ist-B.03:03 » Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5576
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
BIr kaç yüz metre
çok yanlış bir yaklaşım. Eskiden Taksimden otobüsle Aksaraya gittim de, valizlerimle, çantalarımla metroya, havalimanına gitmek için, aktarma yapacaktım. Yaptım da. Ama anam
Never again! İşte olimpiyat ile nix-olimpiyat arasındaki ince fark. Bir kaç yüz metre valizliler, sakatlar ve yaşı büyükler için KO kriteri.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18106
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
haklısın, oradan Kadıköy e geçiş için bir cazibesi yok, hatta 3 durak için ekstra tramvay ücreti ödememek adına (vapur kaç lira bilmiyorum) direkt Karaköy-Üsküdar vapuru bile daha mantıklı olabilir, bu fena değil aslında işte denizyolları ölmesin diye bir sebep.kenanmar yazdı:Karaköy - Tünel tarafındaysam Kadıköy'e geçeceksem Sirkeci'de Marmaray'ı tercih etmezdim. Zaten Sirkeci'de perona ulaşana değin bir 6-8 dk geçer. Dahası tramvayla Karaköy - Sirkeci arasını geçseniz bu da 6-8 dk alır. Karaköy - Kadıköy vapuru yine avantajlı olur. Ama tabii doğrudan Kadıköy hedefli yolculuk yapmıyorsanız o zaman işin rengi değişir.
Diğer taraftan benim bir önceki mesajda verdiğim linkte liman ile marmaray arası bağlantıya taraftar olmadığım gibi bir şey mi var? Öyle bir söylemim varsa diğer arkadaşlar haklı ama hatırlamıyorum, yanlız şunu da yine belirteyim hattın oradan geçmesi fantazinin kralıdır, mantıklı olan arada bir alt geçit ya da bir üst geçit her ne ise artık erişimi kolaylaştıracak elemanların bulundurulmasıdır, asansör, yürüyen merdiven, koşan bant vs.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 741
- Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47
Harem - Kumkapı arasına yapılması öngörülen karayolu tüptünel projesi gereği Kazlıçeşme-Kumkapı arası yol epey bir tadilattan geçecek bu sebeple oradaki yaya geçitleri gibi yolu kesen tüm etkenleri muhtemelen barındırmayacaklar; özetle Yenikapı Limanı ile arkeolojik alan ve Marmaray ve yüzeyde kalan Kazlıçeşme-Kumkapı-Sirkeci tren hattı için birleştirici bir platform düşünmek zorundalar.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18106
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Tünel girişi Kazlıçeşme civarından başlamayacak mıydı? Eğer öyle olursa tam aksi bir durum ortaya çıkmaz mı? Yani yaya geçitlerinin kaldırılmasından ziyade korunması ve hatta vatandaşın sahil bandına erişiminin kolaylaştırılması gibi. Ya da sahil yolunda pek çok üst geçit görürüz herhalde bundan sonra
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 741
- Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47
Kazlıçeşme-Kumkapı arasındaki yolun tam olarak ne hale geleceğinden emin değilim ama Esat, senin de belirttiğin üzere üst geçitler kalır ama sonuçta o yol 2X4 haline getirilecekti diye hatırlıyorum. Yenikapı sahil ile iç kesim arasını basit bir üstgeçitle halledebileceklerini sanmıyorum. Geniş bir platformvari bir üst alan yaratmak zorunda kalacaklar.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18106
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Alttan mı olur üstten mi bilemem ama mecbur böyle bir şey yapılacak, hele çeyiz yola çıksın, yolda düzeriz tabi içinde ticari alanlar olmak şartı ile, öğrendik bu işlerden para kazanmayı.kenanmar yazdı:Yenikapı sahil ile iç kesim arasını basit bir üstgeçitle halledebileceklerini sanmıyorum. Geniş bir platformvari bir üst alan yaratmak zorunda kalacaklar.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18106
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bakalım, umarım olmaz. Bu arada sistem aynı şekilde İstanbulkart ile işleyecek, tabii yine de ortak pay dışında direkt nakit akışı sağlamak adına jeton satışıda yapacaklarını düşünüyorum. Benim tahminim İstanbulkart ile biniş fiyatıdır sadece 1,95 tl
http://www.memurlar.net/haber/412980/
http://www.memurlar.net/haber/412980/