Kentin kıyısında köşesinde sayılabilecek bir yerinde (Küçükköy) oturuyorum..Edil Arda yazdı:SSC'de de dediğim gibi, eğer planlanan bağlantılar (Sultanbeyli ve Kınalı gibi) yapılırsa İstanbul'un gerçekten kıyısında köşesinde oturanların trafik olmayacağı için daha kısa sürede karşıya geçmelerini sağlayabilir.
Kentin kıyısında köşesinde sayılabilecek Sabiha Gökçen'e giderken bile kullanmayı düşünmüyorum..
Bu arada, aşağıdaki habere göre bu köprünün bağlantı yolları da paralı mı olacak? Öyleyse, hayatta kullanmam..
Aşağıdaki habere göre günlük 135.000 araç (kamyon olursa 1/5 oranından hareketle 27.000 kamyon diyebiliriz sanırım) geçiş garantisi varmış.. İnşallah o kadar çok kamyonu bulurlar, yoksa aradaki farkı devlet ödeyecek, yani "cebimizden beş kuruş" çıkmış olacak..Esat yazdı:Arkadaşlar bu köprünün özel oto sahiplerine bir faydası yok, bunu hedeflediğini de düşünmüyorum. Amaç ağır vasıta trafiğini kaydırmak, çünkü bu trafiği ro-ro ya da demiryolu ile taşımayı niyeyse istemiyoruz. Bu yüzden bu kamyonların tırların trafikten çekilmesine yarayacak. Diğer türlü otobüsler için dahi cazip değil, ancak dediğin gibi Zekeriyaköy ya da belki Polonezköy de oturanın işine yarar benim arabam olsa merak etmek dışında bir şey için o köprüyü kullanmam.
http://www.hurriyet.com.tr/3uncu-kopru- ... k-40065069
Araç: Fiyat (DOLAR)
Otomobil: 3
Ağır vasıta: 15
Otoyol: 0,8/km