4. sayfa (Toplam 6 sayfa)

Gönderilme zamanı: 20 Nis Pzr, 2014 12:57
gönderen Esat
Monoraydan girdik tramvaydan çıktık başlık hala monoray kalmış :)

Tramvay için durak yerleri belirlemişler,
Planlara göre hattın uzunluğu 6,5 gidiş 6.5 geliş olmak üzere toplam 13 kilometre olacak. Sekapark’tan başlayıp Yürüyüş Yolu üzerinden Şehit Rafet Karacan Bulvarını takip edecek. Yeni Valilik Kompleksi’nin önünden kuzeye doğru yönelecek hat, Doğu Kışla Parkından Mehmet Ali Paşa Mahallesi üzerinden Yahya Kaptan’a kadar uzanacak. Bu güzergah üzerinde 12 istasyon olması planlanıyor.

VATANDAŞIN ÖNERİSİ

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi kentte kazandırılacak olan tramvayın adı, rengi ve modeli için vatandaşın görüşüne başvurmuştu.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve İzmit Belediyesi Resmi İnternet Sitesi’nden oylamaya katılan vatandaşların çoğunluğu tramvayın modeli için ‘düz burun’ modelini uygun görmüş, adı için Akçaray ve İzmitray öne çıkmış, rengi için de ağırlık turkuazdan yana tavır koymuştu.

TRAMVAY DURAKLARI

-Sekapark
-Gar
-Fevziye Camii
-Yenicuma Camii
-Kocaeli EML.
-Anıtpark
-Valilik
-M.Ali Paşa
-Kanalboyu
-Yurtkur
-Yahya Kaptan
-Otogar
http://www.ozgurkocaeli.com.tr/haber/tr ... 59509.html

13 km için 12 durak bana az geldi, metro mu yapıyonuz mübarek.

Gönderilme zamanı: 20 Nis Pzr, 2014 19:38
gönderen mustafaguler
Abi hat 6,5km. Haberde gidiş geliş 13km yazmış :wink:

Gönderilme zamanı: 20 Nis Pzr, 2014 19:52
gönderen alabay
Höhö, yine bir EN geniş, böğürk, aca-ippp abartumang. Gülelim mi? Yok, vazgeçelim. İyiki çapraz dekametre hesabı yapmamışlar.

Gönderilme zamanı: 20 Nis Pzr, 2014 20:26
gönderen Esat
mustafaguler yazdı:Abi hat 6,5km. Haberde gidiş geliş 13km yazmış :wink:
Eh, ne yalan soyliyim basligi okumustum sadece :) pek ciddiye alamadim bu projeyi, olsun 500 metrede cok :D

Gönderilme zamanı: 20 Nis Pzr, 2014 23:58
gönderen kemal
Olsun yav sayı olsun bir tramvaylı şehir daha:) Fena mı işte...

Gönderilme zamanı: 23 May Cum, 2014 07:06
gönderen Esat
Plan? (Y)(S)orumsuz.. istediğiniz baş harfi seçebilirsiniz.

http://ozgurkocaeli.com.tr/haber/tramva ... 62079.html
İzmit’te uygulanacak tramvay projesinin maliyetinin ve kentte yaşatacağı sıkıntının boyutlarının çok daha büyük olacağı, ortaya yeni çıkan sorunlarla daha iyi anlaşılıyor. Tramvay projesi nedeniyle, bir süre önce İzmit’te yeraltına yapılan trafo merkezlerinin de kaldırılacağı ortaya çıktı.

Gönderilme zamanı: 18 Eki Cmt, 2014 15:00
gönderen Esat
Hala tartışma sürüyormuş, nereye yapılacak? Nereye yapılacak hakkaten?

http://www.ozgurkocaeli.com.tr/haber/tr ... 74583.html
Toplantıda MHP’li üye Vahit Eryılmaz, Yürüyüş Yolundan tramvay geçip geçmeyeceğini sordu. Başkan Karaosmanoğlu, şu sürpriz açıklamayı yaptı: “ Yürüyüş yolu kenarındaki çınar ağaçlarının zarar görmemesini istiyoruz. Bu nedenle, yüzde 99 oranında tramvayın Yürüyüş yolundan geçişinden vazgeçtik. Yahya Kaptan’dan Endüstri Meslek Lisesi önüne kadar gelip, buradan sahile doğru inecek yeni bir güzergah üzerinde çalışıyoruz. Alternatif yollar arıyoruz.”

Gönderilme zamanı: 18 Eki Cmt, 2014 17:33
gönderen mustafaguler
Birşey yapacakları yok :twisted:

Gönderilme zamanı: 05 Oca Pzt, 2015 19:20
gönderen Esat
Bir de şöyle bir tanıtım filmi yapmışlar, kötü olması hiç olmamasından iyi midir bilemedim. :)

http://www.youtube.com/watch?v=99v973Bacfw

Gönderilme zamanı: 06 Oca Sal, 2015 16:08
gönderen burakkou
Seçimlerden önce mayıs ayı gibi ilk kazmayı vurmayı planlıyorlar. İlk çeyrekte ihaleye çıkarlar muhtemelen.

Gönderilme zamanı: 15 Mar Pzr, 2015 01:34
gönderen emrenmert
Aslında Kocaeli için en iyi raylı sistem, Körfez-Havalimanı arasında yapılacak 31 km'lik bir hafif metro hattı olur.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 5HHuENZFQM

İstasyonları da şöyle olur:
Körfez Belediyesi, Tüpraş, Derince Askeri Hastanesi, Derince Limanı, Şirintepe, Kapalı Cezaevi, İzmit Gar, Sağlık Meslek Lisesi, Yahyakaptan, Sabancı Holding, Köseköy, Cengiz Topel Havalimanı

Daha sonra bir kol açılarak ikili işletmeye geçilebilir:
M1/ Körfez-Havalimanı
M2 / Körfez-Tepeköy

Gönderilme zamanı: 15 Mar Pzr, 2015 16:41
gönderen Esat
Izmit te M kodu ile bir hat ihtiyaci sadece topografya nedeni ile gerekli olabilir, onda da yuzeyden olmaz. Izmit once midibus ve minibuslerini islah edip lastik tekerlekli ulasimini kursun, sonra tramvay hatlari insa etsin ki bu da zor E5 halen faal, mevcut demiryolunda banliyo isletsinler, yurumeden kosan cabuk duser.