ist-TS.06 » Bayrampaşa İstasyonu Kompleks Önerisi (Metro - İETT)
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
1 m.? Vay be ne büyük hizmet ne yapayım şimdi oturup sevinçten ağlayayım mı? Gerizekalılığın daniskası derim ancak. Sende ordaki olaydan haberin varda bizi mi yemliyorsun yoksa Mehmet?
Valla Mehmet orada herhalde metrobüse hazırlık için zaten yol Vatan' dan o yana genişletiliyordu, o konu ile ilgili olarak yol genişletilmiştir, 1 metre genişliğinde de kaldırım yapılmıştır, eğer o kaldırım değilse ancak kedi olabilir, kedidir kedi vallaha 1m aktarma durağı, Harry Potter' ın Cin Cüceleri için olsa gerek ayhhh bayilazaaammmm.
Valla Mehmet orada herhalde metrobüse hazırlık için zaten yol Vatan' dan o yana genişletiliyordu, o konu ile ilgili olarak yol genişletilmiştir, 1 metre genişliğinde de kaldırım yapılmıştır, eğer o kaldırım değilse ancak kedi olabilir, kedidir kedi vallaha 1m aktarma durağı, Harry Potter' ın Cin Cüceleri için olsa gerek ayhhh bayilazaaammmm.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
Yok canım yemleme değilde, genelde Ayvansaray'da otobüs bekliyorum. hep bir ikilemde kalıyorum. Başakeşhir otobüsü 45 dakkada 1 geliyor. Bağcılar otobüsleri de kalabalık olduğu için binmek istemiyorum. Diğer otobüsler seyrek geçerken sıklıkla Topkapı'lar geçiyor oralara gitripte vakit kaybetmek te istemiyorum. Ama Otogar arabası gelince bomboş keşke diyom E6'da bir yerde durak olsaydı da 146 binerdim.
Fikir oradan çıkıyor. Lokal çözümler yani.
Fikir oradan çıkıyor. Lokal çözümler yani.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
İşte aslında bu yanlış planlamaların bir sonucu Mehmet, uçak mı indireceksiniz denilen cadde şimdi yürümüyor ve Ulubatlı dediğim anda olmaz diyorsun, haklısın çünkü oraya girip çıkması sabah akşam saatinde yarım saat atar. Ama doğru bir trafik planlaması ve ona göre inşaa edilmiş kavşaklar olsaydı, bu metro yapılırken orada Haliç' ten gelen trafiğin de bir şekilde metronun altından bir yerlerden dönerek hem Aksaray hem Bayrampaşa istikametine karışabileceği ikinci bir dönüş daha olsaydı bu sayede pek çok otobüs hattı Ulubatlı da yolcularını metroya ya da Topkapı yönüne gidecek otobüslere aktarabileceklerdi, ve ne yol şu ankinden daha fazla kalabalık olurdu ne de daha fazla bekleme.
Geçmiş geçmişte kaldı günümüze bakalım dersek, buradaki en pratik çözüm aslında dediğin yerde böyle bir şeyin yapılması. Şey diyorum çünkü acaba ortaya gerçekten senin tabirin ile Kompleks bir yapı çıkartılabilecek mi? Yoksa aman boşver yap 2 metre üst geçit gitsin mi olur? Yer ile endişelerimi ölçüp biçerek yendin, her şey müsait ama işte yapılma aşamasına gelirse asıl o zaman korkarım
Geçmiş geçmişte kaldı günümüze bakalım dersek, buradaki en pratik çözüm aslında dediğin yerde böyle bir şeyin yapılması. Şey diyorum çünkü acaba ortaya gerçekten senin tabirin ile Kompleks bir yapı çıkartılabilecek mi? Yoksa aman boşver yap 2 metre üst geçit gitsin mi olur? Yer ile endişelerimi ölçüp biçerek yendin, her şey müsait ama işte yapılma aşamasına gelirse asıl o zaman korkarım
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 156
- Kayıt: 05 Haz Cum, 2009 15:17
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 156
- Kayıt: 05 Haz Cum, 2009 15:17
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bende burada bir metrobüsün yapılacağına inanıyorum, güzergah olarak gerekliliğine inandığım gibi metrobüs yapılabilecek en doğru güzergahlardan da birisi zaten. Metrobüs dediğimiz BRT hatları genellikle bu tip yapıdaki yollar üzerine kurulur zaten doğru olan da budur, ara sokaklardan dolaşması değil o zaman o BRT değil körüklü otobüslerin çalıştığı bir otobüs güzergahı olur.
Ayrıca İETT paranın tadını almışken ipin ucunu bırakmaz elinden gelse her yere metrobüs yapıyorum diye saldırır, lastik tekerlekli tramvay ya. Tramvay katili İETT iş başında, korku filmi gibi. 50 yılda bir canlanan canavar, o zamanki silahları Troleybüs idi şimdi Metrobüs, yıllar geçiyor ama köhne zihniyetler nedense değişmiyor.
Ayrıca İETT paranın tadını almışken ipin ucunu bırakmaz elinden gelse her yere metrobüs yapıyorum diye saldırır, lastik tekerlekli tramvay ya. Tramvay katili İETT iş başında, korku filmi gibi. 50 yılda bir canlanan canavar, o zamanki silahları Troleybüs idi şimdi Metrobüs, yıllar geçiyor ama köhne zihniyetler nedense değişmiyor.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38