ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 29 Ara Pzr, 2013 02:23

27 aralık 2013 tarihinde çekilmiş inşaat fotoğrafları
http://www.koprufotograflari.com/2013/1 ... azkoy.html

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 31 Ara Sal, 2013 02:24

30 Aralık 2013 tarihinde çekilmiş inşaat fotoğrafları

http://www.koprufotograflari.com/2013/1 ... azkoy.html

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 05 Oca Pzr, 2014 12:29

3 Ocak 2014 tarihinde şantiyeden çekilmiş inşaat fotoğrafları
http://www.koprufotograflari.com/2014/0 ... azkoy.html

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 11 Oca Cmt, 2014 12:58

10 ocak 2014 inşaat fotoğrafları
http://www.koprufotograflari.com/2014/0 ... azkoy.html

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 16 Oca Prş, 2014 14:25


Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 16 Oca Prş, 2014 15:43

Justuur öncelikle emeğin için teşekkürler.Eğer imkanı var ise projenin gidişatından , bundan sonraki süreçte beklenen ve koprü harici diğer alt yapı ve üst yapı ile bilgi de paylaşabilir misin ? Mesela koprü ayakları şuan kaç metre'de ve koprü bağlatı kirişleri ne zaman tamalanır ve koprü ortaya çıkmaya başlar ?

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 16 Oca Prş, 2014 22:15

decimus yazdı:Justuur öncelikle emeğin için teşekkürler.Eğer imkanı var ise projenin gidişatından , bundan sonraki süreçte beklenen ve koprü harici diğer alt yapı ve üst yapı ile bilgi de paylaşabilir misin ? Mesela koprü ayakları şuan kaç metre'de ve koprü bağlatı kirişleri ne zaman tamalanır ve koprü ortaya çıkmaya başlar ?
çok fazla bilgim olmasada sordukların arasından bilgi sahibi olduğum konuları cevaplamaya çalışayım.
Avrupa yakasındaki kuleler şu an yaklaşık 175 metre seviyesindeler. önümüzdeki günlerde bir destek krişi daha yerleştirilecek. garipçe fotoğrafında kule vinç in hizasında montaj yerleri gözükmeye başladı. bende oradan anladım. bildiğim kadarıyla kule inşaatı haziran sonu temmuz başı gibi bitecek. daha sonra klavuz halatlar çekilmeye başlanır herhalde. otoyol kısmı ile ilgili pek bir bilgim yok ama viyadükler yükselmeye başladı.

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 20 Oca Pzt, 2014 14:37

17 ocak 2014 tarihinde çekilmiş inşaat fotoğrafları
http://www.koprufotograflari.com/2014/0 ... azkoy.html

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 23 Oca Prş, 2014 01:33

21 ocak 2014 tarihinde çekilmiş fotoğraflar
http://www.koprufotograflari.com/2014/0 ... azkoy.html

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 27 Oca Pzt, 2014 15:15

25 ocak 2014 tarihinde çekilmiş inşaat fotoğrafları
http://www.koprufotograflari.com/2014/0 ... azkoy.html

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 01 Şub Cmt, 2014 18:06

28 ocak 2014 tarihinde çekilmiş inşaat fotoğrafları
http://www.koprufotograflari.com/2014/0 ... azkoy.html

Resim[/img]

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 01 Şub Cmt, 2014 18:14

Ya ben bu konuda çok arada deredeyim :) yani köprünün kuzey ormanlık ya da yeşillik diyeyim alan üzerinde negatif etkisi olacağını düşünüyorum, yani orada bir koruma sistemi kurulamayacak ve kısa zamanda yerleşim ile dolacak, diğer taraftan kamyon trafiğini atma anlamında da pozitif etkisi olmayacak, yani kamyonlar yolu uzatarak ne maliyetleri düşürecekler ne de daha az karbon salınımı yapacaklar, bu gibi sebepler bu köprüyü çok sorgulamama sebep oluyor. Sadece üzerinden tren geçecek olması bana mantıklı bir girişim olarak görünüyor ve belki de sadece tren yolu köprüsü olsaydı deli gibi falan desteklerdim. İstanbul' un sıkıntılarından birisi cadde ve sokakların fiziki tanımının yanlış olması dolayısı ile bu çevre yollarında da kendini gösteriyor, kapasitesi yetersiz yollar ve çevre yolu yok, yapılanlarda kısa sürede kent içinde kaldılar, şimdi yeni bir çevre yolu ama cehennemin dibinde, yani çözüm sunacak gibi değil. Yanılırmıyım bakalım göreceğiz ama trafiğe pozitif katkısı olacağını düşünmüyorum, sadece kamyonların saat kısıtlaması kalkacak ve gün boyu kente ulaşabilecekler.

Kilitli

“Karayolu Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön