9. sayfa (Toplam 10 sayfa)

Gönderilme zamanı: 16 May Pzr, 2010 12:27
gönderen alemdar paşa
Zeytinburnu istasyonunda, otobüs durakları tarafından düz ayak giriş vermek için hazırlıklar görüyorum son bir iki haftadır. Acaba hat birleştirme kapsamında yapılan çalışmalar mı? Ve ne zaman hatlar birleşecek? Bilgisi olan var mı?

Gönderilme zamanı: 16 May Pzr, 2010 12:45
gönderen abhazyalı ugur
zannedersem istasyonun giriş ve çıkışları otobüs duraklarından verilecek yüksek olan zeytinburnu peron kaldırılacak hat birleştirilecek

Gönderilme zamanı: 16 May Pzr, 2010 16:50
gönderen Esat
Elimizde tarih varmı peki, daha önce aldığımız haberlerde Mart ile Mayıs arasında gibi tarihler vardı, daha Mayıs ayı çıkmadı belki bu ay içerisinde gerçekleşir birleşme işlemi.

Gönderilme zamanı: 18 Haz Cum, 2010 23:30
gönderen Esat
Bu hat üzerinde yer alan Seyitnizam istasyonu aldığım bilgi ve araç içlerindeki tabelalarda gördüğüm kadarı ile iptal edilmiş. Bu istasyon daha öncede 2 sefer iptal edilmeye çalışılmış fakat bölge halkının protestoları nedeni ile bu iptal girişimleri başarısızlık ile sonuçlanmıştı, fakat şu an için iptal edildiğini öğrendim bakalım oradan geçme fırsatım olursa gözümle de göreceğim :)

Aslında Merkezefendi istasyonu ile arası oldukça yakın olması nedeni ile bu iptalin çok büyük bir zorluk oluşturacağına inanmıyorum ama yıllardır var olan bir istasyonun iptali de doğal olarak tepki oluşturmuştur, bu konu ile ilgili bir basın metni de gazetelerde çıkmış ama arama yapıp bakmadım.

Gönderilme zamanı: 22 Haz Sal, 2010 00:17
gönderen Esat
İstanbul Ulaşım A.Ş. tarafından tramvay araçları için inşaatına başlanan Zeytinburnu Çırpıcı Atölye ve Garaj sahası inşaatı ile ilgili animasyon.

http://www.youtube.com/watch?v=gyxtKAdZHo8

Geçen gün gördüğüm kadarı ile park alanı için rayların döşenmesi gibi bir takım çalışmalara başlanmıştı, ya da en azından döşenecek raylar bölgeye getirilmişti, araç içinden baktığım için tam bir izlenime sahip olamadım.

Gönderilme zamanı: 06 Ağu Cum, 2010 21:28
gönderen oglcan
En son Zeyitnburnu-Cevizlibağ arasını yeraltına alacaklardı.Sahiden ne oldu ona?

Gönderilme zamanı: 10 Ağu Sal, 2010 11:45
gönderen Esat
O Proje işlerlik kazanmadı, daha çok Zeytinburnu belediyesinin aman benimde metrom olsun gibi bir isteği idi sanırım :) ve zaten asıl planlanan bu hattan daha çok T4 hattının bölgeyi yer altından geçerek Zeytinburnu' na varması içindi, bu hat ise Topkapı ya da Cevizlibağ' da sonlandırılacaktı, yani asıl düşünce biraz daha farklı idi fakat hep bu hat için sağda solda dile getirildi. Şu an itibari ile bu proje rafta olsa gerek, çünkü hattın yer altına alınabilmesi için mevcut tramvay yolunda o binaların hemen önüne bir tünel kesiti açılamayacağı gibi bir de etüt vardı yanlış hatırlamıyorsam.

Gönderilme zamanı: 28 Eyl Sal, 2010 10:11
gönderen kemal
Resim

Resim

T1 e reklam yakışmışmı sizce? Bence fena olmamış...

Gönderilme zamanı: 28 Eyl Sal, 2010 10:17
gönderen Esat
Vay çok güzel Kemal abi :) abi senden bir ricada bulunsam müsait vaktinde Sultanahmet tarafına geçtiğinde Sultanahmet' te ve Beyazıt' taki çalışmalardan fotoğraf aktarman mümkün mü? Ya da müsait olan başka arkadaşlarda yardımcı olabilirse fena olmaz, yeni yapılacak hat ile ilgili bir başlık açacağım da.

Gönderilme zamanı: 28 Eyl Sal, 2010 10:40
gönderen Esat
Ayrıca hatların birleştirilmesi ile halihazırda açıklanabilecek kesin bir tarih yok, aslında işletme bu tip çalışmalara hazır yani, bugün yapalım denilse Cumartesi akşamından en geç Pazar akşamına kadar birleşme halledilebilecek durumda bunda hiçbir sıkıntı yok. Fakat ilk önce yeni tramvay araçlarımız Alstom Citadis lerin işletmeye çıkarılması düşünülüyor anladığım kadarı ile. Yani önce bir araçlar işletme de görüldükten sonra birleşme olacak gibi. Şimdilik teamül bu yönde, dolayısı ile birleşmenin de eğer araçlar 1 ay içinde T1 Zeytinburnu-Kabataş' ta başlarsa yıl sonuna kadar yapılabileceği öngörülüyor. Üfff be ne yuvarladım lafları ya :)

Bu mesaja ek yapayım, Beyazıt' ta yapılan çalışmalar sanırım indirme peronu çalışması gibi bir şey, malum orada 2 işletme yolu ile bir de kör yol var, orta yol dediğimiz. Bölgeyi tabii ki görmedim ama çıkarım yapayım. Sanırım bu orta yolun kör noktası yani Çemberlitaş yönündeki tampon ve peron parçası yıkılarak orta yol bu yönde bağlanmış olacak, yani her iki yola da makas bağlantısı yapılacak, bunu uzun zamandır bende düşünüyordum, uzun zaman önce sanırım ismi Cenk olan bizim gibi meraklı bir ağabeyimizde böyle bir şeyler önermişti bir toplantıda. Aslında çıkarımdan fazlası var mesajın içinde :) yani o orta yolun her iki yolada bağlanacağını biliyorum, çalışmanın amacı T1 işletmesi içerisinde Beyazıt-Kabataş kısa parkur işletmesi yapabilmek, hayırlı olsun.

Gönderilme zamanı: 30 Eyl Prş, 2010 18:01
gönderen kemal
Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Gönderilme zamanı: 30 Eyl Prş, 2010 18:57
gönderen Esat
Sağolasın Kemal abi, evet bu makas grubu ile Beyazıt orta yolun Kabataş yönüne bağlantısı yapılıyor. Bahsedildiği gibi zaten meydanda yayalaştırılır ise tramvayın önünde araçlar için bir dönüş kavşağı olmayacak bu sayede de rahatlıkla bir sıkışma yaşanmadan Beyazıt-Kabataş işletmesi yapılabilir.