5. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Gönderilme zamanı: 29 Eyl Pzr, 2013 13:52
gönderen kenanmar
'Kaynarca Merkez' diye adlandırılan istasyondan sonra Kadıköy-Kartal metrosunda Hastane/Adliye istasyonu olduğunu unutarak 'Hastane' diye istasyon adı vermişler.
Plansızlığın ve masabaşı çiziktirmenin özeti, özenli bir tez hazırlayan her üniversite öğrencisi bundan daha niteliklisini yapar.

Gönderilme zamanı: 29 Eyl Pzr, 2013 15:04
gönderen alabay
Yahu, onu ben burada »masada« bile daha iyi yaparım. Bu, işle ilgilenmek ile işi öyle sallamak arasındaki fark!

Gönderilme zamanı: 07 Şub Cum, 2014 17:57
gönderen Esat
Bu konuyu "Öneri" kısmında bırakmışız, gerçi ben hala proje mi öneri mi ihale mi nedir bilemiyorum :) İBB kendi planını mı yapacak, UDH nın planı mı işleyecek, metro mu olacak Marmaray kolu mu bence hala belirsiz.

http://www.haber3.com/baskan-topbastan- ... 71395h.htm
Tuzla'ya iki ayrı hattan metro getireceklerini belirten Topbaş, "İçmeler Tersane Kavşağı-Kadıköy Kartal Metrosu'na bağlanmakta ve böylece diğer metrolarla ve hatta Marmaray ile erişim sağlanmaktadır. Diğer hat da Tuzla'yı Sabiha Gökçen'e bağlayan bir hattır. Onun üzerinde Başkan ile birlikte etüdler yaptık. Hangi mahalleden nasıl geçmesi gerektiğini konuştuk." dedi.

Gönderilme zamanı: 19 Ağu Çrş, 2015 13:13
gönderen Uğur
http://i0.wp.com/www.rayhaber.com/wp-co ... =320%2C205

Şöyle bir harita var. Benim anladığım kadarıyla çok sayıda işletme imkanı olan bir metro kompleksimiz olacak.[/url]

Gönderilme zamanı: 19 Ağu Çrş, 2015 13:24
gönderen Esat
Uğur yazdı:http://i0.wp.com/www.rayhaber.com/wp-co ... =320%2C205

Şöyle bir harita var. Benim anladığım kadarıyla çok sayıda işletme imkanı olan bir metro kompleksimiz olacak.[/url]
İşte o son derece gereksiz bir iş olacak ama devletlü daha iyi bilir.

Gönderilme zamanı: 19 Ağu Çrş, 2015 13:32
gönderen Edil Arda
daha büyük boyutlusu;
Resim

Çamçeşme neresidir, niye sondurak olarak seçilmiştir hiç anlayamadım. Belki depo sahası yaparlar(?)

Gönderilme zamanı: 19 Ağu Çrş, 2015 13:47
gönderen Esat
O bağlantılar, depo, araç deplase için falan çok güzel ama işletme yapılmak istenirse çok gereksiz olduğunu düşünüyorum. Mantık şu;

Kadıköy-Tuzla
Kadıköy-SGH
Tuzla-SGH
Pendik-SGH

işletmeleri yapılabilsin. Tamam eyvallah da gerek var mı? M4 ikiye ayrılıp bir ucu Tuzla ya gidiyor (Çamçeşme son durak değil) diğer ucu SGH (SGH da son değil) üstüne bir de Pendik YHT yanından tek duraklık bir ilave ile Pendik-SGH aynı hatta sokuluyor. 90 sn. ile tren mi işletilecek, hat UTO ya uygun mu 90 sn. yapılabilecek mi? Bu uçta 3 işletmede yapılırsa bunun anlamı şu frekans demektir

Kadıköy-Tuzla 4'30''
Kadıköy-SGH 4'30''
Tuzla-SGH 4'30''
Pendik-SGH 4'30'' dk

Kadıköy-Kaynarca 2'15''
Hastane-SGH 90''

bilmiyorum yanlış mı hesapladım ama görüldüğü üzere ana hatta büyük bir faydası yok, bu şekilde M4 ana hatta 2 dk. dan daha düşük sefer yapılamayacak, ancak Bostancı' dan kısa parkur kaldırılarak Kadıköy tarafındaki yükü düşürmek için işletme yapılabilir.

Neyse, karışık işler hele bir o gün gelsinde :)

Ama bana kalsa, Pendik ten gelecek hattı hiç metroya karıştırmam, direkt Marmaray ray kotundan başlatıp bir tünele sokarak o Çamçeşme denilen yerden geçirip ayrı bir tünel ile SGH ya ulaştırırım. Böylece SGH-AHL-3.HL birbirine Marmaray ile DİREKT bağlanmış olur.

Gönderilme zamanı: 19 Ağu Çrş, 2015 14:37
gönderen Uğur
Ama bana kalsa, Pendik ten gelecek hattı hiç metroya karıştırmam, direkt Marmaray ray kotundan başlatıp bir tünele sokarak o Çamçeşme denilen yerden geçirip ayrı bir tünel ile SGH ya ulaştırırım. Böylece SGH-AHL-3.HL birbirine Marmaray ile DİREKT bağlanmış olur.
Aslında bu çok ama çok faydalı olur. İç hatlar daha çok Mevcut havalimanlarına kaydırılır. Böylelikle yeni havalimanınında boş slot açılmış olur ve daha fazla yurtdışı noktasına uçulur. Atıyorum Londra'dan Antalya'ya gidecek yolcu yeni'ye iner daha sonra Havalimanı Eksperisiyle Atatürk veya Sabiha Gökçen'e gelip uçağına biner.

Gönderilme zamanı: 19 Ağu Çrş, 2015 14:40
gönderen Esat
Uğur yazdı:
Ama bana kalsa, Pendik ten gelecek hattı hiç metroya karıştırmam, direkt Marmaray ray kotundan başlatıp bir tünele sokarak o Çamçeşme denilen yerden geçirip ayrı bir tünel ile SGH ya ulaştırırım. Böylece SGH-AHL-3.HL birbirine Marmaray ile DİREKT bağlanmış olur.
Aslında bu çok ama çok faydalı olur. İç hatlar daha çok Mevcut havalimanlarına kaydırılır. Böylelikle yeni havalimanınında boş slot açılmış olur ve daha fazla yurtdışı noktasına uçulur. Atıyorum Londra'dan Antalya'ya gidecek yolcu yeni'ye iner daha sonra Havalimanı Eksperisiyle Atatürk veya Sabiha Gökçen'e gelip uçağına biner.
aynen, adam hiç karayolu ile uğraşmadan iki liman arasında süresi uzun olsa da bir yolculuk yapma şansı bulur. tabii bizimkilerde akıl edip valiz taşımaya uygun hale getirirse marmaray vagonlarını o iş tadından yenmez