi...Çekim işi daha zevkli oldu...
Resim

Resim
KTA kokpitinden
Resim

Resim

Resim

Resim

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 19 Mar Prş, 2009 16:30

Amman Kemal abim bize resim çekeceksin diye üşütüp hasta olma :) Vallahi burada da kar var bugün, hele şu anda acayip bir şekilde yağıyor.

Bence Düwaglar bu hatta çok yakıştı, neden bilmiyorum ama bana bu hissi veriyor. Görüntüsü ABB lere göre ne kadar köşeli olsa da, daha bir kibar geliyor bana belki de o yüzden.

Bağcılar hattında peron alçaltması gibi bir çalışma varmı abi gözüne çarptımı, benim bildiğim kadarı ile orada Yan Peron yapısı biraz sorunlu idi, yani iki ayrı peron vardı ama ortada, onların bir kısmını yıkarak tek orta peron yapıyorlardı ama bu söylediğim nerede ise 8 ay önceki iş, acaba ondan arta kalan çalışmalar mı var. Çünkü alçak tabanlı tramvayların gelmeye başlaması dahi yaz ortasından önce olmayacak gibi.

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1577
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 19 Mar Prş, 2009 16:34

Ben bu Düwag ları çok sevdim, gayet sağlam ve rahat araçlsr kokusu bile bir başka çok hoşlar...Ne varsa eskide var :wink:
Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1577
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 19 Mar Prş, 2009 16:47

Vallahi durak alçaltma çalışması göremedim synen duruyor sanki. Belki yağış ve araç içinde buhar olduğundan gözümden alçaltılmış duraklar kaçmış olabilir...İşte birkaç durak resmi.
Yavuz Selim durağı.
Resim
Kale outlet durağı.
Resim

Resim
Gümüştepe durağı.
Resim

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 19 Mar Prş, 2009 20:02

O 51 numeralı hat yakışıyor, hiç T2 falan dememeliydi. Duraklar aynen Essen'dekiler gibi, ve bazı resimler cidden Kolonya'da da olabilir. Hiç öyle medenî köşe beklememiştim o taraflarda.

B. Alabay

Kilitli

“İstanbul Tramvay Hatları” sayfasına dön