brs-M.05:03 » Kestel İşletmesi

Kilitli
mustafaguler
Müdavim
Mesajlar: 801
Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12

brs-M.05:03 » Kestel İşletmesi

Mesaj gönderen mustafaguler » 02 Eki Cum, 2015 13:25

Anatolian yazdı:Nilüfer'deki depo alanında gördüm bir kaç tane set. Yavaş yavaş seferlere girseler de şu Rotterdam zımbırtılarını kaldırsalar :D
Sözde Ekim başında devreye gireceklermiş ama "hayırlısı" demekten başka bir şey geçmiyor içimden. Ekim'den itibaren sistemdeki aktarmada sona erecekmiş-miş-miş

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 02 Eki Cum, 2015 17:50

Ekim'den itibaren sistemdeki aktarmada sona erecekmiş-miş-miş

3 nolu hat kalkıp 1 ve 2 nolu hatlar Kestel'e mi uzayacak yani?

mustafaguler
Müdavim
Mesajlar: 801
Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12

Mesaj gönderen mustafaguler » 03 Eki Cmt, 2015 08:25

Anatolian yazdı:
Ekim'den itibaren sistemdeki aktarmada sona erecekmiş-miş-miş

3 nolu hat kalkıp 1 ve 2 nolu hatlar Kestel'e mi uzayacak yani?
Evet öyle olacak ama ilk etapta ne kadar verimli olur şüpheli

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 03 Eki Cmt, 2015 14:19

mustafaguler yazdı:
Anatolian yazdı:
Ekim'den itibaren sistemdeki aktarmada sona erecekmiş-miş-miş

3 nolu hat kalkıp 1 ve 2 nolu hatlar Kestel'e mi uzayacak yani?
Evet öyle olacak ama ilk etapta ne kadar verimli olur şüpheli
Geçen hafta Cumalıkızık'a giderken kullandım bu hattı. 10 dk aralıklarla gelen 2'li trenlerle bile gayet rahat yolculuk yapmıştık. O güzergaha 5 dk aralıklarla 4'lü tren sokmak biraz enerji israfı olur sanki?

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

brs-M.05:03 » Kestel İşletmesi

Mesaj gönderen Esat » 03 Eki Cmt, 2015 14:53

Bu işletme için başlık açmamışız, herhalde kapatırız yakında ama :) yine de açmış olalım da konuları toparlayayım

mustafaguler
Müdavim
Mesajlar: 801
Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12

Mesaj gönderen mustafaguler » 04 Eki Pzr, 2015 13:45

Anatolian yazdı:
mustafaguler yazdı:
Anatolian yazdı:
3 nolu hat kalkıp 1 ve 2 nolu hatlar Kestel'e mi uzayacak yani?
Evet öyle olacak ama ilk etapta ne kadar verimli olur şüpheli
Geçen hafta Cumalıkızık'a giderken kullandım bu hattı. 10 dk aralıklarla gelen 2'li trenlerle bile gayet rahat yolculuk yapmıştık. O güzergaha 5 dk aralıklarla 4'lü tren sokmak biraz enerji israfı olur sanki?
Evet o kadar rahat bir yolculuk yapılıyor ki şuan Kestel etabı yani doğu hattı günlük maliyetini zar zor çıkartıyor. Çünkü hala metro hattına paralel minibüs ve otobüsler devam ediyor. Mesela geçen gün yerel medyada Gürsulular metroyu kullanamadıkları için isyan ediyorlardı. Gürsu istasyonuna giden kısa hat yok veya Gürsu istasyonunda indiniz sizi karşılayan bir ulaşım hattı yok. Aynı şey tüm doğu hattındaki istasyonlar için geçerli. Bakalım yeni metro araçları devreye girdikçe şu aktarma olayı kalkınca batıda olduğu gibi bir ulaşım planlaması yapılabilecek mi? Belediye bir şeyler yapıyor iyi hoş güzel ama planlama yapmadan yapınca işler eline koluna karışıyor.

Bu arada SG2'ler normal hatta da çalışmaya başladı. Emek hattında dörtlü dizi halinde iki defa denk geldim. Vagonlara klimada takılmış, binip denemek lazım

mustafaguler
Müdavim
Mesajlar: 801
Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12

Re: brs-M.04:03 » Kestel İşletmesi

Mesaj gönderen mustafaguler » 01 Şub Pzt, 2016 13:59

Kestel işletmesi artık sona erdi diyebiliriz. 2 nolu hat Kestel-Uludağ Üniversitesi arasında kesintisiz çalışıyor. 1 nolu hat ise Emek-Arabayatağı arasında çalışıyor. Yeni vagonlar işletmeye alındıkça 1 nolu hatta Kestel'e kadar gitmesi planlanıyor.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: brs-M.04:03 » Kestel İşletmesi

Mesaj gönderen Esat » 01 Şub Pzt, 2016 14:16

mustafaguler yazdı:Kestel işletmesi artık sona erdi diyebiliriz. 2 nolu hat Kestel-Uludağ Üniversitesi arasında kesintisiz çalışıyor. 1 nolu hat ise Emek-Arabayatağı arasında çalışıyor. Yeni vagonlar işletmeye alındıkça 1 nolu hatta Kestel'e kadar gitmesi planlanıyor.
Kestel e yapılan aktarmalı seferler sona erdiği için başlık "aktif olmayan hat" değiştirilerek, kilitlenmiştir. Kısa parkur ya da başka şekilde işletmeye açılması durumunda aktive edilebilir.

Kilitli

“Bursa Metro Hatları - BursaRay” sayfasına dön