ant-T.04:02 » T1 Fatih-EXPO/Havalimanı Tramvay Hattı

Kullanıcı avatarı
Onur
Aylık Paso
Mesajlar: 90
Kayıt: 14 Tem Sal, 2009 04:05

Mesaj gönderen Onur » 16 Eyl Çrş, 2009 18:19

^^ Yasemin Mori ile olan (Masis) aramı anlatmak isterdim ama off-topic kaçar :D

Konuya da dönelim, bence Nürnberg tramvayı ile Antray ayrı başlıklarda olmalıydı...

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18073
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 16 Eyl Çrş, 2009 18:50

Onur Bey Antalya üstadı sizsiniz, hatların iki ayrı numarası var ise ayıralım, yeni bir başlık açalım numaraları ile İstanbul başlığında olduğu gibi, zaten doğrusu da odur ama çok fazla bilgi olmayınca tek başlıkta bırakmıştık, siz numaraları söyleyin ben bunu değiştirir, bir tane de yeni açarım ilgili mesajları diğerine taşırız.

Kullanıcı avatarı
Onur
Aylık Paso
Mesajlar: 90
Kayıt: 14 Tem Sal, 2009 04:05

Mesaj gönderen Onur » 16 Eyl Çrş, 2009 19:02

^^ Numaraları bildiğim kadarı ile yok, ama ikisi de ayrı hattalar.

Benim tavsiyem şu;
1999 Antalya Tramvayı
2009 Antalya Tramvayı (Antray)


Ya da Pre-Antray ile Antray olarak ta açarız :D

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18073
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 16 Eyl Çrş, 2009 19:09

:) O zaman şöyle yapalım numarasız olarak Baş durakları yazalım, eski olanın yanına [Eski Hat], diğerine AntRAY yazalım, şimdilik yeterince açıklayıcı olur herhalde, en azından bizler için :)

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5557
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 16 Eyl Çrş, 2009 20:19

Salata oluyor yine. Pat diye hat numarasını biz verelim, olsun da bitsin maşaallah :P

B. Alabay

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18073
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 16 Eyl Çrş, 2009 20:54

Salata olacak bir şey yok, zaten aktif üyelerimiz bu kadarlık ayrımı yapabilecek kalitede, eğer işletmenin verdiği bir numara varsa yazarız yoksa bence vermemiz doğru değil. İstanbul' u örnek vermek orada zaten içinden geldiğimiz ve ortaya konulmuş bir çalışma olduğu için ele almamız çok normaldi.

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5557
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 30 Eyl Çrş, 2009 12:56

Aman, aman, amanin! Bu hat batmış gitmiş yahu. Durumu berbat :cry:
Meydan´dan OtogarŞa kadar inceledim, altyapısı bazı kesimlerde Berlin´de yüz sene kullanılmış ray hâlinden feci. Konuştuğum vatandaşlar, memnun olmadıklarını söyledi. Evet, toplu taşıma bence de ilk ve önde zol verilmeli, ama burada hakikaten metro veya alttan tram olacak yerler var, merkezde bilhassa.

Ray altyapısında problemler varmış. Bir de bazı, yerin altına gıren yerlere yağmur olunca su taşıyormuş. Onu şimdi düzeltiyorlar, belki belki kasım/aralık hat işlemeye başlar.

Katenerde de problemler olmuş galiba, herkes seçim falan diyor, hakikaten burada bu bir konu gibi ... benim Alaman kafa almıyor tabîiki. Yapılan test sürüşler tenkıd edildi, tehlikeli ve zararlı diye. Eh ...

O hattın da deposuna gitmeye vakit bulamayacağım herhâlde, transitim. Ama onu Kemal hâlletmişti zaten :-)

Tüm tramvaylar ve otobüsler hakkında da bir iki satır yazabilirim, ama nereye? Tramvay şebekelerı öbeklerimiz var, Genel Toplu Taşım yok. Esat, şunu bir düşün.

Başar

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18073
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 30 Eyl Çrş, 2009 20:32

Açarsın bir başlık Antalya Toplu Taşıma Sistemi diye anlatırsın ben uygun bir yere taşırım :)

Kullanıcı avatarı
Onur
Aylık Paso
Mesajlar: 90
Kayıt: 14 Tem Sal, 2009 04:05

Mesaj gönderen Onur » 04 Eki Pzr, 2009 23:32

^^ Toplu Taşıma başlığını ben halledebilirim, şimdi uyuyacağım :D

Alabay'ın yorumuna da yarın cevap vereceğim.

Kullanıcı avatarı
Onur
Aylık Paso
Mesajlar: 90
Kayıt: 14 Tem Sal, 2009 04:05

Mesaj gönderen Onur » 07 Eki Çrş, 2009 20:54

Biraz geciktik ama cevabımı yazıyorum;
alabay yazdı:Aman, aman, amanin! Bu hat batmış gitmiş yahu. Durumu berbat :cry:
Meydan´dan OtogarŞa kadar inceledim, altyapısı bazı kesimlerde Berlin´de yüz sene kullanılmış ray hâlinden feci. Konuştuğum vatandaşlar, memnun olmadıklarını söyledi. Evet, toplu taşıma bence de ilk ve önde zol verilmeli, ama burada hakikaten metro veya alttan tram olacak yerler var, merkezde bilhassa.

Ray altyapısında problemler varmış. Bir de bazı, yerin altına gıren yerlere yağmur olunca su taşıyormuş. Onu şimdi düzeltiyorlar, belki belki kasım/aralık hat işlemeye başlar.

Katenerde de problemler olmuş galiba, herkes seçim falan diyor, hakikaten burada bu bir konu gibi ... benim Alaman kafa almıyor tabîiki. Yapılan test sürüşler tenkıd edildi, tehlikeli ve zararlı diye. Eh ...

O hattın da deposuna gitmeye vakit bulamayacağım herhâlde, transitim. Ama onu Kemal hâlletmişti zaten :-)

Tüm tramvaylar ve otobüsler hakkında da bir iki satır yazabilirim, ama nereye? Tramvay şebekelerı öbeklerimiz var, Genel Toplu Taşım yok. Esat, şunu bir düşün.

Başar
Bu hattın yapımına en başından beri karşı idim. Sert yazmak istemem, ama Türel yönetimi'nin 5 tane tünel geçişli kavşak yapabilmesine rağmen, anlamsız bahanelerle kentin önemli arterlerinden birinde hattı yeraltına almayarak araç trafiğini kangren edercesine tıkamak herhalde 12 Eylül sonrası İmar Planı önemsizliği'nden başka Antalya'nın namusunu en çok kirleten eylemlerden biridir.

1,5 yıl gibi kısa bir sürede yapılmaya çalışılınca + yanlış parke seçimi'nin de etkilerini yazmama gerek yok sanırım, Şarampol Caddesi'ndeki kot dengesizliği, İsmetpaşa aykınlarındaki kontrolsüz kaldırım kaplaması (ÖSS'yi kazanmama yardım eden dershane hattın yanında bulunuyor) vb.

Depolama'ya da ek yerleştirme tercihlerimi hallettikten sonra kesinlikle gideceğim, 10kmlik yolu bisiklet ile gidebilirim, hatta yoldan kaldırıma geçmek için eski tramvaydan hızlı giderek önünden geçtiğim bile olmuştur :D

Neyse, Otobüs'e de gelecek olursak Akaydın yönetimindeki Büyükşehir Belediyesi 180 tane çevreci otobüs almayı planlıyor (Büyük ihtimalle Temsa Avenue) ve bu yılın sonunda gelecek 40'ının ihalesi tamamlandı. Bu alımın temel sebebi Özel Halk otobüsleri ve Minibüsçüler odasına karşı rekabet ve saat 22:00'den sonra olmayan gece hatlarını sağlamak. Hatta bu otobüsler diğer toplu taşımalardan farkla dolanmayacak, oyalanmayacak güzergahlardan geçebilir. (Mevcut toplu taşıma'daki dolanmaları bir ara kent planı, uydu fotoğrafı vb. üzerinden anlatırım.)

Antkart'ın kalktığını da bir mesajımda yazmıştım. Antkart'tan daha adil çalışması planlanan Halkkart ta bu yılın sonunda gelebilir.

AB plakalı midibüslere rağmen de eski minbüslerin kullandığı M plaka serisi ilkbahar'da alınan 15 BMC Levend XL ile halen yaşıyor :D

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5557
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 10 Eki Cmt, 2009 11:18

Sen aç o konuyu. Ama ben yazıncaya kadar zaman geçer, henüz erim, sonra az biraz seyyah, sonra inşaallah, yine evde ... ve yazılar başında falan.

Başar

Kullanıcı avatarı
Onur
Aylık Paso
Mesajlar: 90
Kayıt: 14 Tem Sal, 2009 04:05

Mesaj gönderen Onur » 20 Eki Sal, 2009 14:32

http://tr.wikipedia.org/wiki/Kullan&#30 ... 9F.C4.B1ma adresinde yazacaklarımı derledikten sonra Vikipedi'de madde olarak açmayı düşünüyorum, yardımda serbestsiniz ;)

Ayrıca vagonlardan biri geçen hafta kaza yaptı: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1160863816488
Bu da 4 şerit bile etmeyen yolun ortasından geçen hattın sonucu: http://www.facebook.com/video/video.php?v=155916607140

Cevapla

“Antalya Tramvay Hatları” sayfasına dön