Buna ancak üzülerek yuh derim. Gerçekten böylesine kötü bir işçilik ve mühendislik ile hat yapıp tramvay hattı yaptım denildi ise 2 kere yuh derim, ama yazılanlardan şunu anlıyorum orada kesin olarak bir kaynak problemi varsenturk90 yazdı:
 ray altında zaten özensiz olduklarını yazmıştınız, fotoğraflanmıştıda, ne diyeyim bilemiyorum. Fazlası ile "Bizce" bir iş gibi.
 ray altında zaten özensiz olduklarını yazmıştınız, fotoğraflanmıştıda, ne diyeyim bilemiyorum. Fazlası ile "Bizce" bir iş gibi.Ben benzer bir kurpta hızlı sürüş derdini burada yaşadığım için öyle bir şey olabilir diye düşündüm, burada da tramvay makinistleri bazı dar kurplarda seviyorlar ivmeye asılmayı, halbuki tehlikeli ama bir şey olmuyor diye önemsemiyorlar, işletme körlüğü diye tabir edilen durumlara girer bu da, sürekli aynı işi yapan kişilerde bir süre sonra görülen savsaklama durumu diye açıklayabilirim
 yani ben böyle biliyorum.
 yani ben böyle biliyorum.Bu zarar verme hadisesinin üniversite tarafından araştırılması gerekir bence, yani yeni binalarımı ona göre yapmak gerekir yoksa tramvay hattını yeni baştan elden geçirmekmi daha kolay ve ucuza mal olur, bilimsel olarak bir el atarlarsa belki çözüm üretirler.



 Bizim burada dar genişlik ve acaip dar bir kurp var, tramvaylar bir köprüden inip, oraya girip, sola kıvrılıyorlar. Karşı yön sağa kıvrılıp, köprüye çıkıyor. Bayaği hızlı giriyorlar, ama hakikaten problem olmuyor, ben de şaşıyorum. 20 ile 30 km/h hızla giriş, ki bence bayağı hızlı orada.
  Bizim burada dar genişlik ve acaip dar bir kurp var, tramvaylar bir köprüden inip, oraya girip, sola kıvrılıyorlar. Karşı yön sağa kıvrılıp, köprüye çıkıyor. Bayaği hızlı giriyorlar, ama hakikaten problem olmuyor, ben de şaşıyorum. 20 ile 30 km/h hızla giriş, ki bence bayağı hızlı orada.


