ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Kenarda kıyıda bir tabelada yeni gar resmi vardı ama proje ile ilgili bir detay göremedim. Bana göre bu bina tamamen yıkılıp 3 katlı bir yapı yapılmalı. En alt katta minimum 2 peron 4 yollu bir YHT Gar, orta katta yine 2 peron min. 3 yollu bir banliyö istasyonu, en üstte cadde seviyesinde de tramvay olmalı.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 695
- Kayıt: 07 Şub Cmt, 2015 00:47
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Sirkeci ve Haydarpaşa dışında bir Yht garı düşünülüyorsa bence bunun için en uygun yer Atatürk Havalimanı arazisi. Her yerden kolay ulaşım; metro, yapılacağı söylenen Marmaray ve Sabiha Gökçen bağlantıları, Metrobüs'e (gelecekte metroya dönüşmesi planlanan) ve Anayollara olan yakınlığı Adeta biçilmiş kaftan eğer illa kapatılacaksa böyle değerlendirilmesi çok uygun olur diye düşünüyorum. Geri kalan kısmı da Central park gibi bir şehir parkı olursa tadından yenmez 

- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
TabiUğur yazdı:Geri kalan kısmı da Central park gibi bir şehir parkı olursa tadından yenmez

Bakırköy ve Halkalı' nın İstanbul için bir merkez gar olması gerektiğine bende inanmıyorum. Kapsamlı iyi bir gar için önerin güzel, hem metro, hem havaray projesi var, ulaşım imkanları daha uygun. Fakat öyle olsa bile Bakırköy gibi merkezi bir noktada diğer ana hat trenlerinin duracağı böyle merkezi noktalar olmalı, bugün lazım olmaz ileride olur

-
- Seyyah
- Mesajlar: 3566
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Güzel olur aslında..
Çocukken, burası Yeşilköy Havalimanı'ydı..
Şimdi de Yeşilköy Garı olabilir..
Dediğiniz gibi ulaşımı kolay, metrosu var, hızlı tren de kolayca gelebilir.. Oteli bile var havalimanının.. Hem de sadece 20 yıllık bir binayı çürümeye terk etmemiş oluruz..
Yeşilköy Garı'ndan kalkan tren, Bakırköy Garı'na gider.. Oradan da tersine yöne giderek Halkalı Garı'na ve 3. Havalimanı'na uğrayarak 3. Köprü'den geçer ve Arifiye (ya da İzmit, mevcut yola nereden bağlanacaksa) Garı'nda durur. Oradan da ver elini Bilecik, Bozüyük, Eskişehir, Polatlı ve Ankara Garı..
Diğer bir tren de Haydarpaşa Garı'ndan kalkar, Söğütlüçeşme, Pendik, Gebze, İzmit üzerinden Arifiye ve yukarıdaki tren gibi devamında takılabilir..
Çocukken, burası Yeşilköy Havalimanı'ydı..
Şimdi de Yeşilköy Garı olabilir..
Dediğiniz gibi ulaşımı kolay, metrosu var, hızlı tren de kolayca gelebilir.. Oteli bile var havalimanının.. Hem de sadece 20 yıllık bir binayı çürümeye terk etmemiş oluruz..
Yeşilköy Garı'ndan kalkan tren, Bakırköy Garı'na gider.. Oradan da tersine yöne giderek Halkalı Garı'na ve 3. Havalimanı'na uğrayarak 3. Köprü'den geçer ve Arifiye (ya da İzmit, mevcut yola nereden bağlanacaksa) Garı'nda durur. Oradan da ver elini Bilecik, Bozüyük, Eskişehir, Polatlı ve Ankara Garı..
Diğer bir tren de Haydarpaşa Garı'ndan kalkar, Söğütlüçeşme, Pendik, Gebze, İzmit üzerinden Arifiye ve yukarıdaki tren gibi devamında takılabilir..
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Herkes hayalini yazmış.
Ben de pistlerden biri kısaltılıp açık alan yaratılıp planör ve drone meraklılarına ayrılarak aynı yerde havacılık yaşatılsın, geriye kalan heryer ağaçlandırılıp metro giden bir şehir parkı haline getirilsin isterdim. Doğal afet ve acil durumlarda şehir içinde uçakların inebileceği bir alan bırakılmış olur hem. Ama bölge çok değerli büyük ihtimalle para getirmeyeceği için park mark yapmazlar.
Ben de pistlerden biri kısaltılıp açık alan yaratılıp planör ve drone meraklılarına ayrılarak aynı yerde havacılık yaşatılsın, geriye kalan heryer ağaçlandırılıp metro giden bir şehir parkı haline getirilsin isterdim. Doğal afet ve acil durumlarda şehir içinde uçakların inebileceği bir alan bırakılmış olur hem. Ama bölge çok değerli büyük ihtimalle para getirmeyeceği için park mark yapmazlar.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3566
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Alan yeterince büyük, hepimizin hayalleri sığabilir abi 

-
- Seyyah
- Mesajlar: 3566
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Bakan, 2018 yılı içinde (başı, ortası, sonu?) açılış müjdelemiş: http://www.memurlar.net/haber/568831/
"Pendik ve Ayrılıkçeşme-Haydarpaşa arasında banliyö hattı ile hızlı tren beraber çalışacak. Buradaki hat tamamen yenileniyor. Bir hızlı tren hattı bir de banliyö hattı olacak. Takriben 2 yıl, banliyö hattının bitimiyle beraber" dedi. İstanbul'un her iki yakasında da banliyö hatları inşaatlarının sürdüğnü hatırlatan Bakan Yıldırım, "Anadolu yakasında Pendik'ten Ayrılıkçeşme'ye kadar olan bölüm, oradan Marmaray, Kartal metrosuyla birleşmiş oluyor. İkinci bölüm de Kazlıçeşme'den Halkalı'ya devam ediyor. Onun inşaatı biraz gecikti maalesef. Firmayla ilgili bazı sıkıntılardan dolayı ama bundan sonra arkadaşlarımız öncelikle bu proje üzerinde çalışacaklar. En geç 2018 içinde hizmete almış olacağız" diye konuştu."
"Pendik ve Ayrılıkçeşme-Haydarpaşa arasında banliyö hattı ile hızlı tren beraber çalışacak. Buradaki hat tamamen yenileniyor. Bir hızlı tren hattı bir de banliyö hattı olacak. Takriben 2 yıl, banliyö hattının bitimiyle beraber" dedi. İstanbul'un her iki yakasında da banliyö hatları inşaatlarının sürdüğnü hatırlatan Bakan Yıldırım, "Anadolu yakasında Pendik'ten Ayrılıkçeşme'ye kadar olan bölüm, oradan Marmaray, Kartal metrosuyla birleşmiş oluyor. İkinci bölüm de Kazlıçeşme'den Halkalı'ya devam ediyor. Onun inşaatı biraz gecikti maalesef. Firmayla ilgili bazı sıkıntılardan dolayı ama bundan sonra arkadaşlarımız öncelikle bu proje üzerinde çalışacaklar. En geç 2018 içinde hizmete almış olacağız" diye konuştu."
-
- Mesajlar: 1
- Kayıt: 12 Mar Cmt, 2016 16:51
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Kendimizi en kötüye hazırlayıp sanırım 2018 sonu diye düşünmeliyiz sanıyorum. Yine 2018in ilk ayları projeyi bitirip tahminimizden erken bitti demezler de umarım
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
OHL firmasının bir an önce ülkemizden gönderilmesi gerekiyor.
Haftalar,Aylar geçmesine rağmen kaplumbağa hızında işler devam ettiriliyor.Bu çalışma ile geçen her güne yazık oluyor.Artık zorlamanın anlamı yok.
OHL'nin bulunduğu her dakika bizler için zarar..!
OHL GİT-ME-Lİ....!
Haftalar,Aylar geçmesine rağmen kaplumbağa hızında işler devam ettiriliyor.Bu çalışma ile geçen her güne yazık oluyor.Artık zorlamanın anlamı yok.
OHL'nin bulunduğu her dakika bizler için zarar..!
OHL GİT-ME-Lİ....!
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3566
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Kesinlikle katılıyorum abi..
OHL gitsin, bu işin adam gibi ihalesini yapsınlar..
Hatta gerekirse etaplara bölsünler..
Örneğin;
Ayrılık Çeşmesi-Söğütlüçeşme-Bostancı,
Bostancı-Pendik-Gebze,
Kazlıçeşme-Ataköy ve
Ataköy-Halkalı (hatta Halkalı-Hadımköy)
gibi etaplar olsun ve her birini bir müteahhit üstlenip hızlıca (mümkünse, en fazla 1,5-2 yıl içinde) tamamlasınlar..
OHL gitsin, bu işin adam gibi ihalesini yapsınlar..
Hatta gerekirse etaplara bölsünler..
Örneğin;
Ayrılık Çeşmesi-Söğütlüçeşme-Bostancı,
Bostancı-Pendik-Gebze,
Kazlıçeşme-Ataköy ve
Ataköy-Halkalı (hatta Halkalı-Hadımköy)
gibi etaplar olsun ve her birini bir müteahhit üstlenip hızlıca (mümkünse, en fazla 1,5-2 yıl içinde) tamamlasınlar..
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Aynen.Aklın yolu bir.Engin Y yazdı:Kesinlikle katılıyorum abi..
OHL gitsin, bu işin adam gibi ihalesini yapsınlar..
Hatta gerekirse etaplara bölsünler..
Örneğin;
Ayrılık Çeşmesi-Söğütlüçeşme-Bostancı,
Bostancı-Pendik-Gebze,
Kazlıçeşme-Ataköy ve
Ataköy-Halkalı (hatta Halkalı-Hadımköy)
gibi etaplar olsun ve her birini bir müteahhit üstlenip hızlıca (mümkünse, en fazla 1,5-2 yıl içinde) tamamlasınlar..
Etaplara bölüp vereceksin ayrı ayrı firmalara bitirip çıkacaklar.
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 596
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Feneryolu - Göztepe arası,












https://www.facebook.com/kentvedemiryol ... 2265645088
Bu koca duvarla çok vakit kaybediliyor,
niye uygulaması daha kolay olan bir duvar yerine böyle bir duvar yapıldığını bilen var mı?












https://www.facebook.com/kentvedemiryol ... 2265645088
Bu koca duvarla çok vakit kaybediliyor,
niye uygulaması daha kolay olan bir duvar yerine böyle bir duvar yapıldığını bilen var mı?