Gönderilme zamanı: 10 Kas Cmt, 2012 18:04
Hm, belki hattı kurtarmak için bir adım?
Ulaşım Hakkında Her Şey ...
http://www.ulasimturkiye.com/
Bu hat zarar ediyor, vatandaş şikayet ediyor. Büyükşehir belediyesi önce hattı iptalinin söz konusu olduğunu açıklamıştı ancak gelen tepkilerden sonra yaz aylarında hattın tamamını Ulaşım AŞ.'ye veremeye kalktı ancak belediye meclisinden tıpkı otobüs alımlarında olduğu gibi karar çıkmadı.Hat kalkacak mı kapanacak mı derken Antalya Büyükşehir Belediyesi (ABB) hattın 3 yıl süre ile işletilmesi için ihale açmış?? Bunu tam anlamadım açıkçası, yani zaten bir belediye kurumu tarafından işletiliyor, neden tekrar ihale edilsin, acaba işletme hakkı süresi mi doldu yoksa ABB bu hattı üzerinden atmak mı istiyor en basitinden?
Bu nasıl bir mantıktır? Bu kimse kızmasın ama tipik bizim mantığımızdır işte, benden olmayan tü kakadır mantığı, ayıp yahu. Ha şunu anlarım iki ayrı işletmenin personeli arasında ücret farkından dolayı kişisel çekememezlik vardır, ama bu da işini yaparken kibar olmanı engellemez ki kardeşim, öyle bir problem varsa çözüm ara niye trip atıyorsun bence İstanbul'da da böyle bir şey olsa mesela gelse biri bir tramvay hattı işletmesi alsa, iki hattın kesiştiği yerde herhalde kavga bile çıkar, niye sinyalime girdin lan falan diye Neyse belki de çok önyargılıyım bilmiyorum.Eğer Ulaşım A.Ş bu hattı alırsa artık 2 tramvay hattının karşılaştığı noktadan geçen nostalji tramvayı ile Antray vatmanları birbirilerine zil çalarak selam verecek. Şu anda birbirilerine selam vermiyorlar
Antalya'daki durum, İstanbul'da İETT'nin işlettiği Tünel ile Ulaşım A.Ş'nin işlettiği Zeytiburnu tramvayının durumu gibi. Bir hattı asıl mülk sahibi olan kurum işletiyor, diğerini de mülkün sahibinin bünyesindeki bir iştirak şirket işletiyor.ben işletmenin kim tarafından yapıldığını bilmediğim için tam tersi bir çıkarımda bulunmuşum. Bu hali ile tabii ki bende hemen ABB işletmeyi kendi kuruluşuna kolay yoldan vermeye çalışıyor diye düşünüyorum, ki doğrusu bu bence, yani oradaki aptalca engellemeyi anlayamıyorum ya o başka konu.
Yanlış anlaşılma olmasın, Estram, Fatih-meydan hattının ihalesine girmişti.Diğer taraftan Estram daha önce talip oldu diyorsun,
Antalya'da birbirinden bağımsız 2 ayrı tramvay işletmesi yok mu?Yani bir kent içinde 2 ayrı tramvay işletmesi olmaz bana göre, ha olmaz derken olduğu yerler var benim bilmediğim yerlerde vardır herhalde ama bizde yürümez baksana söylediğin şu şeye!!!
Ben onu öylesine söylemiştim. Bir rekabet falan yok ancak durum bu iki farklı tramvay 5-6 metre yakınlıkta birbirine selam vermiyor. Bu maaşla ilgili falan değil. Ayrıca nostalji tramvayında çalışan personelin çoğu "kadrolu"; Ulaşım A.Ş'dekiler sözleşmeli. Bu haliyle bile nostalji tramvayı çalışan personelin maaşını ödemeye yetmiyor.Bu nasıl bir mantıktır? Bu kimse kızmasın ama tipik bizim mantığımızdır işte, benden olmayan tü kakadır mantığı, ayıp yahu. Ha şunu anlarım iki ayrı işletmenin personeli arasında ücret farkından dolayı kişisel çekememezlik vardır, ama bu da işini yaparken kibar olmanı engellemez ki kardeşim, öyle bir problem varsa çözüm ara niye trip atıyorsun
.Umarım bu yapılan ihale hattın işletilmesinin devamı ve hatta yine senin söylediğin gibi sistemin ve araçların yenilenmesi gibi bir anlamada gelir, bekleyelim görelim
Bizim işimiz görülsün de gerisi geliraman yapılsında yav
Antalya Ulaşım, vatmanlarını İstanbul Ulaşım'a eğitime göndermiş bir ara.İstanbul Ulaşım la görüşsünler yaptırsınlar