tr-HT.03:01 » Ankara-İstanbul YHT 2. Etap İnşaatı
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
pardon. karayolu köprüsünün genişliği 13 m imiş. dikkatsizlik yapmışım. köprü 37 m uzunluğunda ise demiryolu hattı da 37 m genişliğinde demektir.
http://www.haberler.com/kocaeli-buyukse ... 18-haberi/
http://www.haberler.com/kocaeli-buyukse ... 18-haberi/
D-100 karayolunu kullanan araçların, sahile ulaşımını kolaylaştırmak için demiryolu üzerinde köprü inşa edilecek. Demiryolu üzerine inşa edilecek köprü, 37, 25 metre uzunluğunda, 13 metre genişliğinde, tek şeritli ve betonarme olacaktır
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Köprünün uzunluğu ile kast edilen ne ki Mehmet sen demiryolunun 37 m. genişliği olduğu fikrine sahip oldun desem kızarmısın? Köprü uzunluğu rampa dibinden en yüksek noktaya kadar çıkan alanlar ya da o köprünün ne bileyim aşağı inen yolları falan dahil mi, yoksa sadece o havada ki geçiş yapılan bölüm mü? 37 m. genişlikte bir demiryoluna 10 tane hat rahat sığarda gibide yüzden soruyorum
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
vk-9 ve vk-10 viyadükleri ile ilgili sorunlar çıkmış. biraz analiz etmeye çalıştım. sapanca tünelinden önceki son viyadükler bunlar.
http://www.rayturk.net/?p=29262
http://www.rayturk.net/?p=29262
-
- Hareket Amiri
- Mesajlar: 1593
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41
Alifuatpaşa-Bozüyük arası resimler
Pazartesi günü çektiğim resimler bunlar İnönü-Ek,şehir arasında katener tel çekme işlemleri yapılırken hattın İnönü-Bilecik arasında tünel ve viadük işleri bitmek üzere idi, Bilecik ile Mekece, Pamukova ,Alifuatpaşa bölümlerinde tünel açma ve viadük inşaatları sürüyor.
Alifuatpaşa Mekece Bilecik dolayları.
Bilecik İstasyonu .
Bozüyük Bilecik arası.
Alifuatpaşa Mekece Bilecik dolayları.
Bilecik İstasyonu .
Bozüyük Bilecik arası.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
valla helal olsun kemal abi. yolculuk duble yoldanmıydı? trenden mi? mevcut demiryolu ile bayağı mesafe olduğu görülüyor ama coğrafya gereği bazı yerlerde çakışma oluyor.
onlardan biri burada anlatmaya çalıştım. vk-20 viyadüğü ile tünel otoyolla kesişiyormuş.
http://www.rayturk.net/?p=29548
onlardan biri burada anlatmaya çalıştım. vk-20 viyadüğü ile tünel otoyolla kesişiyormuş.
http://www.rayturk.net/?p=29548
Ankara-İstanbul hızlı tren projesi 2. faz inşaatı kapsamında İnönü-Köseköy arasında devam eden çalışmalarda teknik engellerden dolayı bazı güzergah revizeleri yapılmaktadır.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
o zaman demiryolundan görünen hızlı tren inşaatı bu yani. peki o bilecik sitasyonu resminde tepede görünen viyadük sanırım bilecik yht garının ya önü ya sonu. ocivarda gar yapımına dair bir inşaat var mı?
http://www.rayturk.net/?p=29587
otoyol yapımı heyelana neden olmuş. bu da yht güzergahını etkilemiş.
bilecik-vezirhan arası güzergah değişmiş. hafif sola sağa kıvrılmış. ama 250 prensibi geçerli.
aşağıdaki işte tam esatlık sen otoyol yap, hizmete aç, sonra yht geçirecem de. otoyolu kapat. daha fazla uzatmadan esata havale ediyorum
tam bilecik istasyonunun kuzeyinden itibaren otoyolla çakışmadan dolayı güzergah değişmiş. çed dosyasından çevirmeye çalıştım.kemal yazdı:
Bilecik İstasyonu
http://www.rayturk.net/?p=29587
otoyol yapımı heyelana neden olmuş. bu da yht güzergahını etkilemiş.
bilecik-vezirhan arası güzergah değişmiş. hafif sola sağa kıvrılmış. ama 250 prensibi geçerli.
aşağıdaki işte tam esatlık sen otoyol yap, hizmete aç, sonra yht geçirecem de. otoyolu kapat. daha fazla uzatmadan esata havale ediyorum