3. sayfa (Toplam 6 sayfa)
Re: koc-T.03:01 » AkçaRay İnşaat Süreci
Gönderilme zamanı: 02 Mar Prş, 2017 12:06
gönderen mustafaguler
Durmazlar iki aracın teslimatını yapmış. Hat daha tamamlanmadı ama araç teslimatları başladı.
http://www.kocaeli.bel.tr/icerik/akcara ... i/36/37436
Ayrıca atölye binası daha yeni yapılıyormuş
http://www.kocaeli.bel.tr/icerik/tramva ... i/36/37453
Re: koc-T.03:01 » AkçaRay İnşaat Süreci
Gönderilme zamanı: 17 Mar Cum, 2017 15:14
gönderen mustafaguler
Hat 1 km daha ileriye giderek Seka Devlet Hastanesi'ne uazayacakmış
Re: koc-T.03:01 » AkçaRay İnşaat Süreci
Gönderilme zamanı: 17 Mar Cum, 2017 15:18
gönderen Esat
İnşaatı da bayağı iyi durumda gidiyor anladığım kadarı ile, proje de çalışan bazı firmaların facebook hesaplarında fotolar görüyorum
Re: koc-T.03:01 » AkçaRay İnşaat Süreci
Gönderilme zamanı: 17 Mar Cum, 2017 15:21
gönderen mustafaguler
İnşaat iyi belki ama iyi bir gecikme ile gidiyor.
Re: koc-T.03:01 » AkçaRay İnşaat Süreci
Gönderilme zamanı: 23 Mar Prş, 2017 18:11
gönderen Esat
Akçaray da testler başladı diyor
http://www.railjournal.com/index.php/li ... hannel=526
f8ccca7c429006de6f2cc1753603ae2a_XL.jpg
Re: koc-T.03:01 » AkçaRay İnşaat Süreci
Gönderilme zamanı: 24 Mar Cum, 2017 10:12
gönderen Engin Y
Hayırlı olsun..
İzmir'e geçen ay gittiğimde, Mavişehir tarafında deneme seferi yapan tramvayları görmüştüm..
İstanbul, Bursa, Eskişehir, Antalya, Konya, Kayseri, Gaziantep ve Samsun'dan sonra, İzmir ve İzmit de tramvaylı kentlerimiz arasına katılacak..
Darısı Ankara ve Adana gibi metrosu olan, ama tramvayı olmayan kentlerimiz ile Mersin ve Diyarbakır gibi raylı sistemi olmayan büyük kentlerimize..
Gerçi Ankara'ya önce bir belediye başkanı lazım, twitter fenomenliğinden ziyade başkanlık yapacak birisi..
Re: koc-T.03:01 » AkçaRay İnşaat Süreci
Gönderilme zamanı: 12 Nis Çrş, 2017 01:53
gönderen emrenmert
Kocaeli için tramvay gayet yetersiz bence. Körfez Belediyesi'nden başlayıp, Cengiz Topel Havalimanı'na kadar giden bir hafif metro sistemi olmalı.
http://i.hizliresim.com/ZLa8zG.jpg
Re: koc-T.03:01 » AkçaRay İnşaat Süreci
Gönderilme zamanı: 12 Nis Çrş, 2017 08:52
gönderen mustafaguler
Havalimanının günlük kaç yolcu var ki oraya metro götüreceksin? Üç ayda toplam 10 bin kişi kullanmış havalimanını, bu da günlük ortalama ~111 kişi yapar.
Re: koc-T.03:01 » AkçaRay İnşaat Süreci
Gönderilme zamanı: 12 Nis Çrş, 2017 09:08
gönderen Esat
Nüfus, yüzölçüm, topoğrafya, günlük yolculuk oranları, gidilecek noktaların bugünkü ve gelecekteki planları, vs vs vs. mevcut ihtiyaçlar ve olası ihtiyaçlar, analizler falan filan. 10.000 kişinin yanında biri de olsa 222 yapar, insanlar raylı sistem hattına yakın oturmuyorlar ise valiz ile raylı sisteme kadar gitmektense küçük bir kentte direkt havalimanına taksi ile gitmeyi tercih edebilirler, ya da özel araç ile. Evet, raylı sistem yapmak kendi kapasitesini doğurur ama bazen de ölü yatırım olabilir. İyi düşünülmesi lazım.
Re: koc-T.03:01 » AkçaRay İnşaat Süreci
Gönderilme zamanı: 05 May Cum, 2017 11:19
gönderen Esat
http://www.trenhaber.com/akcaray/akcara ... h1575.html
ray montajı tamamlanmış, 7. araçta teslim alınmış hayırlı olsun. Şu aşağıdaki yukarıdaki linkte bu çalışmaya ait olarak verilmiş, eğer gerçekten öyle ise o hemzemin geçitte ilk bakım çalışması ne zaman yapılacak diye bahis açılabilir
Re: koc-T.03:01 » AkçaRay İnşaat Süreci
Gönderilme zamanı: 05 May Cum, 2017 12:46
gönderen mustafaguler
Bahsi ben açayım mı? İlk tramvay geçişinde asfaltı düzeltmek zorunda kalacaklar. Fotoğraftan görebildiğim kadarıyla ray yanlarında ki asfaltı 1-2 cm kazımak durumunda kalabilirler. Böyle hemzemin geçitleri neden asfalt yaparlar anlamam. Halbu ki adam akıllı taş döşeseler daha iyi olur düşüncesindeyim.
Re: koc-T.03:01 » AkçaRay İnşaat Süreci
Gönderilme zamanı: 05 May Cum, 2017 12:58
gönderen Esat
Valla Mustafa dilimde tüy bitti, daha önce yapılmışların tecrübelerini edinmek bu kadar zor mu? İşletmecilerin inşaat aşamasında müdahil olamaması mı sebep, ne bilmiyorum ama pek diyecek bir şey de bulamıyorum. Umarım düşündüğümüz gibi olmaz, süre veremiyorum ama kısa sürede o ray kenarındaki asfaltlar koparak oralarda çukurlar oluşacaktır, en azından hemzemin geçitlerde beton kapak ya da İstanbul da yapılan gibi kauçuk zemin uygulaması yapılmalıydı, işi yaptırırken maliyet yüzünden kaçınılan bu işlerin hepsi kat be kat işçilik ve masraf olarak geri dönüyor sonra.