5. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Gönderilme zamanı: 01 Nis Pzt, 2013 23:11
gönderen Esat
Evet Kenan verdiğin linkteki galeride görülen tünel olsa gerek dışarıdan çekilmiş fotolarda aynı görünüyor, paylaşan kişi diğer fotoğraflarda hep kendisi vardı o yüzden onları koymadım, gerçi neden tünel yapıldı diye sormak için mesaj attım ama :) eski tarihli bir habermiş, görmemişim ya da hatırlamadım demek ki, facebook ta ne zaman paylaşılmış ona bile bakmadım ya :)

Gönderilme zamanı: 02 Nis Sal, 2013 13:41
gönderen btgn
17 milyon bin ton yük taşıması planlanıyor.
Matematiğe yeni bir soluk getirmişler.

Gönderilme zamanı: 02 Nis Sal, 2013 16:51
gönderen Esat
btgn yazdı:
17 milyon bin ton yük taşıması planlanıyor.
Matematiğe yeni bir soluk getirmişler.
10 yüzbin milyon baloncuk gibi olmuş o be :)

Gönderilme zamanı: 27 Haz Prş, 2013 19:23
gönderen Esat
KTB projesinden yeni resimler, niye BTK deniyorsa :) ben Kars tan başlatıyorum hattı. Ray döşeme çalışmalarından çekilmiş iki resim, fotoğraflar Hasan Tufan' a aittir, izni ile yayınlanmaktadır, izinsiz çalıntılayan raylı sistem habercilerini Allah a havale ediyoruz ama yakalarsak suratlarına da tükürürüz.

Resim

Resim

bu da konu ile ilgili haber, ray kaynağı yapılmış, orayı buraya bağladık denmiş :) hayırlı olsun, bitsinde bir an önce işletme de görelim.

http://www.haber7.com/guncel/haber/1043 ... ilk-kaynak
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, Bakü-Tiflis-Kars (BTK) Demiryolu projesiyle ilgili olarak "Bu sadece Azerbaycan'ın, Gürcistan'ın, Türkiye'nin projesi değil; Orta Asya Cumhuriyetleri'nin projesi, Çin'in projesi, Balkanlar'ın projesi, Ortadoğu ülkelerinin, hatta Avrupa Birliği ülkelerinin projesidir. Bu projeyi gerçekleştirdiğimizde herkese açık olacak. Bölgenin, ülkelerimizin refahı daha da artacak. Daha fazla dostluklar kurulacak. Daha fazla birlikte iş yapacağız" dedi.Bakan Yıldırım, beraberinde Azerbaycan Ulaştırma Bakanı Ziya Memmedov, Gürcistan Ekonomi ve Sürdürülebilir Kalkınma Bakanı George Kvirikkashvili ile Mezra köyü mevkisinde yapılan (BTK) Demiryolu Projesi ilk ray kaynağı törenine katıldı.
Diğer taraftan bizde bu işin içindekiler demir ipekyolu nu yapıyoruz, Pekin i Londra ya bağlayacağız falan derken bugün okuduğum bir haber vardı zaten bağlayan bağlamış hatta ismide aynen demir ipekyolu Çin den başlayıp Kazakistan ve Rusya üzerinden Almanya' ya ulaşan bir demiryolu hattı, bizde iki rayı üçe çıkarsak mı, tünelden hızlı treni nereye kaktırsak, ahaaa kocaman gar yaptık tek peron iki raylı yetmiyormu deyip, ardından Çin Londra arasında trafiğe talip olmaktan söz ediyoruz, bir yanlışlık var gibi.

Gönderilme zamanı: 28 Haz Cum, 2013 08:14
gönderen Özgür Türkler
Bu yol tek hatlımı olacak yani, ilginç , hazır yapılmışken ,ileriyi düşünüp iki hat olmalıymış bence...

Gönderilme zamanı: 28 Haz Cum, 2013 13:31
gönderen Esat
Özgür Türkler yazdı:Bu yol tek hatlımı olacak yani, ilginç , hazır yapılmışken ,ileriyi düşünüp iki hat olmalıymış bence...
Hattın hangi kesiminde çekilmiş fotoğraflar olduğunu bilmiyorum ama daha önce tünel resimleri vardı orada gördüğüm ve önceki mesajdaki linkte gözüme çarptığı kadarı ile çift hat olacak.

Gönderilme zamanı: 28 Haz Cum, 2013 22:23
gönderen senturk90
Altyapı çift üst yapı tek olacak. Yani tek ray ancak ikinci ray içinde bir yol açılmış olacak.

Gönderilme zamanı: 28 Haz Cum, 2013 22:43
gönderen Esat
senturk90 yazdı:Altyapı çift üst yapı tek olacak. Yani tek ray ancak ikinci ray içinde bir yol açılmış olacak.
O da iyiymiş :) ben bakanın yalancısıyım :P neyse en azından ikinci hat için alan düşünülmüş olacak, hadi iyi tarafından bakayım :)

Gönderilme zamanı: 28 Haz Cum, 2013 23:11
gönderen alabay
Şimdi ben bir şey yazarsam, ortalık yine kapışır