Açıkçası benim içinde ilginç, dediğim gibi o çizimin ölçeğini görse idik batıdaki peron tarzı çizilmiş şeyin uzunluğunuda bilirdik tam olarak, eğer o alan sadece baş durak yapacak bazı araçlar için makinistin yer değiştireceği bir alan olsa yani manevra alanı, ne o kadar geniş bir perona ne de yüzeye çıkan öyle merdivenlere ihtiyaç olurdu dolayısı ile o değil.
Ama yani kalkıpta bir hızlı tren peronu içinde öyle iki tanecik basit merdiven ile iş yapmayacaklar değil mi? Marmaray gibi bir projeye yakışmayacak bir iş olur, başka araçların duracağı peron olsa bile.
M2 ile nasıl alakalı olabilir ki? M2 nin ayrı bir istasyon alanı olduğunu biliyoruz ve M5 in hemen yanında olacağını da, ayrıca M1 i nde bu istasyonlara dikine gelen bir peronu olacağını da biliyoruz, o zaman bunların hiçbiri değil, zaten o planda da M5 dışında bir şey gösterilmemiş.
Resmin kalitesi düşük olduğu için detayları okuyamıyoruz zaten yeterince yüksek kalite olsa sen çözerdin içinden, o kesikli çizgiler ray hattı ise evet orada 3 hatta çıkıyor ve sağdaki 2 hatlı alan ile arasında makas tüneli görünüyor ama biraz garip. Daha batıdan bir kesit olsaydı elimizde bir tahminde bulunacaktım, yine de bulunayım. Dediğin gibi bir iş için olabilir, yani belki hızlı trenler yada başka trenler için tek taraftan inip binilen bir peron. Dediğim gibi eğer bu çizimin daha batı tarafından güneydeki hattan o 3. hatta bir makas geçişi var ise olay odur, çünkü iki peron arasındaki makas alanında güneyden kuzeye geçiş yolu çizilmemiş ama olması gerekiyor bir yerlerde, öğleden sonra oradaki işletme kombinasyonunu çizmeye çalışırım, şimdi dohtur beni bekler, huni gelmiş kafama onu takacaklar
