
ist-L.03 » Anadolu Yakası D-100 Genişletme Çalışmaları
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18138
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
O zaman iki çözüm var. Bir, çok büyük bir istimlak çalışması ile D100 ün otoyol standartına yükseltilmesi (ne saçmalamak istediğimi bende bilemedim yazarken) İkinci olarak ta yerleşim alanlarının E-6 ya doğru çekilmesi hatta kuzeyine, zaten kent böyle gelişti ama bir metrekareye düşen adam haritası olsa elimizde herhalde D100 güneyi kıpkırmızı E-6 civarı da eh sarı çıkar 

-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
Zaten şöyle bir planlama hatası var, D-100 batıdan Kartal'a kadar 3 şeritli geliyor. Maltepe'nin doğu kısımları Kartal ve Pendik hatta Tuzla civarına gidecek araçlar da 2.köprüyü kullanması halinde TEM'den Kartal'a geliyor.
Kurtköy'de 2 tane gişeler var ama TEM iyice kuzeye gittiği için Pendik ve Tuzla halkı o gişeleri tercih etmiyor.
Demem o ki yıllarca batı-doğu aksında 3+2 yani D-100 ve TEM Kartal'da 2 şeride düşürülüp trafiği sıkıştırdı. Şimdi de 2 şeritli yanyol yapıldı, amaç D-100 kenarındaki işyerleri rahat giriş çıkış yapsın, otobüs minibüs rahat dursun.
Ama olmadı, Üsküdar'dan hafta içi gece 11 civarında çıkıyorum, 8 dakikada Koşuyolu'na oradan 6 dakika da Bostancı'ya oradan da 7 dakika da Kartal a ulaşıyorum. Kartal-Pendik arası ise 5 dakikadan az sürmüyor. Mesafeleri bilenler anlıyor ama anlamayanlar için söyleyeyim, Koşuyolu-Kartal ortalaması gibi olsa Pendik'e en fazla 2 dakika da ulaşmam gerekirdi...
Kurtköy'de 2 tane gişeler var ama TEM iyice kuzeye gittiği için Pendik ve Tuzla halkı o gişeleri tercih etmiyor.
Demem o ki yıllarca batı-doğu aksında 3+2 yani D-100 ve TEM Kartal'da 2 şeride düşürülüp trafiği sıkıştırdı. Şimdi de 2 şeritli yanyol yapıldı, amaç D-100 kenarındaki işyerleri rahat giriş çıkış yapsın, otobüs minibüs rahat dursun.
Ama olmadı, Üsküdar'dan hafta içi gece 11 civarında çıkıyorum, 8 dakikada Koşuyolu'na oradan 6 dakika da Bostancı'ya oradan da 7 dakika da Kartal a ulaşıyorum. Kartal-Pendik arası ise 5 dakikadan az sürmüyor. Mesafeleri bilenler anlıyor ama anlamayanlar için söyleyeyim, Koşuyolu-Kartal ortalaması gibi olsa Pendik'e en fazla 2 dakika da ulaşmam gerekirdi...
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
Bende gördüm bugün, hiç bir anlam veremedim. Sol şeridi iptal etmişler, ilk aklıma gelen Pendik yönünü acaba 3 şeride çıkaracakları için mi bariyerlerin yerini değiştiriyorlar şeklindeki bir şey ama bilemiyorum. Tabi bu arada güney tarafta çalışmanın bittiğini ve 2 şerit E-5 ve tek yönlü olarak 2 şerit yanyol un hizmette olduğunu söyleyeyim. Kuzey tarafta ise E-5 3 şeride çıkacak çünkü genişletilecek kısmın alt yapısını oluşturdular. Ancak kuzey yanyol tek şeritli kaldı, orada da genişletme yapacaklarmı çok geçmeden görürüz.
Tek anladığım konu, bu işi çok mu çok yavaş yaptıkları ve Karta-Kaynarca arasında 7/24 iki yönde de yoğun trafik olduğu.
1 saat önce eve geldim ve her iki yönde de çok yoğun trafik vardı...
Tek anladığım konu, bu işi çok mu çok yavaş yaptıkları ve Karta-Kaynarca arasında 7/24 iki yönde de yoğun trafik olduğu.
1 saat önce eve geldim ve her iki yönde de çok yoğun trafik vardı...
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Baktılar Pendik yönüne yapılan eklemeler fayda etmedi.Söyle bir şey düşünmüş olabilirler, Kartal yönüne 3 şerit olsun ama emniyet şeridi olmasın, Pendik yönüne ise 1 şerit daha ekleyelim.Su an aklıma gelen en mantıklı açıklama bu
Yani Kartal yönüne 3+1, Pendik yönüne 3+2, her iki yönde de emniyet şeridi yok ve şeritler dar.
Yani Kartal yönüne 3+1, Pendik yönüne 3+2, her iki yönde de emniyet şeridi yok ve şeritler dar.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Oralarda biraz sıkar bu işler.Yolun Pendik tarafında E5'e sıfır mağaza, banka ve iş merkezleri, trafiği en çok bunlar batırıyor zaten bir sokak arasından farkı yok E5'in.Kartal tarafında ise daha ufak işletmeler ve lüks konut projeleri var mesela geçtiğimiz ay yolun hemen kenarında yeni bir projeye daha başladılar 20 katlı mı ne olacakmış.Istimlak için mağazaları yıkarsın ama bu binayı nasıl yıkacaksın.Yıktırtmazlar.Alan sıkıntısı büyük
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5582
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Allah, Allah
imar ve iskan yok mu?
Yetmeyen bir cadde/transit yol yeniden yapılamaz mı? Bu ne biçim iş ve kafa yahu?! Olmazsa, tünel yapmak gerekir. Hiç olmazsa da, bambaşka bir yere yepyeni bir yol yapıp, sonradan bu eski yolu tümüyle kapatmak veya basit bir cadde, park bilmemne hâline getirmek mümkün. Yoksa »bu yol, gün gelecek, yetecek« düşüncesi mi var? Yoksa yoksa »bu yol (en) böyyüg depremden sonra sokak (dere, vadi, yeni fay hattı) olacak« düşüncesi mi var hele?

Yetmeyen bir cadde/transit yol yeniden yapılamaz mı? Bu ne biçim iş ve kafa yahu?! Olmazsa, tünel yapmak gerekir. Hiç olmazsa da, bambaşka bir yere yepyeni bir yol yapıp, sonradan bu eski yolu tümüyle kapatmak veya basit bir cadde, park bilmemne hâline getirmek mümkün. Yoksa »bu yol, gün gelecek, yetecek« düşüncesi mi var? Yoksa yoksa »bu yol (en) böyyüg depremden sonra sokak (dere, vadi, yeni fay hattı) olacak« düşüncesi mi var hele?
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Tüneli kazılmış ama inşaatı başlamamış metro hattı, yakanın en sorunlu trafiği ve senin yukarıda yazdıkların.Bunların hiçbirini düşündüklerini sanmıyorum, geçen hafta bekarlar günübirlik tutuyor ve komşuluk yok oluyor diye Pendik'te 1+1 dairelere yasak geldi.Onların aklı başka yerlerde.Zaten icraatları da beni destekler nitelikte.Yanlış anlaşılmasın siyaset yapmıyorum yine aynı partiden olan Tuzla Belediyesi'ni ise tebrik ediyorum.Sosyal ağlardan soruları cevaplıyorlar, ulaşım ve yollara güzel yatırım yapıyorlar.Tuzla'nın mahallelerinin merkezlere bağlanmasında payı büyük.Harika bir yeşillendirme seferberliği, durumu olmayanlara destek vs.Tebrik etmesini bilmeli ama yanlışı görünce de eleştirmemek olmaz Edit:Siyasiler 1+1 olayını yalanlarken basında haber konusu oluyor, medyanın yalancısıyım ben de