2. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Gönderilme zamanı: 28 Tem Sal, 2009 07:55
gönderen Mehmet Kasım
SÖĞÜTLÜÇEŞME KOMPLEKSİ NASIL OLMALI?
Gönderilme zamanı: 28 Tem Sal, 2009 08:05
gönderen alabay
Gönderilme zamanı: 28 Tem Sal, 2009 08:06
gönderen Mehmet Kasım
O ne abi? hat aşağıda mı? kaç hat?
Gönderilme zamanı: 28 Tem Sal, 2009 10:06
gönderen Esat
Hakikatten Başar o ne ya? Hiçbir şey görünmüyor ve anlaşılmıyor ortada bir tane boru
Gönderilme zamanı: 28 Tem Sal, 2009 11:45
gönderen alabay
Heheheee ... tüm o gördüğünüz, dünyanın en büyük tren istasyonu, Tokyo-Şinyuku. Altı, üstü, arkası ... O kadar büyük ki, trenler (banliyö, metro, alan) iki kez duruyor, bir başta, bir sonda. Traksyonlar 11 cıvarında.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shinjuku_Station
http://ja.wikipedia.org/wiki/%E6%96%B0% ... F%E9%A7%85
B. Alabay
Gönderilme zamanı: 06 Ağu Prş, 2009 11:27
gönderen Mehmet Kasım
Bizim Yenikapı'ya benziyor
Gönderilme zamanı: 06 Ağu Prş, 2009 15:05
gönderen bilalunal
Shinjuku istasyonunun okunusu şincuku olacak. Yolcu sayısı açısından birinci. Günlük geçen tren sayısı açısından ise Japonyanın en büyük istasyonu Tokyo İstasyonu(ymuş)
Gönderilme zamanı: 06 Ağu Prş, 2009 16:14
gönderen Hakan
Kadıköy-Kartal metrosunda Acıbadem den bir kol açılsa ve Üsküdar üzerinden Beşiktaş'a uzasa nasıl olur. Bir sefer Beşiktaş'dan diğeri Kadıköy'den, ne köprü çilesi kalır, ne de başka bişey...
Gönderilme zamanı: 06 Ağu Prş, 2009 17:51
gönderen alabay
Şinyuku değil, evet, ama Şincuku mu, Şinjuku mu, tam çıkaramadım henüz. Ama Aslında da Şinjukı veya Şinjıkı
Ben o kol açmaları pek mantıklı bulmuyorum, olsa olsa "dörtyol" olur. Ama Kadıköy'den devam etmeli, nasıl yaparsa yapsın, devam etsin. En az Üsküdar'a
Bogazı geçmek hayli bir iş.
B. Alabay