ist-M.03:04 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 20 Eyl Cmt, 2008 09:23

İHALE AŞAMASINDAKİ PROJE

1 - Kadıköy - Kartal Metro Hattı için 120 adet metro aracı alımı işi

05.05.2008 tarihinde ihale gerçekleştirilmiş olup, teklifler değerlendirilme aşamasındadır.
Kaynak İBB, araç alım ihalesi yapılmış teklif değerlendiriliyormuş umarım İETT yapmıyordur değerlendirmeyi, ama durun ya aklıma bir şey geldi sakın Rottem olmasın bu araçlarda? İnşallah olmaz

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 22 Eyl Pzt, 2008 17:51

Mayıs ayından beri neyi değerlendiriyorlar acaba, bence çoktan bitmiştir iş ama sitedeki bilgi güncellenmemiştir..

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 25 Eyl Prş, 2008 23:19

Site güncel değil. En geç Şubat'ta Kadıköy-Kozyatağı arası tüneller tamamlanacak. 2009 eyl,lde açılır burası. Kartal i.in en erken 2013.

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 26 Eyl Cum, 2008 15:20

İkitelli Başakşehir deki köstebeklerin işi bitince buraya geleceğini başkan bir kaç kez söylemişti, 2.etap daha hızlı olacak bence en geç 2012 de 21 km işler vaziyette olur...

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 26 Eyl Cum, 2008 21:31

Başakşehr'deki köstebeklerin işi bitiyor bitmesine de Kirazlı-BAKIRKÖY ARASINI KAZMAYA DEVAM EDERSE İŞİ UZUN SÜRER.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Kadıköy-Kartal Metro Çalışmalar

Mesaj gönderen Esat » 30 Eki Prş, 2008 20:24

Kadıköy-Kartal Metro çalışmaları sırasında E-5 Karayolu'nda göçük meydana geldi. !

Alınan bilgiye göre olay, saat 12:30 sıralarında E-5 Karayolu Göztepe Mevkiinde meydana geldi. Kadıköy -Kartal metro çalışmaları sırasında yolda göçük oluştu. Göçüğün kazılar nedeniyle oluştuğu belirtildi. Çukur nedeniyle yol trafiğe kapatıldı. İki otomobili yutacak büyüklükte olan çukur, görevliler tarafından beton enjekte edilerek dolduruldu. 18 metreküp beton doldurulan çukura hiçbir aracın düşmemesi 'şans' olarak değerlendirildi.

Olay yerinde açıklama yapan Anadoluray Ortak Girişimi mühendislerinden Mehmet Çilingir, göçüğün çevredeki bir kuyudaki suyun boşaltılması sırasında meydana gelmiş olabileceğini söyledi. Çukuru betonla doldurduktan sonra çevresine kazıklar çakılacağını da belirten Çilingir, "Metro çalışmaları sırasında çevrede bazı hareketlenmeler fark etmiştik. Muhtemelen bir kuyunun boşalması nedeniyle böyle bir göçük oluşmuş olabilir. Şimdi burayı betonla doldurup sıkıştırma yapacağız. Daha sonra da alttan kazıklarla destekleme yapacağız." dedi.
Evet kimsenin başına bir iş gelmemesi güzel haber, diğer taraftan kazı çalışmalarının yerini anlamamıza da faydası olduğu için tekrar güzel bir haber :) demek ki Göztepe de kazılar devam ediyor ve güzergah olarakta E-5 altından sapma söz konusu değil.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 01 Kas Cmt, 2008 00:42

Kozyatağı'ndan kazmaya başlayan TBM'den kaynaklanan göçük ise TBM Göztepe'ye ulaşmış demektir. Kozyatağı-Göztepe arası 3 km.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 01 Kas Cmt, 2008 00:48

Evet açıklama Anadoluray dan yapılmış ve Üçyüzlü de yaşanana benzer bir problem ama hızlı bir şekilde müdahale edilmiş seninde belirttiğin gibi TBM ler Göztepe de durumunu doğrulamış oluyoruz, hangi tarihte başlamıştı bunların kazısı, burası içinde bir kazı hızı çıkarabilsek ortalama çok iyi olur.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 01 Kas Cmt, 2008 21:42

http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/SubSites/ra ... artal.aspx

Bilgiler güncellenmiş. Eylül ayı itibariyle gerçekleşen durumu yazıyor.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 01 Kas Cmt, 2008 22:24

İhale Tarihi: 30.12.2004
Sözleşme Tarihi: 28.01.2005
İşe Başlama Tarihi: 11.02.2005
2008 Eylül sonu itibarı ile yapılan iş miktarı: 95.890.657 $+KDV
Sözleşmeye Göre İşin Süresi: 24 ay
İş bitim Tarihi: 28.Nisan 2010
Gerçekleşme Yüzdesi (Fiziki): %44
Hat Tüneller (Ana tüp) Kazı Gerçekleşmesi: 8180 m.
Açılan ana tünel %’si: %45
Eylül ayı kazı ilerleme hızı: 403 m/ay
Açılan toplam tünel boyu: 10.224 m. (TBM toplam: 3014m., NATM toplam: 7210m.)
İhale ile sözleşme arasında 1 yıl :) 1 yıl boyunca ne yapıyorlar çok merak ediyorum. Bu arada bilgilerde 1. etap falan diyor gerçekleşen %44 diyor bu 44 1. Etab ın mı yoksa tüm hattın mı Göztepe nerdeydi yahu kafam karmakarışık ha.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 02 Kas Pzr, 2008 01:37

Bu hattı başta "raylı sistem" olarak ihale etmişlerdi. Acıbadem'den sonra hoop E5'in orta şeridine çıkacaktı. Muhallebici amcamız olmaz dedi. Hepsi yr altından olsun. O zaman hattı metroya çevirdiler. Sil babam tüm projeyi baştan yap. Elinde proje olmayınca kredi de vermezler adama:) Bu gecikmeler o işlerden kaynaklandı.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 02 Kas Pzr, 2008 01:53

Evet haklısın bu konuda yapılmış bir araştırmanın dökümanı vardı bende, gerekçeleri ile LRT nin metro ya dönüşü anlatılmıştı, işte kapasite arttırımı gelecek 100 yıl flan filan :) okuyunca insan vay be diyor, tabi aynısının üstüne bir de metrobüs yapınca bu güzergahın 200 yıllık sorunu hallolmuş olacak sanırım :P

Cevapla

“Metro Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön