tr-HT.03:01 » Ankara-İstanbul YHT 2. Etap İnşaatı

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 21 Ağu Pzr, 2011 14:58

köseköy-gebze arası 2 hat olacak o zaman

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 21 Ağu Pzr, 2011 16:48

Olmaz öyle şey, başka bir iş var onun içinde. Köseköy-Gebze arasının İstanbul içinden bir farkı yok, 3 hat bile az ne 2 hattı?

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 21 Ağu Pzr, 2011 17:25

pardon. karayolu köprüsünün genişliği 13 m imiş. dikkatsizlik yapmışım. köprü 37 m uzunluğunda ise demiryolu hattı da 37 m genişliğinde demektir.


http://www.haberler.com/kocaeli-buyukse ... 18-haberi/
D-100 karayolunu kullanan araçların, sahile ulaşımını kolaylaştırmak için demiryolu üzerinde köprü inşa edilecek. Demiryolu üzerine inşa edilecek köprü, 37, 25 metre uzunluğunda, 13 metre genişliğinde, tek şeritli ve betonarme olacaktır

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18080
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 21 Ağu Pzr, 2011 21:39

Köprünün uzunluğu ile kast edilen ne ki Mehmet sen demiryolunun 37 m. genişliği olduğu fikrine sahip oldun desem kızarmısın? :) Köprü uzunluğu rampa dibinden en yüksek noktaya kadar çıkan alanlar ya da o köprünün ne bileyim aşağı inen yolları falan dahil mi, yoksa sadece o havada ki geçiş yapılan bölüm mü? 37 m. genişlikte bir demiryoluna 10 tane hat rahat sığarda gibide yüzden soruyorum :)

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 21 Ağu Pzr, 2011 22:47

be biliym haberde öyle yazıyor. karayolu üst geçit köprüsü 37 m uzunluğunda imiş. altta da demiryolu var. demek ki demiryolu 37 m genişlikte ki o kadar köprü yapılıyor.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 22 Ağu Pzt, 2011 10:32

kısaltma düşüncesi 1936'da gündeme gelmiş.

http://www.rayturk.net/?p=5924

Resim

Resim

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 11 Eyl Pzr, 2011 19:05

vk-9 ve vk-10 viyadükleri ile ilgili sorunlar çıkmış. biraz analiz etmeye çalıştım. sapanca tünelinden önceki son viyadükler bunlar.

http://www.rayturk.net/?p=29262

Resim

Resim

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1593
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Alifuatpaşa-Bozüyük arası resimler

Mesaj gönderen kemal » 15 Eyl Prş, 2011 22:56

Pazartesi günü çektiğim resimler bunlar İnönü-Ek,şehir arasında katener tel çekme işlemleri yapılırken hattın İnönü-Bilecik arasında tünel ve viadük işleri bitmek üzere idi, Bilecik ile Mekece, Pamukova ,Alifuatpaşa bölümlerinde tünel açma ve viadük inşaatları sürüyor.
Resim

Resim
Alifuatpaşa Mekece Bilecik dolayları.
Resim

Resim

Resim

Resim
Bilecik İstasyonu .
Resim

Resim

Resim

Resim
Bozüyük Bilecik arası.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18080
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 15 Eyl Prş, 2011 23:42

Kemal abi yolculukta da boş durmamışsın. Vallahi hatta ip gitsin diye dağı taşı yarmışlar :)

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 16 Eyl Cum, 2011 00:42

valla helal olsun kemal abi. yolculuk duble yoldanmıydı? trenden mi? mevcut demiryolu ile bayağı mesafe olduğu görülüyor ama coğrafya gereği bazı yerlerde çakışma oluyor.


onlardan biri burada anlatmaya çalıştım. vk-20 viyadüğü ile tünel otoyolla kesişiyormuş.

http://www.rayturk.net/?p=29548

Ankara-İstanbul hızlı tren projesi 2. faz inşaatı kapsamında İnönü-Köseköy arasında devam eden çalışmalarda teknik engellerden dolayı bazı güzergah revizeleri yapılmaktadır.
Resim

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1593
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 17 Eyl Cmt, 2011 08:43

Biz trenle Eskişehir seyahati yaptık , otoyol ile bazı yerlerde çakışıyor doğru, bence bu iş ancak yeni seçimler öncesi biter, daha Sapanca İstanbul arası var ... :?

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 17 Eyl Cmt, 2011 12:00

o zaman demiryolundan görünen hızlı tren inşaatı bu yani. peki o bilecik sitasyonu resminde tepede görünen viyadük sanırım bilecik yht garının ya önü ya sonu. ocivarda gar yapımına dair bir inşaat var mı?
kemal yazdı: Resim
Bilecik İstasyonu
tam bilecik istasyonunun kuzeyinden itibaren otoyolla çakışmadan dolayı güzergah değişmiş. çed dosyasından çevirmeye çalıştım.

http://www.rayturk.net/?p=29587

otoyol yapımı heyelana neden olmuş. bu da yht güzergahını etkilemiş.

Resim

bilecik-vezirhan arası güzergah değişmiş. hafif sola sağa kıvrılmış. ama 250 prensibi geçerli.

Resim


aşağıdaki işte tam esatlık :) sen otoyol yap, hizmete aç, sonra yht geçirecem de. otoyolu kapat. daha fazla uzatmadan esata havale ediyorum

Resim

Cevapla

“Hızlı Tren Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön