2. sayfa (Toplam 53 sayfa)

Gönderilme zamanı: 07 Şub Prş, 2008 13:27
gönderen Esat
Metrobüs e yapılacak araç takviyesi ile uzunca bir süre yolculuk arzını karşılayacaktır zaten, metro bir başka bahara :) Anadolu yakası için ise tarihler hep 2012 yi gösteriyor, ömrümüz olurda o günleri görürsek sanırım oldukça güzel bir dönem olacak, Marmaray, Kadıköy-Kartal ve Üsküdar-Ümraniye' nin açılmış olması bu bölgeye büyük değer katacaktır.

Gönderilme zamanı: 07 Şub Prş, 2008 15:49
gönderen Mehmet Kasım
Beylükdüzü konusunda katılıyorum. Metrobüs 1 sene içinde devreye girer. Metro daha iyi olablirdi ama elde böyle imkan varken kullanmak lazım.

Yeni sıralamaya göre; Beşiktaş-Şişli-Alibeyköy Metrosunun şansı arttı diye düşünüyorum.

Bakırköy-Bağcılar(Kirazlı)'ı saymıyorum çünkü Başakşehir kapsamında zaten yapılıyor. Başakşehir'deki tünel çalışmaları Kirazlı'ya gelince (2009 ortası) Kirazlı'dan Bakırköy'e doğru kazmaya başlayacaktır diye tahmin ediyorum.

Yenikapı-İncirli'de Taksim konseptinde devam edecek bence. Yenikapı arkeolojik kazılar bitince hat ileri devam edecek.(2009 diyorum buna da)

Beylikdüzü-İncirli Cevizlibağa uzatı

Gönderilme zamanı: 14 Şub Prş, 2008 12:42
gönderen Mehmet Kasım
Beylikdüzü-İncirli Metro Projesinin Cevizlibağ'a uzatılması önerisini yapıyorum. Çıkış noktamız tramvay hattınız Zeytinburnu-Cevizlibağ arasında yeraltına alınması gündemde. Hem de delme tünel tekniği ile yapılacağı söyleniyor. Bu tramvaydan vazgeçip "hafif metromsu" bir sisteme geçiş olur.

Bundan dolayı İncirli'ye kadar gelen Beylikdüzü metrosu yapılacak eklenti ile Cevizlibağ'da sonlanmalıdır.

Haritada çok güzel duruyor:)

Resim

Gönderilme zamanı: 15 Şub Cum, 2008 08:54
gönderen Mehmet Kasım
Aslında benim hayalim buydu ama İBB metrobüs yapıyor. Keşke olsaydı dedğim hat:

BEYLİKDÜZÜ-MECİDİYEKÖY METRO HATTI

Resim

Gönderilme zamanı: 22 Nis Sal, 2008 13:02
gönderen Mehmet Kasım
1-Yenikapı-İncirli Projesi: Haritada mevcut İncirli LRT istasyonunda entegre olduktan sonra hat biraz daha ileri gidiyor. Sanki BAKIRKÖY RUH VE SİN.HASTANESİNE DEVAM EDECEK GİBİ.

Ayrıca Veli Efendinin hemen kuzeyinde CAREFOUR arazisinde bir istasyon olacak.

Resim

2-Beylikdüzü-İncirli Projesi: BAKIRKÖY MEYDANA GİTMİYOR.

Resim

3-Beşiktaş-Mahmutbey Projesi: Kabataştan başlayan hattın Dolmabahçede istasyonu var. Ayrıca Barboros Bulvarının Köprüye katılan kolunun hemen üst tarafında BALMUMCU CİVARINDA bir istasyonu var.

Resim

4-Eyüp Tramvayı: Eminönüne kadar gelen proje mevcut tramvay istasyonu ile entegre olup GÜNEYE DEVAM EDECEK GİBİ ek istasyon konulmuş. Acaba KISA YOLDAN BEYAZIT'A MI GİDECEK?

Resim

Gönderilme zamanı: 22 Nis Sal, 2008 14:45
gönderen alabay
Ohoo, kafalara dikkat, harita bombardımanı geliyoo :-)

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 25 Nis Cum, 2008 08:10
gönderen Mehmet Kasım
:roll: Bu haritalar çok önemli abi. Kafana çarpmaz korkma :) Çarpsa da acıtmaz.

Gönderilme zamanı: 25 Nis Cum, 2008 08:26
gönderen Esat
bu sunumun Türkçesi vardı bende hatta geçen bir aralar bazı rakamları yayınlamıştım diye hatırlıyorum, haritalar bunlardı bir bakalım pc de bir yerlerde duruyormu? :) Yanlış hatırlamıyorsam geçtiğimiz yıl İntertrafficte Rafet Bey' in yaptığı sunumda buydu.

Gönderilme zamanı: 25 Nis Cum, 2008 08:31
gönderen Mehmet Kasım
Haritada Eyüp Tramvayı sanki Beyazıt'a gidiyor gibi? Ne dersin. Aradan direk gider mi?

Gönderilme zamanı: 25 Nis Cum, 2008 10:06
gönderen Esat
Haritada Eyüp Tramvayı sanki Beyazıt'a gidiyor gibi? Ne dersin. Aradan direk gider mi?
İyice yakınlaştırıp baktı isen bana pekte Beyazıt gibi gelmedi sanki Bakırcıların olduğu bölge gibi ya da şu üniversitenin altındaki alt geçit gibi bilmem, ha Beyazıt a gitmelimidir dersen evet mevcut tramvay yolunu kullanarak gitsin dün biraz kafa yordum belki hatırlarsın ben zone sistemini savunuyorum ve zone surlarda başlıyor dolayısı ile surun dibinde ya da dışında bir aktarma olmalı diyordum ama bu hat eğer benim önerdiğim gibi bir kültür hattı olur ise o zaman turist merkezli olmalı dolayısı ile Eminönü-Sultanahmet ten geçerek Beyazıt a gelmelidir, fakat slayttaki çizim hiçbir fikir vermiyor, o arada Haliç köprüsünün karşısında tramvayın çıkabileceği genişlikte bir cadde yokki, nasıl çıkarmışlar Beyazıt a direkt? Bu sunumlardaki çizimler çok amatörce, yüzeysel olarak gösterme amaçlı çizilmiş gibi geliyor bana.

Resim
Bu sunumdaki slaytın yakınlaştırılmış hali

Resim
Bu da İBB haritası üzerindeki görünümü aşağı yukarı burada bir yer gösterilmiş peki İstanbul' u ve bu semti bilen birisi olarak buradan bir tramvay geçmesi için yapılacak yıkımları göze alabiliriz peki yer altından çıkacak çanak çömlek ve bu rampanın ne kadar güvenli bir tramvay yolu olacağına ne diyebiliriz? Bilmiyorum ben bir çıkarımda bulunamadım Beyazıt mı evet gitsin ama bu güzergah neye göre anlayamadım :?: :?: :?:

Gönderilme zamanı: 25 Nis Cum, 2008 11:01
gönderen Mehmet Kasım
Unkapanı Metro İstasyonunun az ilerisinden Süleymaniyeye çıkan yolu mu kullanacak acaba? Mahmutpaşa arkalarına uzanacak?

Yada üniversitenin alt tarafından Veznecilere falan mı çıkacak?

Araştırmak lazım. Eğer Beyazıt civarlarında bir yerlerde mevcut tramvaya bağlanırsa iyi bir çözüm olabilir.

Gönderilme zamanı: 12 May Pzt, 2008 08:35
gönderen Mehmet Kasım
İBB'nin zaman zaman yayınladığı haritaları incelediğimde şöyle bir izlenim elde ettim.

İNCİRLİ Aktarma Merkezi; Hem Yenikapı'dan hem de Başakşehir'den gelen metronun birleştiği nokta. Her 2 hatta Bakırköy Meydana gidebiliyor.

Planlarda Yenikapı-İncirli Projesi hep Yenikapı-Bakırköy Projesi şeklinde adlandırılıyor. Buradan BAKIRKÖY-TAKSİM-HACIOSMAN METROSU diye bir şey çıkarıyorum.

Resim

BU ARADA ŞAMPİYON CİM BOM BOM :lol: :lol: :lol:

Hep metro hep metro olmaz :):):)

Resim