2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: ist-TS.02 » 3 Katlı Tünel Projesi [İhale Süreci]

Gönderilme zamanı: 31 Ara Sal, 2019 11:22
gönderen Hector Troas
iHALE YİD ile yapılacak sanırım. İBB planlara aykırı olduğu gerekçesiyle, karayolu bölümüne karşı çıkmaktadır. Sadece raylı sistem bölümü yapılsın demektedir. Bu arada bütçelerde metro için hiç bir ödeneği de yok. Çünkü sıfırdan proje girilemez diye genelge var.

Re: ist-TS.02 » 3 Katlı Tünel Projesi [İhale Süreci]

Gönderilme zamanı: 19 Ara Cmt, 2020 11:58
gönderen Engin Y
İBB planlara aykırı olduğu gerekçesiyle, karayolu bölümüne karşı çıkmaktadır.
Aslında, şehir içi trafiğe pek bir olumsuz etkisi olmayacak diye biliyorum..

Şöyle ki; Kuzey Marmara Otoyolu’nun ana gövdesi tamamlandı..

Avrupa Yakası’nda, Çatalca’nın Nakkaş Köyü yakınlarından bir bağlantı yapılıyor ve Başakşehir’de Kuzey Marmara Otoyolu Mahmutbey TEM Bağlantı Yolu’na bağlanacak..
Aynı bağlantı noktasından bu yolun devamı olacak şekilde Hasdal’a kadar gelerek TEM’e bağlanan yolun da inşaatı devam ediyor..

Asya yakasında ise Çamlık’tan Reşadiye’ye kadar bir bağlantı yolu var ve Reşadiye’de Kuzey Marmara Otoyolu’na bağlanıyor..

Yani eğer Hasdal-Çamlık arasında bir tünel inşa edilirse, Nakkaş-Bahçeşehir-Hasdal-Çamlık-Reşadiye arasında yeni bir İstanbul Çevre Otoyolu oluşturulmuş olacak..

Eğer Hasdal-Çamlık kesiminde tünelden şehir içine bağlantı yapılmayacaksa, şehir içi trafiği etkilemez..

Bu tünelin İstanbul trafiğine YSS Köprüsü’nden çok çok daha faydalı olacağı da belli tabii; çünkü şehirden uzağa değil de şehrin ortasına inşa edilecek..