5. sayfa (Toplam 21 sayfa)

Gönderilme zamanı: 22 Şub Cmt, 2014 23:14
gönderen Anatolian
Ortalık metro projelerinden geçilmiyor.
N'apak inanak mı pampa? :lol: :lol:

Gönderilme zamanı: 23 Şub Pzr, 2014 22:32
gönderen kenanmar
Başkan Topbaş'ın İstinye ile Ayazağa'yı buluşturacak yeni mini metrocuk fikri bana samimi ama ucu açık geldi. Belli ki Hacıosman - Yenikapı eksenine yolcu taşınmak isteniyor. Bknz. Hisarüstü - Levent
Ancak Ayazağa'da bitmesi anlamlı olmaz, ucunu Kabataş - Mahmutbey metrosunun bir istasyonuna doğru götürmek bir nebze anlamlı olurdu.

Gönderilme zamanı: 11 Ağu Pzt, 2014 18:49
gönderen Engin Y
Şu anda inşaatı devam eden projelere ilişkin olarak canım kehanette bulunmak istedi.. Bakalım hayat bize ne gösterecek..

2014: M2 Yenikapı (açıldı), M1 Yenikapı (açarlar herhâlde)
2015: M6 Levent-Hisarüstü
2016: M4 Kartal-Kaynarca
2017: M5 Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy
2018: Marmaray Halkalı-Gebze
2019: Allah bilir
2020: M7 Mecidiyeköy-Mahmutbey
2021: M3 Bakırköy-Kirazlı
2022: M1 Kirazlı-Halkalı ve M2 Hacıosman-Çayırbaşı
2023: M7 Beşiktaş-Mecidiyeköy
2024: M8 Bakırköy-Beylikdüzü

Gönderilme zamanı: 11 Ağu Pzt, 2014 22:07
gönderen Anatolian
Marmaray'da seneye birşeyler olabilir belki, Pendik-Söğütlüçeşme arasında da işleri bitirirlerse seçimlerden önce Marmaray ve hızlı tren buluştu diye iyi reklam olur :D

Gönderilme zamanı: 15 Ağu Cum, 2014 11:45
gönderen Anatolian
Sabah gazetesinin haberine göre Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı, Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'na metro hattını uzatmak için düğmeye bastı.

Kaynarca'dan itibaren 7.4 kilometrelik metro hattı yapılacak. Marmaray ile de entegre olacak hat, 3 yılda tamamlanacak.
Bakanlık, dört durağın yer alacağı ve proje çalışması biten metronun elektromekanik sistemlerinin yapımı için 25 Eylül'de ihale düzenleyecek.
Kaynak http://www.milliyet.com.tr/sabiha-gokce ... efault.htm

Gönderilme zamanı: 15 Ağu Cum, 2014 11:54
gönderen Esat
Ben bağlanması gerekenin metro değil Marmaray olduğuna inanıyorum.

Gönderilme zamanı: 15 Ağu Cum, 2014 12:39
gönderen Engin Y
Kaynarca'dan itibaren 7.4 kilometrelik metro hattı yapılacak. Marmaray ile de entegre olacak hat, 3 yılda tamamlanacak.
Bakanlık, dört durağın yer alacağı ve proje çalışması biten metronun elektromekanik sistemlerinin yapımı için 25 Eylül'de ihale düzenleyecek.
Ne 3 yılı, 2020'de bile tamamlanamaz..

Gönderilme zamanı: 15 Ağu Cum, 2014 20:48
gönderen Anatolian
Daha önce de M4'ü daha doğuya, Tersaneler'e uzatacaklarını söylüyorlardı.
Daha önce de medyada çıktığı gibi Havalimanı-M4-Marmaray güzergahını izleyen ayrı bir hat olacak bence

Gönderilme zamanı: 15 Ağu Cum, 2014 21:36
gönderen yakupfurkan24
dört durağın yer alacağı ve proje çalışması biten metronun elektromekanik sistemlerinin yapımı için 25 Eylül'de ihale düzenleyecek.
Acaba bu ihaleye göre hat hemzemin mi yapılacak sadece elektro mekanik işlerin ihalesi yapılıyor

Gönderilme zamanı: 16 Ağu Cmt, 2014 08:55
gönderen Engin Y
Anatolian yazdı:Daha önce de M4'ü daha doğuya, Tersaneler'e uzatacaklarını söylüyorlardı.
Daha önce de medyada çıktığı gibi Havalimanı-M4-Marmaray güzergahını izleyen ayrı bir hat olacak bence
Bu hat, hem Pendik Garı'ndan hem Sabiha Gökçen'den geçecekmiş..

M4'ün ana hattı olan E-5'ten kopup şu andaki Kaynarca durağı olarak inşaatı süren yerden önce güneye inerek Pendik Gar'a ulaşması, sonra doğuya gidip Tersaneler'in oradan geçmesi ve yay çizerek kuzeydoğuya doğru giderek Sabiha Gökçen'e varması mümkün mü?

Habere tekrar baktım da 7,4 km uzunluğunda olacakmış.. Şimdi bilgisayar yok yanımda, ama bir ara Google Earth'ten ölçmeye çalışayım..

Gönderilme zamanı: 16 Ağu Cmt, 2014 13:16
gönderen Anatolian
İBB'nin verdiği görsellerden yola çıkarak Google Earth'de çizdiğim hat 7,7 km çıktı, gazete de 7,4 yazıyordu. 300 metrenin lafı olmaz şimdi :D İBB'de yıllarca bu güzergahta harita verdiğine göre böyle yapılır çok büyük ihtimalle

Resim

Gönderilme zamanı: 16 Ağu Cmt, 2014 18:12
gönderen Esat
Bence de haberde bahsedilen bu Marmaray ile bağlantılı proje, diğer türlü metroları dallandırıp budaklandırmak bana saçma geliyor. AHL kapansa bile Marmaray ın diğer ucu 3. limana gidiyor, SGH dan geçecek YHT hattı da bu limana uzanacak dolayısı ile mantıklı olan Marmaray' ın çalıştırılması ama her ne hikmet ise İstanbul' da raylı sistem projelerinde karışık işletmeden yana tramvay ve banliyö de bir çekince var.