Mesaj
gönderen Esat » 24 Ara Cmt, 2011 21:32
Bende arıza konusuna katılıyorum, nerede ise trenle gidilmeyen dağı bile olmayan bir şebekede arıza olması normaldir, aslında bana göre demiryollarında her zaman arıza normaldir, mesela normal olmayan ICE nin kapısının uçmasıydı, işte bu anormaldir ama trenin bir bojisinin motoru bozulur, katener kopar, elektrik sisteminde veya kumanda panelinde bir arıza olur, bunların hepsi arıza, önemli olan arıza sonrası ne oluyor? Hele ki bu arıza kazaya sebep oluyorsa, yine daha önce meydana gelen bir ICE kazası var Almanya' da sebep ne idi? Belkide akla gelmeyecek bir şey ama kontrolü var, iyi yapmazsan riski üstlenmen lazım, birileri hayatı ile ödedi, o davanın sonucunu Başar bilir ne oldu bilmiyorum. Bu ülkeden ülkeye değişir, mesela Avusturya' da bir sürü insanın yanarak öldüğü funiküler kazası var, tüm delillere rağmen mahkeme firmayı suçlu bulmadı, halbuki bu konular kıl bir ülke ama oluyor işte bir şeyler.
Dediğim gibi aslında bende olaya Berk' in baktığı açıdan baktım, yolcuya verilen hizmet, değer ya da yalakalık adına ne derseniz deyin, bu çözüm üretmektir. Hadi atlayın trenden demek değil. Ben Mehmet' in de bu açıdan görmesini istedim ama yine olmadı maalesef.