Bende çözüm olacağına inanmayanlardanım, daha doğrusu gerekçe bu olmamalı. Evet bir TIR 4 arabalık yer kaplıyor, kabul ediyorum, yüklü kamyonlar yavaş ama bu söylem 2. köprü yapılırkende vardı, kamyoncu bir aileden geliyorum 1. köprüden çok geçtik, sonra dediler yasssah hadi bakalım 2. köprüye, çözüm oldu mu, olmadı, 3. de olmayacak, çünkü zaten kentin kuzeye gelişimi istenirken ve yeşil alanlar (bana göre) gözden çıkartılmışken, orada çarpık yapılaşmaya da dur denileceğine inanmıyorum. Herşey İstanbul, spor başkenti, kültür başkenti, ekonomi/ticaret başkenti, deniz başkenti, eğitim başkenti, bir tarım başkenti olamıyor, bir de yeşil alan başkenti. Fakat tüm bu yüklemelere rağmen yapılan ulaşım yatırımları doğru planlanıyormu bu tartışılır işte, kilometrelerce metro projesi var ki onlara pek sözüm yok, ama marmaray ortada, yapılmasın demedim ama düzgün bir planla yapılsaydı, bugün yeni yerleşim alanı deniliyor, yok metro gidecek, ya ne gerek var? marmarayı uzat kardeşim 2 koldan kuzeye, 2 de anadolu yakasından al sana aslanlar gibi banliyö sistemi, yok gerek yok niye metro afili banliyö kaka.
Ve bende Başar ile aynı fikirdeyim, yükler İstanbul' a girmeden yük garlarına indirilip buradan yük trenleri ile 3. köprüden geçebilir, sorun yük taşımacılığı ise bu böyle çözülür, deniz ülkesiyiz diyoruz hadi kentiçi ulaşım için efektif değil diye uzmanlığına güvendiğim bir arkadaşımın görüşü vardı ona dayanarak katıldım ama bu yük taşımacılığı için neden düşünmüyoruz, bana göre kentin her iki kuzey yakasında birer yük limanı olmalı trenlere aktarma için, aynı şekilde marmara denizinde direkt gemilerden trenlere yüklenmeli konteynerler, niye kabul görmüyor anlamıyorum, gerçekten karayolu çok daha mı cazip?
ha bu arada unutmadan Milliyet gazetesinde köprü çalışmaları ile ilgili bir kaç foto vardı, köprünün ayakları için zemin çalışmaları devam ediyormuş
http://siyaset.milliyet.com.tr/agaclar- ... htm?PAGE=1