10. sayfa (Toplam 14 sayfa)

Gönderilme zamanı: 21 Nis Cmt, 2012 20:42
gönderen mustafaguler
Yapılan çizimleri ve yapılan yorumları kaçırmışım. Çizimler çok güzel ama artık uygulaması çok zor. Yapılan çizimlerin uygulanabilirliği bu vaziyette ancak şöyle olabilir:

Şuan 01 ve 02 nolu hatlar var. Terminal hattı işletime açılınca ya 03 nolu hat olacak ve Terminal-Osmangazi arasında işletilecek ya da 01 veya 02 nolu hatlardan biri Terminal'e gidecek. Örneğin; 01 Emek-Kestel, 02 Uludağ Üniversitesi-Terminal

Terminal etabının ihale haberlerini alalım da ondan sonra bol bol tartışırız. Ama şu bir gerçek Osmangazi İstasyonu aktarma istasyonu olacak ve bu istasyon yolcu potansiyeli tam düşünülmediğinden veya gerekli hesaplar iyi yapılmadığından yetersiz kalacak.

Gönderilme zamanı: 03 Ağu Cum, 2012 21:21
gönderen kemal
Kabataş fünikülerinden in Mudanya deniz otobüsüne bin, bağlantılı otobüsle Emek M1 metrosuna aktarıl; Bursa ayaklarının kolayca altında.
Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Gönderilme zamanı: 03 Ağu Cum, 2012 21:24
gönderen Esat
O kadar kolaymi be abi Bursa' ya gecmek :) ben hep otobüs ile gitmeyi düsünüyordum. Bu arada fotolar güzel bu araclara bayiliyorum.

Gönderilme zamanı: 03 Ağu Cum, 2012 21:34
gönderen kemal
Tabi kolay Kabataş-Mudanya 2 saat sonra Mudanya Bursa belediye sarı otobüslerle 20 dakika hepsi bu. Serin serin gidiyorsun bir de dönerken Sultanlarla Perilerin maçlarını seyrettim süper :D

Resim

Resim

Resim

Resim
Bir sanatsal metro resmi de Bursa'dan olsun :wink:
Resim

Resim

Resim

Resim

Gönderilme zamanı: 03 Ağu Cum, 2012 21:37
gönderen Esat
Kemal abim bitirdin beni yav, ne güzel fotolar cekmissin, vallahi kiskandim :)

Gönderilme zamanı: 04 Ağu Cmt, 2012 18:00
gönderen mustafaguler
Güzel fotoğraflar üstadım maşallah. Keşke Osmangazi istasyonundan da resim çekseydiniz. Orada yenileme çalışmaları var. Pro. makine olsa girecem bende fotoğraf işine ama 5MP ile bu işler olmuyor ne yazık ki :)

Gönderilme zamanı: 04 Ağu Cmt, 2012 19:23
gönderen kemal

Gönderilme zamanı: 04 Ağu Cmt, 2012 21:45
gönderen Esat
mustafaguler yazdı:Pro. makine olsa girecem bende fotoğraf işine ama 5MP ile bu işler olmuyor ne yazık ki :)
Aynı dertten muzdaribiz :) bende emektar bir Canon var işimi görüyor ama en kısa sürede daha iyi bir şeyler edinmek lazım :)

Gönderilme zamanı: 05 Ağu Pzr, 2012 20:26
gönderen alabay
Hm, ilginç, şimdi gördüm, M1 yerine araçlarda 1 yazıyor sadece.

Gönderilme zamanı: 05 Ağu Pzr, 2012 23:26
gönderen btgn
Hm, ilginç, şimdi gördüm, M1 yerine araçlarda 1 yazıyor sadece.
Bursa'da metro hattında numaralandırma 1 - 2 şeklinde , U1 ya da M1 şeklinde bir numaralandırma kullanılmıyor. Planlanan tramvay hatlarında T1, T2, .. , T8 şeklinde numaralandırma sistemi kullanılıyor.

Gönderilme zamanı: 05 Ağu Pzr, 2012 23:49
gönderen Esat
btgn yazdı:
Hm, ilginç, şimdi gördüm, M1 yerine araçlarda 1 yazıyor sadece.
Bursa'da metro hattında numaralandırma 1 - 2 şeklinde , U1 ya da M1 şeklinde bir numaralandırma kullanılmıyor. Planlanan tramvay hatlarında T1, T2, .. , T8 şeklinde numaralandırma sistemi kullanılıyor.
Herkes kendisine göre bir plan yapıyor, yani kendilerince doğruysa bir sorun yok, ama teamülde tersi daha makbûldür :D sende biliyorsundur zatende ben yine de belirteyim istedim. Bursaray hatlarını M ile başlatıp tramvayları numarasız yapsalar bizce sırıtmazdı ama ben tramvay hatlarında T harfine karşı değilim, bu uygulamayı bizde yaptık geçmişte. Çok fazla otobüs hattı barındırıp çok az tramvay barındıran kentlerde bence tramvayın başında da T olmalı.

Gönderilme zamanı: 06 Ağu Pzt, 2012 08:19
gönderen alabay
Neden olmalı? Bence gereksiz!