Öncelikle hattın bir eğim problemi yok, bilmiyorum nerede böyle bir şey söyleniyor ama eğimle ilgili bir sıkıntısı yok. Ses konusuna gelince seste araçlardan kaynaklanmıyor, raydan kaynaklanıyor

Ben burada bir metronun Başakşehir metrosundan farklı bir akıbeti olacağına inanmıyorum, ha sisteme tamamen paralel ya da bu sistemi çöpe atıp altına bir metro yaparız diyorlarsa da bu hattın günlük yolcusu kaç ki? 100 bin? Tam tramvay tadında bir işletme işte ve bence sorunu falan da yok, böyle devam etmeli insanlar kullanmaya daha çok alıştıkça etraftaki olumsuz diğer etkenler azaldıkça kalitesi de artacaktır.
Şu an yapılması gereken yerler yolcu yoğun hatlar olmalı, T4 güzergahına bir metro planı tüm yolcu yoğun hatlar yapılıp bittikten sonra destekleyici amaçla yapılabilir, yani zarar etsin diye.
Benim görüşüm daha önce gereksiz bir sitede de yazmıştım sanırım, bu sitede İstanbul Tramvay Projeleri sayfasına yazdım mı hatırlamıyorum ama Kenan ın da dediği gibi Cevizlibağ' a bağlanıp oradan ya Zeytinburnu içine girerek Marmaray' a inmeli ya da Zeytinburnu M1 yanından geçerek şu yeni kent parkı yanından sahile inebilir.