ist-HT.01 » Gebze - SGHL - YSSK - İSTHL - Çatalca HT Projesi

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-HT.01 » Gebze - SGHL - YSSK - İSTHL - Çatalca HT Projesi

Mesaj gönderen Esat » 21 Şub Cum, 2020 12:52

:D yapana söyleyin bana ne, kanal öyle de böyle de yapılacak, oralara da öyle de böyle de yerleşilecek, ha seve seve ha seve seve, devlet yıkmazsa Allah yıkacak, benim kabahatim ne :D

Hector Troas
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 309
Kayıt: 27 Ara Cum, 2019 10:20

Re: ist-HT.01 » Gebze - SGHL - YSSK - İSTHL - Çatalca HT Projesi

Mesaj gönderen Hector Troas » 21 Şub Cum, 2020 13:09

Kanal ayrı bir başlık konusu ama yapılacağını hiç sanmam. İBB'nin kanalı kesen altyapıyı (İSKİ, su, kanalizasyon, nakil, isale vs.) yeniden yapması gerekiyor. Yani 35 Milyar TL maliyet gerekiyor. İBB yıllık bütçesi ise 20 Milyar TL. Bu yüzden Ekrem Başkan, kanala karşı çıkıyor. Halk desteği % 54 ile seçilen bir başkan. belediyeden izinsiz sokakta kazı yapılamıyor, kanal nasıl yapılacak? Bir ton dava açıldı. O davaların sonuçlanması belli bir zaman alacaktır. Kim öle kim kala !

En basitinden, hafriyat kamyonlarına izin belgesi vermezsin, olur biter. Küçükçekmece ve Avcılar Belediyesi, kamyonları sokmaz, olur biter :) Kanalı engellemek çok basit bir işlem.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-HT.01 » Gebze - SGHL - YSSK - İSTHL - Çatalca HT Projesi

Mesaj gönderen Esat » 21 Şub Cum, 2020 14:35

o karar belediyenin elinde değil, hafriyat kamyonları kararı ukomeden çıkıyor

Hector Troas
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 309
Kayıt: 27 Ara Cum, 2019 10:20

Re: ist-HT.01 » Gebze - SGHL - YSSK - İSTHL - Çatalca HT Projesi

Mesaj gönderen Hector Troas » 21 Şub Cum, 2020 14:58

UKOME'de belediyenin görevlileri de var sanırım, olmadı mahkemeye verilir, danıştay dur der.

İSKİ'nin altyapısını yapmadan kanalı kazamazsın. İSKİ ben yapmıyorum derse, o iş yatar. Zaten bütçede öyle bir yatırım yok. Projesi de yok. Kanalı aşacak 8 köprünün bütçesi de yok. 3'üni İBB'ye kitlemeye çalışıyorlarmış, o da bütçe de yok.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-HT.01 » Gebze - SGHL - YSSK - İSTHL - Çatalca HT Projesi

Mesaj gönderen Esat » 21 Şub Cum, 2020 16:25

görecez

Hector Troas
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 309
Kayıt: 27 Ara Cum, 2019 10:20

ÇEKMECE AVCILAR ASMA KÖPRÜ 12 ŞERİT

Mesaj gönderen Hector Troas » 24 Şub Pzt, 2020 14:03

Açıkçası, seni bu konularda usta, teknik, uzman, aklı başında, mantıklı biri olarak kabul ediyorum. Bu yüzden kanal konusunda çok fazla hevesli olmayacağını düşünüyorum. Küçükçekmece-Avcılar arasında 1.5 km asma köprü var. 12 şerit. Ortada metrobüs. Ama metro yok. ÇED Dosyası'ndan baktım. İnanılmaz bir şey? Sit alanı zaten de. YİD Alanı olacak sanırım. Böyle mantıksız işlere gerek varmı sence? Çizim ÇED Dosyası'ndan alındı. Ve Küçükçekmece Metro-Marmaray Transfer Merkezi de çöpe atılmış ! M2 Cennet'ten direk Reşitpaşa'ya gidiyor. Çekmece passs.. Vay anam vayyy !!

Resim

Resim

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-HT.01 » Gebze - SGHL - YSSK - İSTHL - Çatalca HT Projesi

Mesaj gönderen Esat » 24 Şub Pzt, 2020 16:24

Beni gözünde çok abartma :) ama düşüncen için teşekkür ederim tabi ki. Konu kanal hevesi değil, kanalın bugün yapılmasına karşıyım, gelecekte muhakkak olmalı, bu yüzden de eğer bu kanalı kesecek bir metro hattı varsa projesi buna göre revize edilmeli ve edildi zaten, bu konuda bir sorun yok ki? İBB üzerine yıkılmak istenen maliyetlerden kaçmak istiyor ki bence haklı.

Hector Troas
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 309
Kayıt: 27 Ara Cum, 2019 10:20

KANALDA DAHA BÜYÜK TEHLİKE OLUR !

Mesaj gönderen Hector Troas » 25 Şub Sal, 2020 10:19

gelecekte muhakkak olmalı,
En azından bugün olmaması gerektiğini düşünmene sevindim.

Gelecekte ise, kanaldan tanker geçirmek daha tehlikeli olur. Boğazın en dar yeri 1 km, kanal ise 150-200 m genişliğinde. Koca tankerler büyük tehlike arzeder. Ayrıca kanal daha kıvrımlı, sürüş çok zor olur. Dahası boğaz 30 km, kanal 45 km. Yolu da uzatıyor. Tehlike daha da artıyor. Boğazdaki yalıları tehlikeden koruyacağız diye Kanal Konutları'na gemi çarptıracaklar. 100.000 yeni konut. 500.000 nüfus yaratmak istiyorlar.

Cevapla

“Hızlı Tren Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön