12. sayfa (Toplam 14 sayfa)

Re: tr-RS.46 » İnteraktif Kentiçi Raylı Sistem Haritaları

Gönderilme zamanı: 11 Ara Çrş, 2019 12:01
gönderen Özgür Türkler
İstanbulda M7 ile M11 in Kağıthane merkezde neredeyse teğet geçiyor olması lazımken haritada arada 1 km mesafe var görünüyor. Kağıthane de aktarma istasyonu var, buna göre revize edilmeli...

Re: tr-RS.46 » İnteraktif Kentiçi Raylı Sistem Haritaları

Gönderilme zamanı: 11 Ara Çrş, 2019 12:27
gönderen Esat
Özgür Türkler yazdı:
11 Ara Çrş, 2019 12:01
İstanbulda M7 ile M11 in Kağıthane merkezde neredeyse teğet geçiyor olması lazımken haritada arada 1 km mesafe var görünüyor. Kağıthane de aktarma istasyonu var, buna göre revize edilmeli...
M11 ile M7 istasyonları arası kuş uçumu 1 km, M7 Kağıthaneye teğet geçen boğaz geçişli hattın Kağıthane istasyonu yaklaşık 200 metre, verilere göre çizim doğru :) bu arada el atmışken M7 ve M11 in genel hat geometrisini de biraz daha düzelteceğim fakat dediğim gibi Kağıthane istasyonları net.

Re: tr-RS.46 » İnteraktif Kentiçi Raylı Sistem Haritaları

Gönderilme zamanı: 12 Ara Prş, 2019 10:51
gönderen Özgür Türkler
Selam Esatcım, Ankara'ya taşınmış olsam bile o hattın inşasını gayet iyi biliyorum, unutmadık daha İstanbul'u, kalbimizde :) . M11 istasyonu Profilo Anadolu Teknik Lisesinin bahçesinde lise ile Kaymakamlık binası arasına yapılıyordu. M7 ile arasında sadece Kaymakamlık binası ve önündeki park var, o da ancak 100 metre. Hat Kağıthane den Nurtepe ve Sular idaresine çıkan yolun solunda PTT binasının hemen yanından yüzeye çıkıp muhtemelen bir viyadük ile derenin üstünden geçip Kaymakamlık binası yanından tekrar yer altına girecektir. Google maps den uydu görüntülerine bakarsan daha iyi anlaşılır.

Re: tr-RS.46 » İnteraktif Kentiçi Raylı Sistem Haritaları

Gönderilme zamanı: 12 Ara Prş, 2019 11:10
gönderen Özgür Türkler
Bir düzeltme yapmam gerekiyor, kusura bakmayın. Kağıthane istasyonu yer altında olacakmış, dolayısı ile derenin üstünden viyadükle değil, derenin altından tünelle geçilmesi demek oluyor bu durumda. Ama istasyonun yeri tam olarak söylediğim gibi...

Re: tr-RS.46 » İnteraktif Kentiçi Raylı Sistem Haritaları

Gönderilme zamanı: 12 Ara Prş, 2019 14:57
gönderen Esat
Üstad bilgine saygısızlık etti isem affola, ben gayet ciddi ve resmi bir kaynak üzerinden bunu söyledim, şu an müsait değilim bir de etikliğini düşünerek belki ekran görüntüsü paylaşabilirim

Ek:
ben birinci resme göre konuştum, bir de ikinci resimdeki çizim var ve o çizimde daha yakın, sahada durum ne bilmeden yazıyorum tabi ki, orada gözlem yaparak şantiyeler zaten yan yana diyorsanız siz haklısınız :)
m7-m11-hvl.jpg
m7-m11-hvl2.jpg

Re: tr-RS.46 » İnteraktif Kentiçi Raylı Sistem Haritaları

Gönderilme zamanı: 12 Ara Prş, 2019 16:26
gönderen Özgür Türkler
Üstad bilgine saygısızlık etti isem affola, ben gayet ciddi ve resmi bir kaynak üzerinden bunu söyledim, şu an müsait değilim bir de etikliğini düşünerek belki ekran görüntüsü paylaşabilirim
Rica ederim Esatcım. En alttaki resimdeki sağdaki kırmızı çizgi M11 in mevcut halini en doğru gösteren sanırım. Hasdal istasyonu eklenmeden önce senin çizdiğin gibiydi, Hasdal istasyonu ile birlikte güzergah değişikliği oldu sanırım. Birde Kağıthane istasyonu sonrası NATM olduğundan dolayı 1 yıl daha gecikeceğinden en azından Kağıthane-Yeni HL arasında işletme yapılıp şehir merkezine M7 ile yolcuları aktarma düşüncesi de var.

Re: tr-RS.46 » İnteraktif Kentiçi Raylı Sistem Haritaları

Gönderilme zamanı: 12 Ara Prş, 2019 18:46
gönderen Engin Y
Esat Abi,

Adapazarı listeden çıkarılmalı, Kocaeli (İzmit tramvayı ve Gebze metrosu inşaatı) eklenmeli..

Mersin'de henüz ihale hazırlığı yapılan metro ve tramvay projeleri eklenebilir..

Gaziantep'te Gaziray inşaatı, İzmir'de ise Konak ve Karşıyaka tramvayları eklenmeli..

Eskişehir'de geçen yıllarda açılan ve bu ay sonuna dek açılması hedeflenen tramvay hatları eklenmeli: http://www2.estram.com.tr/Harita#10,1,2 ... ,3029,3030

Samsun'da yeni açılan ve üniversitenin içine giren etap (hattın batı ucu) eklenmeli: http://samulas.com.tr/tramvay/

Antalya'nın haritasında Havalimanı tarafı sanki inşaatmış gibi gözüküyor, ama o etap hizmete açıldı: http://www.antalyaulasim.com.tr/Content ... ta2019.JPG

Bir de Ankara Keçiören Metrosu, inşaat olarak gözüküyor; AKM'ye kadarki kısım mevcut hatlar arasında olacak ve AKM'den sonraki kısım da Gar-Adliye-Kızılay şeklinde inşa edildiği için düzeltilmeli..

Re: tr-RS.46 » İnteraktif Kentiçi Raylı Sistem Haritaları

Gönderilme zamanı: 13 Ara Cum, 2019 06:36
gönderen Esat
Özgür teşekkürler bilgiler için, dediğin gibi Gayrettepe yönü uzun sürecekse belki bir açılış yapılabilir ama hattın araç durumu ile ilgili hiç bilgim yok bu konu önemli malum.

Engin süpersin, bakalım bu hafta sonu fırsat bulursam bu dediğin konulara da el atıp bilgileri düzeltmiş olayım inşallah.

Re: tr-RS.46 » İnteraktif Kentiçi Raylı Sistem Haritaları

Gönderilme zamanı: 28 Ara Cmt, 2019 18:49
gönderen Hector Troas
İnteraktif harita çalışması çok güzel olmuş. Emeği geçenlere teşekkürler. Esat bu işleri iyi yapar. Ulaşım Çalıştayı'nda yayınlanan haritaya göre bir güncelleme yapsan nasıl olur? Projeler elekten geçirilmiş, yeni düşünceler eklenmiş. Aşağıda sunumdan alınan harita var. Dilersen mail ile PPT iletebilirim. Bazı gördüklerim şöyle:

1-M11-M7 Kağıthane mesafesini gösteren videolar medyaya düşmüştü. Mesafe 150 m civarı idi. M11 yeraltında kalıyor. M7 viyadükte.

2-M2 Yenikapı-Beylikdüzü uzatma hattının Küçükçekmece Transfer İstasyonu iptal edilmiş. Hem kanalın hem de metronun ÇED dosyasındaki haritalarda net olarak görülüyor. Kanaldan dolayı metro güneye kaydırılmış. İlgili başlıkta çizimleri ekledim. Cennet Mahallesi'nin içindeki istasyon da E-5'e alınmış.

3-M7 Hastane-Tahtakale arasında Kanal'dan dolayı biraz kuzeye kaydırma var.

4-Sefaköy-Halkalı-Başakşehir havaraydan metroya dönüştürülmüştü, onu da rafa kaldırmışlar. (Bu arada bu hattı staddan Habipler'e mi bağlayacaklarmış, ilk kez gördüm)

5-Olimpiyatköy'den Başakşehir'e dış çember çizen tramvay projesi de rafa kaldırılmış.

6-Halkalı-Havalimanı Metro hattı da Kayaşehir'den Fenertepe'ye kıvrılarak Arnavutköy'e gidecek. Revize edildi. Bu yüzden M3 Kayaşehir-Fenertepe uzatması iptal edildi.

7-Yenibosna-Tekstilkent etüdünün M1 Yenibosna bağlantısı iptal edilmiş. M2 Beylikdüzü Hattı'ndaki Zafer Mahallesi'nden başlıyor. Güzergahın Çiftlik-Tekstilkent bölümü de M1B'ye paralel ilerliyor görünüyor.

8-Kazlıçeşme-4.Levent-Söğütlüçeşme etüdü rafa kaldırılmış.

9-İnteraktif haritada Eyüp-Bayrampaşa hattı M1'de sonlanıyor görünüyor, Bayrampaşa Meydan'a gidecekti diye biliyorum. Revize mi oldu acaba?

10-Şişhane havaray iptal edilmiş, Taksim-Okmeydanı etüdü eklenmiş.

11-Üsküdar-Beykoz ve Beşiktaş-Sarıyer etüdleri iptal edilmiş. M2 Sarıyer uzatması eklenmiş. Altunizade-Kavacık eklenmiş. Sanırım camiiye giden hattı uzatmışlar.

12-Levent Çeliktepe havaraylar iptal.

13-Kozyatağı Ataşehir havaray iptal

14-Minibüs Yolu'ndan giden havaray kısaltılmış, Bostancı Söğütlüçeşme olmuş ama metro mu bilgi yok.

15-Kartal ve Maltepe'den kuzeye giden hatlar eklenmiş.

16-M7 Esenyurt-Beylikdüzü eklenmiş.


Resim

Re: tr-RS.46 » İnteraktif Kentiçi Raylı Sistem Haritaları

Gönderilme zamanı: 29 Ara Pzr, 2019 13:42
gönderen Esat
İBB den resmi bilgi açıklanmadan projeler ile ilgili haritaları güncellemeyeceğim, nihai 1100 hedefinden vazgeçilmiş, popülist bir söylemdi vazgeçilmesi güzel, gerekliliği tartışmalı havaray hatları ve teleferikler ile şişiriliyordu. İBB önümüzdeki günlerde 2024 sonu hedef haritasını yayınlar, 2040? Bilmiyorum :)

Re: tr-RS.46 » İnteraktif Kentiçi Raylı Sistem Haritaları

Gönderilme zamanı: 29 Ara Pzr, 2019 14:24
gönderen Hector Troas
Off Topic
İBB önümüzdeki günlerde 2024 sonu hedef haritasını yayınlar,
Tahminlerin neler? M2 Beylikdüzü banko diyorum. Vezneciler-Fenertepe potada mı? Sürpriz hatlar var mı, senin kulağın deliktir, duyarsın bir yerlerden.

Re: tr-RS.46 » İnteraktif Kentiçi Raylı Sistem Haritaları

Gönderilme zamanı: 29 Ara Pzr, 2019 14:50
gönderen Esat
açıkçası ben haritamda bir temizlik yapmıştım, gördüğüm kadarı ile ibb ile bayağı bir örtüşmüş fikirlerim, dediğim gibi İBB yayınlasın bakalım, görelim.