27. sayfa (Toplam 31 sayfa)

Re: tr-L.03 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçişi [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 12 Oca Cum, 2018 12:04
gönderen Kamil16
Bütün gazeteler yazmış. İstanbul - İzmir Otoyolu'nun %88'i bitmiş diye. Fakat bütün gazetelerde aynı haber copy-paste edilmiş.
Haber yapmışlar %88'i bitmiş diye. Ama yolun ne zaman açılacağı bilgisi yok. :? 8)

Otoyolun şu anda açık olan bölümü 98 km. İstanbul - İzmir Otoyolu, 384 km Anayol + 49 km Bağlantı yolları olmak üzere, toplam 433 km. %88'i biten bir yolun niçin sadece 98 km'si açık? Basit bir hesap ile 384 Km X %88 = 338 Km eder. Pekala bu bitmiş bölümler niçin açık değil? :roll:

Copy+paste gazetecilik işte bu kadar oluyor. 8)

http://www.olay.com.tr/bursa-etabi-bitt ... 36780h.htm
https://www.sabah.com.tr/gundem/2018/01 ... je-bitiyor
http://www.gazetevatan.com/istanbul-izm ... 0-ekonomi/

Re: tr-L.03 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçişi [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 13 Oca Cmt, 2018 08:56
gönderen Engin Y
Bursa-Susurluk ve Akhisar-Kemalpaşa arasının acilen açılması gerek, yoksa bu yaz tatilciler büyük işkence çekecek..

Re: tr-L.03 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçişi [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 13 Oca Cmt, 2018 09:51
gönderen Esat
Engin Y yazdı:Bursa-Susurluk ve Akhisar-Kemalpaşa arasının acilen açılması gerek, yoksa bu yaz tatilciler büyük işkence çekecek..
yaz tatiline daha 5 ay var, sıkıntı yok :)

Re: tr-L.03 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçişi [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 22 Oca Pzt, 2018 15:23
gönderen decimus
http://www.rayhaber.com/2018/01/osmanga ... lyar-lira/

YID modeli ile yapılan köprü zarar etmeye devam ediyor.Fakat hazine garantisi ile sırtini devlete yaslayan ve buna bağlı olarak yurt dışından para getiren yüklenici firmalar kar etmeye devam ediyorlar.

Yazık-günah bu milletin parasını şu müteahitlere yedirmeye değer mi ? Böyle giderse bir kaç sene sonra devletten aldikları paralarla kredileri kapatıp geri kalan bütün yıllar gelen parayı cebe indirecekler.Olan bu köprüyü kullanmayan vatandaşa olacak.

Bu sistem yerine keşke hak ediş üsulu işler yapılsa.Nasil olsa parayı devletimiz buluyor.YID modeli yerine haķ ediş üsülü projeleri hayata gecir is yaptıkça firmalara parasini ode iş bitince firmayı gönder sonra cüzi bi rakama köprüyü hizmete sok hem vatandaş kazansın hem de devlet kazansın.Bu sistemde ne devlet kazaniyor ne vatanda.Kazanan sadece firmalar.

Re: tr-L.03 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçişi [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 22 Oca Pzt, 2018 17:04
gönderen Kamil16
decimus yazdı:http://www.rayhaber.com/2018/01/osmanga ... lyar-lira/

YID modeli ile yapılan köprü zarar etmeye devam ediyor.Fakat hazine garantisi ile sırtini devlete yaslayan ve buna bağlı olarak yurt dışından para getiren yüklenici firmalar kar etmeye devam ediyorlar.
Pazar günü Yalova'da işim vardı. Hava muhalefeti olduğundan Osmangazi Köprüsünü kullandım. Tek geçiş, 71,75TL olmuş, 3 TL'de Köprüden sonraki Yalova çıkışı için olan kısa mesafeye alıyorlar. Toplam 74,75 X 2 = 149,5 TL gidiş - geliş ödedim. Eskihisat - Topçular Hattında gidiş-geliş 85TL olmuş.

Osmangazi Köprüsü, teknik proje olarak Ok. Fakat 22 yıl için verilen geçiş ödeme garantisi nedeni ile devletin sırtına yıllarca fazladan yük bindirecek bir YID projesi oldu. Maalesef birilerine haksız kazanç sağlandı.

Re: tr-L.03 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçişi [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 22 Oca Pzt, 2018 18:35
gönderen Esat
Maalesef, bazen bu konu ile ilgili açıklamalar bir takım hesaplar yayınlıyorlar, yok öyle bir şey falan diye açık konuşayım kafam basmıyor, sadece mesela Kamil Bey yazmış rakamı işte, tamam faydası büyük, yapılmış olmasına da karşı çıkmam gereksiz demem mümkün değil, büyük nimet ama gel gelelim ne kadar fizibil? Hadi ben cepten bu parayı ödemeye razıyım geçmek için ama geçmeden ödediğim para zoruma gidiyor arkadaş

Re: tr-L.03 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçişi [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 23 Mar Cum, 2018 15:00
gönderen Engin Y
Bugün, kosob@kgm.gov.tr adresine, 2018 yılının hangi ayında yolun hangi kesimlerinin açılmasının planlandığını sordum..
Verdikleri yanıtta ay belirtmemişler; ama çok çabuk bir şekilde, aşağıdaki yanıtı iletmişler..
Sadece bir iki saat içinde yanıt vererek olumlu anlamda şaşırttılar beni..
Yapım çalışmalarına devam edilen Gebze-Orhangazi-İzmir (İzmit Körfez Geçişi ve Bağlantı Yolları Dahil) Otoyolu projesi kapsamında 2018 Yılında Balıkesir Kuzey Kavşağı – Balıkesir Batı Kavşağı arasındaki Otoyol kesimi ile Saruhanlı Kavşağı – Kemalpaşa (İzmir) Kavşağı arasındaki 78 Km. Otoyol, 7,3 Km. Bağlantı yolunun tamamlanarak işletmeye açılması hedeflenmektedir.

Re: tr-L.03 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçişi [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 31 Mar Cmt, 2018 08:56
gönderen mustafaguler
Bu yazda Susurluk-Karacabey-Bursa arası kilit olacak demek ki. Tatilciler eski Bursa-Balıkesir yolunu keşfedecekler mi bakalım

Re: tr-L.03 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçişi [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 20 Eyl Prş, 2018 09:22
gönderen Engin Y
Önce bu otoyolun 2018’de tamamlanacağı açıklanmıştı..
Sonra, bir kısmını 2018’de açacaklarını açıkladılar, ama yılın sonuna geldik, ses seda yok..
Herhalde yerel seçime beş kala bir iki kesimde açılış yapacaklar, ama yolun tamamının açılışı 2020’yi bulacak gibi gözüküyor..

Re: tr-L.03 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçişi [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 20 Eyl Prş, 2018 11:29
gönderen Kamil16
Engin Y yazdı:Önce bu otoyolun 2018’de tamamlanacağı açıklanmıştı..
Sonra, bir kısmını 2018’de açacaklarını açıkladılar, ama yılın sonuna geldik, ses seda yok..
Herhalde yerel seçime beş kala bir iki kesimde açılış yapacaklar, ama yolun tamamının açılışı 2020’yi bulacak gibi gözüküyor..
Bu yolu bende takip ediyorum. Önce "Bursa - Karacabey" arası kesimin bu yıl sonuna kadar açılacağı söylenmişti. Aynı şekilde "Kemalpaşa - Saruhanlı" arası da. Ancak görülen bu kısımlar bile Haziran 2019'a kadar yada bastırılırsa Mart 2019 diyelim açılır ama tamamı 2020'ye kalır..

Re: tr-L.03 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçişi [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 20 Eyl Prş, 2018 21:58
gönderen Engin Y
Kemalpaşa-Saruhanlı belki açılır, daha geçenlerde İzmir’e giderken gördüm ki aydınlatma direkleri bile dikilmiş yolda..

Yine aynı seyahat sırasında Karacabey’in içine girdim.. O kısım oldukça geriydi; bu yıl açılmasına olanak olmadığı gibi önümüzdeki bir yıl içinde açılacağından şüpheliyim..

Re: tr-L.03 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçişi [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 21 Eyl Cum, 2018 00:10
gönderen metro_5
Mevcut olan E-90 O-33 Bursa Çevre yolu senelerdir yarım inşaat halinde duruyordu, sonunda yarımda olsa işe yarar bir hale geldi.
Eskiden sadece Bursa trafiğine girmemek için otobüslerin kullandığı bir güzergahtı artık İstanbul a kadar bağlı, nereden baksan o otoyol orada en az 20 seneden beri duruyordu sonunda ucu İstanbul a bağlandı.
Nisan ayında Karacabey yönünde hiçbir gelişme görmemiştim yine yol eskisi gibi E881 e bağlanıyordu.
Şu anda durum çok değişti mi bilmiyorum.